• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 15:20

Detail zákazky Z20245160

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 15:20

Základné údaje

Z20245160

OF-290276

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9449387

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky pre zamestnancov

Darčeková poukážka, kupón

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 98390000-3 - Iné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky pre zamestnancov - univerzálne darčekové kupóny
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - akceptačné miesta produktu musia tvoriť prevádzky umožňujúce kultúrne a športové využitie, cestovanie, wellness a krásu, nákup darčekov, drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh odevov, obuvi, na vzdelávanie, prípadne iné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota darčekovej poukážky EUR 10
Počet darčekových poukážok pre 64 zamestnancov ks 320
Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR počet 6 200
Obálka ks 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Darčeková poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, obdobie platnosti darčekovej poukážky, nominálnu hodnotu darčekovej poukážky, musí spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov proti falšovaniu
Doba platnosti darčekových poukážok minimálne do 31.12.2025
Akceptačné miesta darčekových poukážok na území SR obchod. reťazce, hypermakety, nákup. centrá, kníhkupectvá, šport. zariadenia,  cestovné kancelárie, lyžiarske strediská, hotely a ubytovacie zariadenia a ďalšie prevádzky s možnosťou využitia poukážok
Rozšírenie akceptačných miest darčekových poukážok na požiadanie verejného obstarávateľa možnosť rozšírenia siete poskytovateľov využitia darčekovej poukážky o konkrétnu prevádzku, alebo prevádzky
Obálka požaduje sa samostatne zabaliť poukážky, v obálke poukážky v nominálnej hodnote 5 x 10 EUR, na obálke vytlačiť  titul, meno a priezvisko zamestnanca podľa zoznamu, ktorý dodá objednávateľ dodávateľov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo darčekových poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude účtovať žiadne iné a ďalšie poplatky a provízie, ako tie, s ktorými sa počíta pri zadávaní tejto zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre jeho preukázateľné vady (nedodržanie požadovaných technických vlastností predmetu zákazky, poškodenie a pod.).
Objednávateľ neposkytuje preddavky na dodanie predmetu  zákazky, dodávateľ bude vykonávať fakturáciu pri dodržaní všetkých podmienok platnej slovenskej legislatívy, splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO 343/2015 Z. z., zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

03.07.2024 09:00 — 04.07.2024 12:00

1,00 celok

3 200,00

3 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2024 13:03

27.06.2024 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2024 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 461
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 08:19 - Vstupná ponuka 3 199,00 € Cena s DPH
26.06.2024 17:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 198,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS