• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 11:10

Detail zákazky Z20245170

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 11:10

Základné údaje

Z20245170

OF-290081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463403

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie propagačných predmetov

Reklamné predmety s logom, Propagačný materiál

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový obal na dokumenty A4
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový obal na dokumenty ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Materiál plast, priehľadný / farebný
Zatváranie cvokom
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 2. Blok A4
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.    Blok A4 ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Väzba lepená, na hornej časti bloku
Počet listov min. 50
Potlač každého listu, vo vrchnej časti logo EU + na spodnej časti logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
Zadná strana z tvrdeného papiera/kartónu
Papier čistý, nelinajkový
 3. USB kľúč
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie 3.0
Veľkosť 32 GB
Materiál pogumované/plastové telo, kovová krytka
Rozmery min. 56 x 19 x 9 mm
Potlač tampónová, logo EU  (farebnosť 1+0)
 4. Guľôčkové pero
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tenké telo áno
Kovový klip áno
Náplň modrá farba
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 5. Balóny s paličkou
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balóny s paličkou ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pastelový biely
Rozmer ø 30cm
Palička papierová s pevným klobúčikom, dlžka min. 40cm,
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 6. Reflexné pásky
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reflexné pásky ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Reflexné pásky na ruku
Farba žltá
Rozmer 30x3 cm
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 7. Skladacia nákupná taška
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladacia nákupná taška ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladacia nákupná taška s dizajnom ovocia
Mix 4 druhov ovocia 50 ks z každého druhu, napr. citrón, jahoda, jablko, pomaranč, kiwi,...
Materiál Polyester
Rozmer min. 400x380 mm
Potlač sieťotlač/transferová potlač, logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 8. Cukríky
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cukríky kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Reklamné ovocné cukríky točené
Mix príchutí napríklad citrón, jahoda, jablko, pomaranč
Jednotlivý cukrík balený áno, v bielej twist fólii s reklamnou potlačou
Obal plast, biely
Potlač logo EU  (farebnosť 1+0), preferovaná tmavomodrá
Minimálna trvanlivosť 12 mesiacov
 9. Malý zápisník s perom
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Súprava - Malý zápisník s perom ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 8,9 x 11,1 x 1 cm
Počet strán min. 80, linajkové
Dodávané s perom áno, papierový povrch, čierna náplň
Farebná kombinácia hnedá, zelená
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 10. Dáždnik
Funkcia
Určené na propagáciu cieľov projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dáždnik ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Super tenký vreckový dáždnik
Materiál konštrukcie hliníkové rebrá, laminátové konce a kovové špičky
Plášť nepremokavý polyester, farbá modrá (navy)
Ľahká konštrukcia áno, 3-dielna hliníková tyč, 164g, odolná voči vetru
Potlač logo EU + logo Program Slovensko  (farebnosť 1+0)
 11. Hélium pre balóny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hélium pre balóny ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fľaša so stlačeým héliom
Objem fľaše 0,7 m3
Pre 100 ks balónov ø 23 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, používaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä výrobu, balenie, dopravu, vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.   V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo  zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2021+. Národný projekt „Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II.“ Spolufinancovaný Európskou úniou ITMS číslo: 401801DWW3.Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.07.2024 08:00 — 01.08.2024 14:00

11,00 položiek

5 439,95

4 533,29

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2024 13:58

01.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 45
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 11:52 - Vstupná ponuka 5 439,60 € Cena s DPH
01.07.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 5 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS