35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31559123
KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
5. Kamenivo rôznych frakcií - Spišská Nová Ves
drvený kameň, kamenivo, štrk, piesok, kameň, štrkopiesok
Tovar
1. Kamenivo rôznych frakcií
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kameniva a štrku rôznych frakcií vrátane dopravy na základe priebežných mailových objednávok objednávateľa. |
Drvené kamenivo rôznych frakcií, lomový kameň a riečny štrk praný do betónu. |
Riečny štrk nesmie obsahovať prímesi hliny. |
Predmet zákazky bude použitý na údržbu a opravu ciest a mostov v správe verejného obstarávateľa, osadzovanie dopravných značiek do betónu, zásypy a rôzne stavebné práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Druh/frakcia kameniva: Lomový kameň netriedený, frakcia max. 400 | tona | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh/frakcia kameniva: Lomový kameň netriedený, frakcia max. 400 | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
3. Miesto plnenia - Spišská Nová Ves. |
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za naloženie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene predmetu plnenia. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia: |
5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla. |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží: |
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 5. Kamenivo rôznych frakcií - Spišská Nová Ves", |
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne. |
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia). |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote: |
11. a) od 100 ton: do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
11. b) od 101 do 200 ton: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
11. c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) deň vopred. |
12. Reklamácia: |
12. a) dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu plnenia podľa príslušných platných technických noriem a predpisov, |
12. b) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet plnenia v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného predmetu plnenia za vadný predmet plnenia, |
12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, |
12. d) dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 3 (troch) pracovných dní od uznania reklamácie. |
13. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký predmet plnenia, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti predmetu plnenia. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného predmetu plnenia. |
15. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu plnenia v prípade, ak preberaný predmet plnenia nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia predmetu plnenia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
16. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky predmetu plnenia s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať predmet plnenia na rozbor akreditovanému laboratóriu. |
17. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry. |
18. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia. |
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
19. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia, |
19. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia, |
19. c) nedodržanie jednotkových cien, |
19. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia. |
20. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tepličská cesta 9, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
1 656,00
1 656,00
V zmysle prílohy č. 1 Objednávkového formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2024 13:05
01.07.2024 10:00
01.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2024 13:43 - Vstupná ponuka | 1 582,00 | € | Cena bez DPH |
27.06.2024 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 582,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: