• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 08:55

Detail zákazky Z20245243

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 08:55

Základné údaje

Z20245243

OF-289501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463431

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54643767

MULTIMEDIC s.r.o.

Donská 61, Bratislava, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompaktný podporný systém pre kardiopulmonálnu resuscitáciu

resuscitácia, kardiopulmonálna resuscitácia

  • 33171200-1 - Nástroje na resuscitáciu
  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompaktný podporný systém pre kardiopulmonálnu resuscitáciu
Funkcia
Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci mimotelovú kardiopulmonálnu resuscitáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém pre kardiopulmonálnu resuscitáciu ks 1
Otáčky ot/min 10 000
Prietok l/min 1,0 8,0
Rozmery prístrojovej jednotky mm 575 x 375 x 405
Hmotnosť prístrojovej jednotky kg 18
Prevádzková doba integrovanej batérie min 270
Senzory na meranie tlakov ks 3
Senzor na meranie intraaortálneho tlaku ks 1
Prietokový senzor s integrovaným snímačom bublín, senzor bublín, senzor prietoku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenosný systém poskytujúci podporu alebo náhradu krvného obehu aj dýchania áno
dve centrifugálne čerpadlá s možnosťou kontinuálneho a pulzného prietoku áno
núdzový pohon áno
dotykový displej s automatickým zámkom pre rýchle a bezpečné používanie áno
zobrazenie parametrov na displeji: tlaky, ∆P, teplota, prietok krvi, bubliny v krvi áno
monitoring žilovej krvi - hemoglobín, venózna saturácia O2, venózna teplota áno
monitoring arteriálnej krvi : pO2, pH, K, Na, Ca áno
ukazovateľ rýchlosti RPM, ukazovateľ prietoku áno
komunikačné porty: možnosť uložiť dáta na externé médium áno
bezpečnostné prvky: alarm áno
možnosť aplikácie pre nemocnice v konfigurácii s mobilným stojanom (vozíkom) s príslušenstvom (chladiaca jednotka, zmiešavač plynov) áno
možnosť aplikácie v konfigurácii ako samostatnej jednotky v prípade transportu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu.
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny.
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia.
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy.
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie).
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia.
13. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný výrobcom vyškolenými servisnými technikmi, pri komunikácii servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
14. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu. Nástup servisného technika na servisný zásah je do 48 hodín (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy zariadenia. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky, alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
15. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
16. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
17. Dodanie systému požaduje objednávateľ v I.Q 2025.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.07.2024 09:00 — 31.03.2025 15:00

1,00 celok

156 917,60

156 917,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2024 10:46

01.07.2024 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2024 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2024 10:45 - Vstupná ponuka 156 917,60 € Cena bez DPH
27.06.2024 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 156 917,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS