• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245163

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245163

OF-290154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463399

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36179736

Zemplínska plavebná spoločnosť s.r.o.

Hviezdoslavova 1020/8, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

6. Kamenivo rôznych frakcií - Trebišov

drvený kameň, kamenivo, štrk, piesok, kameň, štrkopiesok

  • 14210000-6 - Štrk, piesok, drvený kameň a štrkopiesky (do betónu)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo rôznych frakcií
Funkcia
Nákup kameniva a štrku rôznych frakcií vrátane dopravy na základe priebežných mailových objednávok objednávateľa.
Drvené kamenivo rôznych frakcií, lomový kameň a riečny štrk praný do betónu.
Riečny štrk nesmie obsahovať prímesi hliny.
Predmet zákazky bude použitý na údržbu a opravu ciest a mostov v správe verejného obstarávateľa, osadzovanie dopravných značiek do betónu, zásypy a rôzne stavebné práce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Druh/frakcia kameniva: Riečny štrk praný 0/16 tona 75
Druh/frakcia kameniva: 0/32 tona 25
Druh/frakcia kameniva: 16/32 tona 50
Druh/frakcia kameniva: 0/63 tona 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh/frakcia kameniva: Riečny štrk praný 0/16 áno
Druh/frakcia kameniva: 0/32 áno
Druh/frakcia kameniva: 16/32 áno
Druh/frakcia kameniva: 0/63 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
3. Miesto plnenia - Trebišov.
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za naloženie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene predmetu plnenia.
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia:
5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla.
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží:
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 5. Kamenivo rôznych frakcií - Trebišov",
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP.
7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia).
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote:
11. a) od 100 ton: do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
11. b) od 101 do 200 ton: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,
11. c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) deň vopred.
12. Reklamácia:
12. a) dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu plnenia podľa príslušných platných technických noriem a predpisov,
12. b) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet plnenia v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného predmetu plnenia za vadný predmet plnenia,
12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady,
12. d) dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 3 (troch) pracovných dní od uznania reklamácie.
13. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký predmet plnenia, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti predmetu plnenia.
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného predmetu plnenia.
15. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu plnenia v prípade, ak preberaný predmet plnenia nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia predmetu plnenia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami.
16. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky predmetu plnenia s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať predmet plnenia na rozbor akreditovanému laboratóriu.
17. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry.
18. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia.
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
19. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia,
19. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia,
19. c) nedodržanie jednotkových cien,
19. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia.
20. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ruskovská 3, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

3 944,00

3 944,00

V zmysle prílohy č. 1 Objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2024 13:07

01.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 74
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2024 08:56 - Vstupná ponuka 3 940,00 € Cena bez DPH
01.07.2024 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS