• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2024 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2024 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2024 12:15

Detail zákazky Z20245125

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2024 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2024 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2024 12:15

Základné údaje

Z20245125

OF-290164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9469688

Objednávateľ

35995572

Krajský súd v Žiline

Orolská 3, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou zemného plynu do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka zemného plynu musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku zemného plynu na obdobie od 01.01.2025 od 06.00 hod. do 01.01.2026 do 06.00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba MWh 191
Počet odberných miest počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta (ČOM) 3000000762
POD kód SKSPPDIS030510020923
Adresa odberného miesta Orolská 3, 010 01 Žilina
Typ tarify pre odberné miesto M7
Charakter odberu TÚV a kúrenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa pravidelne dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu pre odberné miesto objednávateľa a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberného miesta v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok po dobu trvania zmluvy.
Množstvo odoberaného plynu je len predpokladané.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy emailom (na adresu denisa.durkovicova@justice.sk) :
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou plynu.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email)
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva plynu za príslušné obdobie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, cenu za distribúciu, spotrebnú daň, poplatkov za odberné miesto, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Tolerancia odberu zemného plynu – Odberateľ sa zaväzuje skutočne odobrať minimálne 90 % a maximálne 110 % z predpokladaného množstva zemného plynu. Dodávateľ má možnosť vyhodnotiť odobraté množstvo. Ak odberateľ počas roka odoberie menej ako dohodnuté minimálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za neodobratý objem do minimálneho množstva zemného plynu. Ak odberateľ počas roka odoberie viac ako dohodnuté maximálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za prečerpaný objem maximálneho množstva zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávku plynu. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené odberateľovi do sídla odberateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku plynu chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby matematickou chybou a pod. majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušene zmluvných podmienok.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Navrhnutá hodnota Žiadame doplniť: (aa) Cenu za služby súvisiace s prepravou pre príslušné OM určuje dodávateľ v zmysle Rozhodnutia URSO, ktorým sa spoločnosti eustream, a.s. ako prevádzkovateľovi prepravnej siete určujú tarify za prístup do prepravnej siete a prepravu plynu(ďalej len „Rozhodnutie PPS“)platného v čase dodávky so zohľadnením všetkých poplatkov vyplývajúcich z platného Rozhodnutia PPS, pričom dodávateľ si má právo vždy pred začiatkom každého kalendárneho roka zvoliť vstupný bod pre výpočet príslušnej sadzby.

Vzhľadom na pretrvávajúcu situáciu na trhu žiadame definovať podmienky účtovania ceny prepravy v prípade zmeny prepravných sietí a zmeny cien, ktoré sa v čase realizácie dodávky môžu meniť.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Navrhnutá hodnota Pokračovanie:(ab) V prípade zmeny prepravných sietí, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečuje dodávku plynu, je dodávateľ oprávnený uplatniť cenu za služby súvisiace s prepravou podľa Cenníka zverejneného na webovom sídle dodávateľa www.spp.sk.(ac) V prípade zavedenia ďalších alebo zmeny existujúcich poplatkov súvisiacich s prepravou plynu na prepravnej trase z obchodného bodu THE na slovenský domáci bod oproti stavu pri podpise tejto zmluvy, má dodávateľ právo zohľadniť navýšenie ceny za služby súvisiace s prepravou z dôvodu uplatnenia tohto

Vzhľadom na pretrvávajúcu situáciu na trhu žiadame definovať podmienky účtovania ceny prepravy v prípade zmeny prepravných sietí a zmeny cien, ktoré sa v čase realizácie dodávky môžu meniť.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Navrhnutá hodnota Pokračovanie: poplatku v mesiaci nasledujúcom po oznámení takejto zmeny odberateľovi s poukazom na rozhodnutia príslušných orgánov, resp. príslušný právny predpis alebo cenník prevádzkovateľa prepravnej siete. Pre vylúčenie pochybností, právo dodávateľa vyplývajúce z ustanovenia tohto bodu ostáva zachované bez ohľadu na uplatnenie písm. (aa) alebo písm. (ab) tohto bodu (iii).

Vzhľadom na pretrvávajúcu situáciu na trhu žiadame definovať podmienky účtovania ceny prepravy v prípade zmeny prepravných sietí a zmeny cien, ktoré sa v čase realizácie dodávky môžu meniť.

Názov
Pôvodná hodnota Tolerancia odberu zemného plynu – Odberateľ sa zaväzuje skutočne odobrať minimálne 90 % a maximálne 110 % z predpokladaného množstva zemného plynu. Dodávateľ má možnosť vyhodnotiť odobraté množstvo. Ak odberateľ počas roka odoberie menej ako dohodnuté minimálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za neodobratý objem do minimálneho množstva zemného plynu. Ak odberateľ počas roka odoberie viac ako dohodnuté maximálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za prečerpaný objem maximálneho množstva zemného plynu.
Navrhnutá hodnota Žiadame doplniť: Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*0,003€/kWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*0,003€/kWh.

Štandard v energetike

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
Navrhnutá hodnota Žiadane vyňať.

Dodávateľ má nárok na uplatnenie poplatkov pri nedodržaní tolerančného pásma tak, ako sa to uvádza aj vyššie, preto je táto podmienka v rozpore s tým, čo je uvedené vyššie.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.

Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma pripísaná na účet dodávateľa.

Názov
Pôvodná hodnota Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku plynu chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby matematickou chybou a pod. majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Navrhnutá hodnota Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku plynu chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby matematickou chybou a pod. majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.

Štandard v energetike.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 14 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma pripísaná na účet dodávateľa.

Štandard v energetike.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2025 06:00 — 01.01.2026 06:00

191,00 MWh

47 964,00

39 970,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2024 14:25

02.07.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 63
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2024 09:19 - Vstupná ponuka 47 962,99 € Cena s DPH
01.07.2024 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka 20 087,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS