37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
35843136
OfficeLand, s.r.o.
Mierová ulica 183 , Bratislava, 82105, SVK
Nákup plotrového papiera
papier
Tovar, Služba
1. Plotrový papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier pre účely InkJet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plotrová rolka 80 g/m2, papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 297 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 6 | ||
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet. návin 50 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 12 | ||
Plotrová rolka 90 g/m2 papier pre účely InkJet, návin 50 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 15 | ||
Plotrová rolka 200 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51mm | ks | 2 | ||
Plotrová rolka 260 g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 610 mm, priemer dutinky 50 - 51mm | ks | 5 | ||
Plotrová rolka 260g/m2, lesklý fotopapier pre účely InkJet, návin 30 m, šírka rolky 914 mm, priemer dutinky 50 - 51 mm | ks | 1 |
Názov |
Kúpna cena je stanovená ako konečná, pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru na mieste dodania bližšie určeného po podpise zmluvy, vrátane nákladov na dopravu. |
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Predmet zákazky bude dodaný do 30 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 2 pracovné dni pred jej dodaním. V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec / kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe dodacieho listu / preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Nárok na vystavenie faktúry vznikne dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list / preberací protokol. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.07.2024 08:00 — 09.08.2024 14:00
41,00 ks
2 254,13
1 878,44
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 09:05
10.07.2024 10:00
10.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2024 15:22 - Vstupná ponuka | 1 941,52 | € | Cena s DPH |
01.07.2024 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 941,52 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: