• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 12:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 13:05

Detail zákazky Z20245247

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 12:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 13:05

Základné údaje

Z20245247

OF-290377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463435

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitný kontajner - prenájom 6 ks

veľkoobjemový kontajner, otvorený kontajner, prenájom

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitný kontajner - prenájom
Funkcia
Prenájom veľkokapacitného kontajneru na objemný odpad /zmiešaný odpad – drevná hmota, plasty, poťahy, kov, drobný stavebný odpad.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera m3 7
Počet kontajnerov ks 5
Objem kontajnera m3 5
Počet kontajnerov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obdobie poskytovanej služby: postupne podľa dohody do vyčerpania požadovaného počtu kontajnerov
Odvoz a likvidácia objemného odpadu kontajnermi - zmiešaný odpad – drevná hmota, plasty, poťahy, kov, drobný stavebný odpad áno
V zákazke musí byť zahrnuté pristavenie, odvoz a prenájom kontajnera vrátane likvidácie odpadu. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa lokalita Bratislava
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom. Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky  alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

09.07.2024 10:51 — 30.08.2024 14:52

1,00 kpl

2 336,00

1 946,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2024 10:55

01.07.2024 12:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 494
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2024 12:42 - Vstupná ponuka 1 780,00 € Cena bez DPH
01.07.2024 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 494,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS