• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 11:25

Detail zákazky Z20245139

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 11:25

Základné údaje

Z20245139

OF-290279

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463390

Objednávateľ

00226840

Domov dôchodcov

Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

potraviny, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
dodávka mäsa a mäsových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bravčová krkovička čerstvá bez kosti vákuovo nebal. kg 588
bravčové karé čestvé bez kosti vákuovo nebal. kg 826
bravčové kosti údené kg 266
bravčové plece bez kosti kú.čerstvé, nebal. vákuovo kg 1400
bravčové stehno bez kosti kú.čerstvé nebal. vákuovo kg 1610
hovädzie zadné bez kosti čerstvé vákuovo nebalené kg 840
hovädzie predné bez kosti čerstvé vákuovo nebalené kg 140
Kuracie stehná bez kosti a kože chladené kg 1680
Kuracie rezne chladené kg 756
Morčacie prsia chladené kg 322
Sliepka na polievku kg 168
Kuracie trupy chladené kg 140
jaternice čerstvé,podiel bravčového mäsa min 45%,ryža min 25% kg 84
klobása ipeľská,podiel bravčového mäsa min 40% kg 280
klobása na pečenie, podiel bravčového mäsa min 75 - 90% kg 84
klobása vianočná,podiel mäsa min. 60% kg 21
čerstvé kuracie pečeňe kg 350
oškvarky kg 49
párky bratislavské,podiel bravčového mäsa min 60%,hov.mäsa min 21% kg 168
pečeňový syr,podiel bravčovej pečene min.38%,bravč,mäso min 34% kg 77
saláma inovecká,podiel bravčového mäsa min 83% kg 49
saláma vysočina,podiel bravčového mäsa min 66%,hovädzie mäso 13% kg 63
saláma jemná - mäkká kg 196
Párky obyčajné kg 196
saláma šunková podiel bravčového mäsa min 50% kg 168
šunka výberová kg 77
šunka plátky kg 224
slanina oravská - Bravčový bok bez kosti 90 % kg 91
slanina údená bez kože kg 91
špekačky,podiel bravčového mäsa min 54% hovädzie mäso min 26% kg 147
šunka debrecínska,podiel bravčového karé min.55% kg 84
tlačenka,podiel vareného mäsa z bravč.hláv min 53%,vareného bravčového srdca min 20% kg 63
údená krkovička bez kosti podiel min. 75% brav. mäasa - nebalená vákuovo kg 168
Bravčové koleno kg 77
Bravčové paprčky kg 77
Držky krájané, predvarené kg 210
Moravské údené mäso kg 49
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trida
Množstvá tovarov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Pri položkách sa pripúšťa ekvivalent v názve výrobku pri dodržaní požadovaného zloženia.
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave. Na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 6,00 - do 8,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. Pri každej dodávke čerstvého mäsa žiadame priložiť doklad o pôvode mäsa (chov), zabití a delení.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doložiť doklad opravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kg

67 700,00

56 417,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2024 10:57

01.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 79
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 13:36 - Vstupná ponuka 67 700,00 € Cena s DPH
28.06.2024 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 67 699,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS