• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2024 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 12:50

Detail zákazky Z20245211

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2024 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 12:50

Základné údaje

Z20245211

OF-290340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9484964

Objednávateľ

36039225

MBB a.s.

ČSA 26, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36227552

MANNET spol. s r.o.

Družstevná 616/13, Madunice, 92242, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čelný kolesový teleskopický nakladač

manipulátor, nakladač, lopatový nakladač

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 16600000-1 - Špeciálne mechanizmy pre poľnohospodárstvo alebo lesníctvo
  • 43250000-0 - Čelné lopatové nakladače
  • 42418000-9 - Zdvižné, manipulačné, nakladacie a vykladacie mechanizmy
  • 34144710-8 - Nakladače na kolesách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čelný kolesový teleskopický nakladač
Funkcia
Teleskopický nakladač s kabínou možnosťou výmeny prídavných zariadení, možnosť meniť pracovné účely stroja rýchlou výmenou náradia - dodanie 1 ks s príslušenstvom
Celoročná údržba a správa areálu obstarávateľa. Odpratávanie snehu, zimná údržba chodníkov a miestnych komunikácii areálu, zametanie areálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkon motora kw 26 30
Multifunkčná páka na ovládanie náradia ks 1
Pracovné čerpadlo s výkonom l/min 47
Celková šírka stroja bez náradia mm 1400 1600
Celková výška s kabínou (vrátane majáku) mm 1900 2200
Maximálna výška zdvihu mm 4300
Maximálna nosnosť kg 1500
Hmotnosť kg 3000
Kĺbové riadenie s uhlom natočenia /alternatíva Manipulátor ° 4x4x4
Transportná rýchlosť km/h 20 30
Pracovné svetlá na kabíne predné ks 2
Pracovné svetlá na kabíne zadné ks 2
Maják ks 1
NAKLADACIA LOPATA BEZ ZUBOV ks 1
Pracovný záber nakladacej lopaty mm 1800
LYŽINY (Paletizačné vidly) ks 1
Dĺžka lyžíny mm 1200
RADLICA NA SNEH – výkyvná s gumou ks 1
Pracovný záber radlice na sneh mm 1700 2000
ZAMETACIE ZARIADENIE SO ZBERNÝM BOXOM ks 1
Pracovný záber zametacieho zariadenia mm 1800
Návod na používanie vozidla (manuál) v slovenskom alebo v českom jazyku ks 1
Servisná knižka ks 1
Záruka na stroj aj na príslušenstvo Mesiac/mth 48/3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Naftový motor s priamym vstrekovaním, emisná norma Stage V Áno
Stály pohon všetkých kolies Áno
Protipreklzový ventil Áno
Ovládanie pracovných funkcií cez joystick Áno
Uzatvorená kabína s certifikátmi ROPS a FOPS Áno
Bezpečnostná kabína vybavená ventiláciou a kúrením Áno
Kabína s klimatizáciou Áno
Odpružená a vyhrievaná sedačka obsluhy Áno
Bezpečnostná kabína vybavená ventiláciou a kúrením Áno
Cestná sada svetiel vrátanie smeroviek a zadných svetiel Áno
Pracovné funkcie stroja ovládané výhradne z miesta obsluhy Áno
Možnosť meniť pracovné účely stroja rýchlou výmenou náradia Áno
Multifunkčný display pre kontrolu funkcií stroja Áno
Systém na súčasné ovládanie hydraulických a elektrických funkcií náradia Áno
Rýchloupínacia pracovná doska na rýchlu výmenu náradia Áno
Rýchlospojky na pripojenie hydr. funkcií náradia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
LEHOTA DODANIA 1 ks ZARIADENIA - Teleskopický nakladač s požadovaným príslušenstvom (Nový, doposiaľ nepoužitý tovar) , skúšobnou prevádzkou (jazdou) a zaškolením.
Lehota dodania zariadenia - Teleskopický nakladač je najneskôr do 31.10.2024.
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY S (povinnosti súvisiace s dodaním zariadenia - Teleskopický nakladač a jeho príslušenstva) :
1.1 Predávajúci najneskôr do 7 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie a montáž predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu.
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodných značiek) a typu dodávaného tovaru s identifikáciou výrobcu zariadenia - teleskopický nakladač, a rozpočet v rozsahu: cena za dodanie zariadenia- teleskopický nakladač a ceny jednotlivých časti – príslušenstva.
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr 7 dní pred prevzatím zariadenia - teleskopický nakladač ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru (okrem určeného príslušenstva uvedeného v tejto zmluve) nasledovné:
1.3.1 doklady/dokumenty preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia - teleskopický nakladač, napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru.
1.3.2 doklady/dokumenty - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar a preukazujúce rok výroby zariadenia - teleskopický nakladač.
Doklady/dokumenty podľa bodu 1.3.2 musia byť:
- vydané autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami Európskeho spoločenstva, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.3, 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve.
1.4 SANKCIE ZA NESPLNENIE POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO - PORUŠENIE ZMLUVNÝCH PODMIENOK uvedených v bodoch 1.2 - 1.3
Ak predávajúci
1.4.1 nedoručí kupujúcemu v stanovenej lehote uvedenej v tejto zmluve tovar s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom.
1.4.2 nedoručí kupujúcemu doklady a dokumenty (vyhlásenia o zhode, certifikáty, atesty) podľa bodu 1.3 v stanovenej lehote alebo v stanovenom rozsahu, alebo ak nepredložil originály týchto dokladov následne k nahliadnutiu , alebo predloží také doklady alebo dokumenty, ktoré budú nedostatočné, nepravdivé alebo skreslené a/alebo nebudú preukazovať požadované technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti dodávaného tovaru, zmluvné strany sa dohodli, že porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1.4.1 až 1.4.2 je PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY a KUPUJÚCI JE OPRÁVNENÝ:
- UPLATNIŤ SI ZMLUVNÚ POKUTU  v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie za každé porušenie zmluvy uvedené v bodoch 1.2 - 1.3 a to aj opakovane (vždy po uplynutí nového stanoveného primeraného termínu na ich splnenie) až do ich riadneho splnenia alebo do ukončenia zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
- NEPREVZIAŤ VADNÉ PLNENIE predmetu zákazky alebo plnenie po lehote určenej na jeho dodanie,
- ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM zariadenia - teleskopický nakladač, skúšobnou prevádzkou (jazdou) a zaškolením.
2.1 Predávajúci je povinný dodať predmet zákazky - zariadenie - teleskopický nakladač vrátane príslušenstva, náhradných dielov, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom alebo v českom jazyku v stanovenej lehote.
2.2 Predávajúci je povinný predmet zákazky - zariadenie - teleskopický nakladač, všetky jeho časti, položky a príslušenstvo:
2.2.1 doručiť - dodať do sídla kupujúceho na miesto, ktoré určí zástupca kupujúceho,
2.2.2 zabezpečiť po dodaní predmetu zákazky - zariadenia teleskopický nakladač pred konečným protokolárnym odovzdaním a prevzatím:
- bezplatné zaškolenie obslužného personálu kupujúceho o riadnom užívaní zariadenia - teleskopický nakladač a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ním v rozsahu: minimálne 6 osôb určených kupujúcim , min 5 hodín za 1 deň a to najneskôr do 7 dní po dodaní zariadenia - teleskopický nakladač,
- bezplatnú ostrú skúšobnú prevádzku (skúšobnú jazdu) dodaného zariadenia - teleskopický nakladač a jeho príslušenstva a jeho využitia v ostrej prevádzke a to v rozsahu 1 deň v ostrej prevádzke minimálne 5 hodín za 1 deň za účasti obslužného personálu kupujúceho v počte 6 osôb,
- pre zaškolenie obslužného personálu a výkon ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) sa nevylučuje súbežnosť týchto aktivít a povinnosti predávajúceho pred konečným protokolárnym odovzdaním a prevzatím dodávaného zariadenia – teleskopický nakladač vrátane príslušenstva.
2.3 Predávajúci po dodaní zariadenia - teleskopický nakladač vrátane príslušenstva a po vykonanom zaškolení a ostrej skúšobnej prevádzke (skúšobnej jazdy) vyzve kupujúceho na riadne odovzdanie a prevzatie zariadenia - teleskopický nakladač formou protokolárneho odovzdania. Predávajúci takto riadne odovzdá predmet zákazky zodpovednej osobe kupujúceho - kupujúcemu na základe preberacieho protokolu.
2.4 Zmluvné strany vyhotovia o odovzdaní a prevzatí zariadenia - teleskopický nakladač preberací protokol, ktorý bude obsahovať potvrdenie, že predmet zákazky je dodaný riadne v zmysle zmluvy a ak má nedostatky alebo vady, aj termín na ich odstránenie. Momentom podpísania protokolu je predmet zákazky dodaný a prevzatý kupujúcim. Ak má vady a tieto sú identifikované v protokole s určením termínu na ich odstránenie, ale užívaniu zariadenia tieto vady nebránia, je zariadenie dodané momentom podpísania protokolu, inak až po odstránení vád.
3. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY V POŽADOVANOM ROZSAHU, MNOŽSTVE A V STANOVENÝCH LEHOTÁCH
3.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy a/alebo s dodaním príslušenstva alebo s rozsahom ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) alebo so zabezpečením a rozsahom zaškolenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie nasledovne:
- penále v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie a to za každý začatý deň omeškania s dodaním zariadenia - teleskopický nakladač v požadovanom rozsahu,
- penále v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie. a to za každý začatý deň omeškania s dodaním príslušenstva, so zabezpečením ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) alebo so zabezpečením zaškolenia obslužného personálu.
3.2 Ak je omeškanie s dodaním predmetu zákazky, alebo jeho časti alebo ak došlo k omeškaniu zaškolenia alebo ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) dlhšie ako 2 dní od stanovenej lehoty na dané plnenie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a okrem penále za omeškanie podľa bodu 3.1 kupujúci si môže od predávajúceho uplatniť:
- inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
3.3 V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie.
4. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY - DODANIE zariadenia - teleskopický nakladač s príslušenstvom, ostrá skúšobná prevádzka (skúšobná jazda) a zaškolenie obslužného personálu.
4.1 Predávajúci je povinný dodať predmet zákazky v stanovenej lehote v požadovanej technickej špecifikácie s požadovanými technickými parametrami a technickými vlastnosťami v dohodnutej cene na určené miesto v sídle kupujúceho a zabezpečiť ostrú skúšobnú prevádzku (skúšobnú jazdu) a zaškolenie obslužného personálu, všetko v súlade s technickými normami, parametrami, predpismi SR a v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve.
4.2 Pri plnení predmetu zákazky - v priebehu dodania zariadenia - teleskopický nakladač, pri zabezpečovaní ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) a pri zaškolení obslužného personálu zodpovedá za predmet zákazky, za jeho stratu, poškodenie predávajúci a to až do momentu jeho protokolárneho odovzdania kupujúcemu, pričom momentom odovzdania prechádza zodpovednosť za predmet zákazky na kupujúceho v celom rozsahu.
4.3 Predávajúci bude rešpektovať prevádzkové podmienky kupujúceho, všetky bezpečnostné predpisy stanovené kupujúcim a určené príslušnými predpismi súvisiacimi s bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci počas priebehu plnenia zmluvy a to do momentu riadneho odovzdania predmetu zmluvy - zariadenia - teleskopický nakladač podpísaním preberacieho protokolu.
5 . ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodané zariadenie - teleskopický nakladač vrátane príslušenstva bude mať v tejto zmluve požadované technické a funkčné parametre (všetko aj podľa predložených certifikátov a atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky spĺňať počas celej doby záručnej lehoty.
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie - teleskopický nakladač v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 48 mesiacov/3000 mth, ktorá začína plynúť od momentu jeho riadneho odovzdania kupujúcemu (momentom podpísania preberacieho protokolu, všetko po odovzdaní zariadenia - teleskopický nakladač s príslušenstvom, po ostrej skúšobnej prevádzke (skúšobnej jazde) a zaškolení obslužného personálu).
5.3 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka a zmluvné podmienky viažuce sa k záručnej lehote a servisným podmienkam.
6. ZÁRUČNÁ LEHOTA , SERVISNÉ PODMIENKY - záručný a pozáručný servis na dodané zariadenie - teleskopický nakladač, vady a poruchy zariadenia - teleskopický nakladač a podmienky a požiadavky na ich odstránenie.
6.1 Záručná lehota v zmysle tejto zmluvy je 48 mesiacov/3000 mth a začína plynúť momentom podpísania protokolu o odovzdaní predmetu zmluvy - zariadenia - teleskopický nakladač, všetko v zmysle zmluvných podmienok.
6.2 Záručná lehota neplynie počas výkonu záručného servisu - opravy vád a chýb zariadenia - teleskopický nakladač a to až do ich riadneho odstránenia, záručná lehotu sa predlžuje primerane o čas výkonu zásahu odstránenia chýb, vád a teda o lehotu výkonu opráv zariadenia – teleskopický nakladač.
6.3 Predávajúci zabezpečí počas záručnej lehoty kvalifikovaný a odborný servis a opravu stroja a to najneskôr do 24 hodín od nahlásenia požiadavky resp. poruchy zariadenia - teleskopický nakladač, servis - oprava zariadenia - teleskopický nakladač vykoná predávajúci kvalifikovanými osobami v sídle kupujúceho, v mieste, kde bolo zariadenie - teleskopický nakladač dodaný.
6.4 V prípade neodstránenia poruchy, vady zariadenia - teleskopický nakladač v lehote do 5 pracovných dní, predávajúci je povinný v danej lehote zabezpečiť zapožičanie zariadenia - teleskopický nakladač zdarma a to až do dodania opraveného zariadenia - teleskopický nakladač.
6.4.1 Nesplnenie danej povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s uplatnením si zmluvnej pokuty v súlade s OPEP Čl. XIII Sankcie a to za každý začatý deň omeškania s dodaním náhradného zariadenia - teleskopický nakladač.
6.4.2 Predávajúci vyhlasuje, že po uplynutí záručnej lehoty bude možné zabezpečiť pozáručný servis pre dodané zariadenie - teleskopický nakladač a to na základe osobitne uzatvorenej zmluvy ak sa na tom zmluvné strany dohodnú.
7. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU NA MIESTO PLNENIA - dodanie nového nepoužívaného zariadenia - teleskopický nakladač s príslušenstvom, vrátane dopravy do sídla kupujúceho, zabezpečenia ostrej skúšobnej prevádzky (skúšobnej jazdy) a zaškolenia obslužného personálu. Zmluvné strany sa dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve.
7.1 Cena predmetu zákazky - dodanie zariadenia teleskopický nakladač zahŕňa všetky náklady na:
- dopravu a dodanie predmetu zákazky - zariadenia - teleskopický nakladač a všetkých jeho častí a príslušenstva s požadovanou technickou špecifikáciou a požadovanými vlastnosťami na miesto plnenia v stanovenej lehote určenej v tejto zmluve,
- zabezpečenie ostrej skúšobnej prevádzky - skúšobnej jazdy v rozsahu podľa tejto zmluvy a to 1 deň -5 hodín,
- zabezpečenie zaškolenia obslužného personálu kupujúceho v rozsahu podľa tejto zmluvy,
- za dodané príslušenstvo,
- všetky materiálové , dopravné a vedľajšie materiálové náklady, ktoré sú potrebné na dodanie predmetu zákazky zariadenia - teleskopický nakladač s príslušenstvom , vrátane ostrej skúšobnej prevádzky, skúšobnej jazdy a zaškolenia obslužného personálu a nákladmi na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany tovaru a to až do momentu riadneho odovzdania kupujúcemu v znení tejto zmluvy,
- mzdové a vedľajšie mzdové náklady predávajúceho, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane predávajúceho ak to je relevantné,
- a akékoľvek iné ďalšie náklady, tu nepomenované, ktoré vzniknú predávajúcemu pri plnení predmetu zákazky – dodaní zariadenia - teleskopický nakladač v rozsahu a podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve.
7.2 Cena Plnenia môže byť zvýšená výlučne po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán. Zvýšenie ceny sa považuje za zmenu zmluvy ku ktorej môže dôjsť uzatvorením dodatku v písomnej forme, výhradne ak sú splnené podmienky podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní a podmienky spojené s nadobudnutím účinnosti dodatku.
7.3 Fakturácia ceny za plnenie predmetu zákazky, lehoty a úhrady.
7.3.1 Kupujúci neposkytuje predávajúcemu zálohové platby na predmet plnenia.
7.3.2 Predávajúci je oprávnený fakturovať cenu za predmet zákazky dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou faktúry vystavenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia teleskopický nakladač.
7.3.3 Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu.
7.3.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany sa dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to:
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať ,-meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky,
- ak faktúra nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád.
7.3.5 Ak predávajúci je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, pre fakturovanie DPH budú platiť príslušné súvisiace predpisy.
7.4 Penále z omeškania úhrady za predmet zákazky:
Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne.
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu.
8.2 Kupujúci odstráni bezodkladne všetky prekážky, ktoré by bránili predávajúcemu riadne plnenie predmetu zákazky a ktoré by mohli spôsobiť nedodržanie stanovených lehôt na plnenie a požiadaviek na predmet zákazky.
8.3 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti na plnenie vo výške a v lehotách určených v tejto zmluve.
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY
9.1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy.
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy.
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka.
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa týkajú konania, resp. opomenutia konania zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy.
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práv a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy.
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho.
10. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
11. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI
11.1 Zmluva nadobudne platnosť a účinnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka a po splnení všetkých odkladacích podmienok účinnosti.
11.2 Kupujúci upozorňuje na podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní.
11.3 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES.
11.4 Zmluvné strany sa zaväzujú zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré by smerovalo proti dosiahnutiu účelu tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
INÉ ZMLUVNÉ DOJEDNANIA -
- zaistiť bezpečnosť všetkých osôb oprávnených byť na mieste plnenia a podniknúť všetky patričné opatrenia na ochranu životného prostredia na mieste plnenia a mimo neho.
Uplatnenie zmluvnej pokuty – po doručení výzvy na jej úhradu v listinnej forme zmluvnej strane, ktorá zmluvu porušila zmluvná pokuta je splatná v lehote do štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu.
Kupujúci môže odmietnuť prevzatie zariadenia - teleskopický nakladač ak : - dodávané zariadenie - teleskopický nakladač a jeho príslušenstvo nebude spĺňať technické a funkčné požiadavky uvedené v tejto zmluve alebo bude mať iné vady, - predávajúci bude dodávať ekvivalent zariadenia - teleskopický nakladač a tento nebude spĺňať minimálne požadované technické parametre alebo požadovanú funkčnosť, alebo bude mať iné vady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA, 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.08.2024 10:00 — 31.10.2024 10:00

1,00 ks

95 000,00

85 333,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.06.2024 11:50

08.07.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 501
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2024 13:39 - Vstupná ponuka 95 000,00 € Cena bez DPH
08.07.2024 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 79 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS