• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 10:35

Detail zákazky Z20245191

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 10:35

Základné údaje

Z20245191

OF-290308

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9484972

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31432484

FINAL - CD spol. s r.o.

Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úžitkové vozidlo do 3,5 t - valník

7 miestne úžitkové vozidlo do 3,5 t valník

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 7 miestne úžitkové vozidlo do 3,5 t valník
Funkcia
Nové 7 miestne úžitkové vozidlo do 3,5 t valník spĺňajúce podmienky premávky na pozemných komunikáciach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úžitkové motorové vozidlo do 3,5 tony ks 1
Rok výroby rok 2023
Kategória trieda N1
Počet miest na sedenie miest 7
Emisná norma norma EURO  6
Druh paliva druh nafta
Celková povolená hmotnosť kg 3500
Objem motora cm3 2179
Výkon motora k 120
Manuálna prevodovka stupne 6
Pohon náprava predná
Počet náprav počet 2
Počet dverí na kabíne vozidla počet 4
Rozmer kolies palec 15
Prevedenie ložnej plochy typ valník
Vnútorná dĺžka ložnej plochy mm 2 888
Bočná stena ložnej plochy ks 2
Predná stena ložnej plochy ks 1
Zadná stena ložnej plochy ks 1
Výška bočníc mm 400
Ťažné zariadenie - guľa ISO 50 ks 1
Výstražná majáková rampa oranžovej farby na zvýšenom podstavci ks 1
Dĺžka majákovej rampy mm 1 170
Počet kľúčov od vozidla ks 2
Gumenné koberce (vpredu, vzadu) sada 1
Sezónne pneumatiky na oceľových diskoch ks 4
Záručná doba mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uzamykanie vozidla centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči
Rezerva plnohodnotná rezervná pneumatika
Autorádio áno s Bluetooth
Ochranná plocha medzi kabínou a ložnou plochou áno
Bezpečnosť posádky vozidla min. airbag vodiča
Brzdy ABS, ESP
Palubný počítač áno
Posilňovač riadenia áno
Manuálna alebo automatická klimatizácia áno
Nastaviteľný volant áno
Dvojmiestna sedačka spolujazdca áno
Štvormiestna sedačka v druhom rade áno
Čalúnené sedačky áno, tmavé
Predné okná elektricky ovládané
Spätné zrkadlá elektricky ovládané
Nástupné schodíky pri každých dverách
Imobilizér áno
Podlaha valníka protišmyková, oceľovo pozinkovaný plech alebo vodovzdorná preglejka
Bočnice sklopné
Predné čelo bočníc pevné s ochraným krytom kabíny
Zadné čelo bočníc sklopné s uzávermi po oboch stranách
Materiál bočníc hliník
Svetlomety s dennými Led áno podľa vyhlášky
Bočné zábrany proti vklineniu áno
Plastové blatníky áno
Zadné pruženie zosilnené
Elektrická 7-pólová zásuvka na pripojenie prívesov 12 V
Zosilnený alternátor áno, 220A
Lapače nečistôt na predných a zadných kolesách
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Majáková rampa pozdĺžna, výstražná, oranžová, LED
Ovládanie majáka z kabíny vodiča
Úložný priestor pod strechou áno
Farba kabíny vozidla oranžová RAL 2011, alebo biela
Kotviace oká v ložnej ploche áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Liptovský Mikuláš
Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ spolu s dodávkou motorového  vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technických preukazov, osvedčení o zhode vozidiel COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným  typovým  schválením ES, návodu na údržbu a katalóg náhradných dielov v slovenskom jazyku. K vozidlám budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisnú knižku, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z.
+ certifikát o montáži majákovej rampy a ťažného zariadenia.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a  prevzatí  predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na každom mieste plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia  na náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel na miestach plnenia a zaškolenia 2 osôb na každom mieste. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb.
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ vystaví jednu faktúru podľa odobratého tovaru na základe podpísaného odovzdávacieho protokolu. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka).
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto zmluvy, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia tejto povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.02.2025 12:00

1,00 predmet zákazky

33 472,78

33 472,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2024 08:03

08.07.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2024 14:23 - Vstupná ponuka 33 472,00 € Cena bez DPH
04.07.2024 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka 33 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS