• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 11:00

Detail zákazky Z20245123

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 11:00

Základné údaje

Z20245123

OF-290203

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9456772

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova existujúceho HW a predĺženie licenčnej podpory na 12 mesiacov k modulom a prvkom Flowmon

Informačná bezpečnosť

  • 48100000-9 - Softvérový balík pre konkrétne odvetvie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. NOVÝ HW: Generačná obnova existujúceho Flowmon HW, ktorý dosiahol End of Life/Support. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dňí od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Funkcia
IFP-20000PRO-SFP+
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hardwarová Flowmon sonda ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkonné autonómne zariadenie na monitoring, štatistiky a export údajov o toku dát na sieti
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému.
Keďže sa jedná o generačnú obnovu, tak pôvodný HW, ktorý dosiahol End of Life/Support sa po nasadení a sfunkčnení nového HW, vráti vendorovi riešenia Flowmon, kt. zabezpečí jeho ekologickú likvidáciu Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom.
 2. NOVÝ HW: Generačná obnova existujúceho Flowmon HW, ktorý dosiahol End of Life/Support. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Funkcia
IFC-R5-48000PRO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Flowmon collector ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Samostatné zariadenie na zber, uloženie a analýzu údajov zo sondy o toku dát na sieti
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému.
Keďže sa jedná o generačnú obnovu, tak pôvodný HW, ktorý dosiahol End of Life/Support sa po nasadení a sfunkčnení nového HW, vráti vendorovi riešenia Flowmon, kt. zabezpečí jeho ekologickú likvidáciu Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom.
 3. NOVÝ HW: Doplnenie existujúceho Flowmon HW. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Funkcia
10G-SFP-SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transceiver modul SFP pre sondu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vstupno / výstupné zariadenie s možnosťou výmeny za prevádzky
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému.
 4. Predĺženie licencie a podpory k novým Flowmon prvkom a modulom, ktoré slúžia na monitorovanie a diagnostiku sieťovej prevádzky, sa obstarajú kompatibilné k novému HW. Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov)
Funkcia
GS-IFP-20000PRO-SFP+
GS-FPC-ADS-C
GS-IFC-R5-48000PRO
GS-FP-APM-E
GS-FP-FPI-B
GS-IFP-20000-VA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gold Support: IFP-20000PRO-SFP+ ks 1
Gold Support: Flowmon ADS Corporate ks 1
Gold support: IFC-R5-48000PRO ks 1
Gold support: Flowmon APM Enterprise (+ APM Transaction Generator) ks 1
Gold support : Flowmon Packet Investigator Business ks 1
Gold support: IFP-20000-VA ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov). Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému
Gold Support (Standard): Licencie a podpora k produktom Flowmon. Záruka Next Business Day. Pravidelné aktualizácie a upgrady produktov zadarmo. Predĺžená hw záruka. Podpora v českom jazyku – zahŕňa prístup k webovému zákazníckemu centru, podporu na telefóne a e-maile, vzdialenú podporu cez SSH a konzultácie sieťového / bezpečnostného technika v režime 8/5 poskytovanú výrobcom. Threat intelligence pro Flowmon ADS. Zákaznícke školenia zadarmo.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Obnova existujúceho HW a predĺženie licenčnej podpory k modulom a prvkom Flowmon musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. Vzhľadom na uvedené nie sú prípustné ekvivalenty.
I. CENA:
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 4. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA:
1. V prípade, ak cena poskytovateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia zazmluvnú cenu.
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
3. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave.
.
III. FAKTURÁCIA:
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dvoch poskytovateľom vyhotovených a doručených faktúr. Cena za predmet zmluvy, položky označené č. 1. až č. 4., uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky bude fakturovaná ako 1. faktúru vo výške 100% z celkovej sumy poskytovateľ vystaví a doručí do 10 dní od dodania licencie.
2. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Prílohou faktúry bude akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude poskytovateľ zasielať  faktúry elektronicky oznámi objednávateľ poskytovateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje,
objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
6. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004Z. z.
.
IV. PODMIENKY ÚČASTI:
a) Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodávať predmet zákazky.
b) Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy túto skutočnosť preukázať čestným vyhlásením alebo potvrdením, v ktorom dodávateľ uvedie registračné číslo alebo webový link s prepojením na zoznam partnerov.
.
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA:
1. Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada poskytovateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom
obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak poskytovateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť"Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, poskytovateľ sa už samotnou
registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu ,ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov").
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/.
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/.
4. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
6. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno, priezvisko, mailovú adresu, telefóne číslo..).
7. Úspešný uchádzač je povinný do dvoch (2) pracovných dní po podpise zmluvy predložiť potvrdenie, že je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v opise predmetu zákazky a zároveň je partnerom s kompetenciami pre implementáciu, servis a podporu pre všetky ponúkané súčasti, o čom predloží adekvátny doklad, prípadne čestné prehlásenie.
Názov Upresnenie
A) Verejný obstarávateľ požaduje dodať: nový HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom.
B) Verejný Obstarávateľ požaduje poskytovanie služieb servisnej podpory a maintenance po dobu 12 mesiacov od dodania licencie. Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov)
Predmet zákazky sa považuje za splnený: Podpísaním preberacích protokolov oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, v ktorých sa potvrdí celý rozsah poskytnutia služby s detailným popisom poskytnutých služieb a dodaním tovaru vrátane cenovej kalkulácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.07.2024 11:00 — 30.06.2025 11:00

1,00 ks

128 374,00

128 374,00

Vlastný návrh na plnenie zákazky sa nepovoľuje. Plnenie na základe opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2024 09:13

28.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2024 11:28 - Vstupná ponuka 128 370,00 € Cena bez DPH
27.06.2024 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka 128 327,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS