36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
53314832
CNCteam, s.r.o.
Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK
Výroba a dodanie propagačných predmetov
Reklamné predmety s logom, Propagačný materiál
Tovar, Služba
1. Plastový obal na dokumenty A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastový obal na dokumenty | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Materiál | plast, priehľadný / farebný |
Zatváranie | cvokom |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
2. Blok A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Blok A4 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Väzba | lepená, na hornej časti bloku |
Počet listov | min. 50 |
Potlač | každého listu, vo vrchnej časti logo EU + na spodnej časti logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
Zadná strana z tvrdeného papiera/kartónu | |
Papier čistý, nelinajkový |
3. USB kľúč
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozhranie | 3.0 |
Veľkosť | 32 GB |
Materiál | pogumované/plastové telo, kovová krytka |
Rozmery | min. 56 x 19 x 9 mm |
Potlač | tampónová, logo EU (farebnosť 1+0) |
4. Guľôčkové pero
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Guľôčkové pero | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tenké telo | áno |
Kovový klip | áno |
Náplň | modrá farba |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
5. Balóny s paličkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balóny s paličkou | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pastelový biely | |
Rozmer | ø 30cm |
Palička | papierová s pevným klobúčikom, dlžka min. 40cm, |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
6. Reflexné pásky
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Reflexné pásky | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reflexné pásky na ruku | |
Farba | žltá |
Rozmer | 30x3 cm |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
7. Skladacia nákupná taška
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladacia nákupná taška | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skladacia nákupná taška | s dizajnom ovocia |
Mix 4 druhov ovocia | 50 ks z každého druhu, napr. citrón, jahoda, jablko, pomaranč, kiwi,... |
Materiál | Polyester |
Rozmer | min. 400x380 mm |
Potlač | sieťotlač/transferová potlač, logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
8. Cukríky
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cukríky | kg | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reklamné ovocné cukríky točené | |
Mix príchutí | napríklad citrón, jahoda, jablko, pomaranč |
Jednotlivý cukrík balený | áno, v bielej twist fólii s reklamnou potlačou |
Obal | plast, biely |
Potlač | logo EU (farebnosť 1+0), preferovaná tmavomodrá |
Minimálna trvanlivosť | 12 mesiacov |
9. Malý zápisník s perom
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Súprava - Malý zápisník s perom | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery | 8,9 x 11,1 x 1 cm |
Počet strán | min. 80, linajkové |
Dodávané s perom | áno, papierový povrch, čierna náplň |
Farebná kombinácia | hnedá, zelená |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
10. Dáždnik
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dáždnik | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Super tenký vreckový dáždnik | |
Materiál konštrukcie | hliníkové rebrá, laminátové konce a kovové špičky |
Plášť | nepremokavý polyester, farbá modrá (navy) |
Ľahká konštrukcia | áno, 3-dielna hliníková tyč, 164g, odolná voči vetru |
Potlač | logo EU + logo Program Slovensko (farebnosť 1+0) |
11. Hélium pre balóny
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hélium pre balóny | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Fľaša so stlačeým héliom | |
Objem fľaše | 0,7 m3 |
Pre 100 ks balónov | ø 23 cm |
Názov |
Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, používaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä výrobu, balenie, dopravu, vyloženie na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2021+. Národný projekt „Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.“ Spolufinancovaný Európskou úniou ITMS číslo: 401801DWW3.Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.07.2024 08:00 — 01.08.2024 14:00
11,00 položiek
5 439,95
4 533,29
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2024 13:58
01.07.2024 10:00
01.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2024 11:52 - Vstupná ponuka | 5 439,60 | € | Cena s DPH |
01.07.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: