30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Obnova existujúceho HW a predĺženie licenčnej podpory na 12 mesiacov k modulom a prvkom Flowmon
Informačná bezpečnosť
Tovar, Služba
1. NOVÝ HW: Generačná obnova existujúceho Flowmon HW, ktorý dosiahol End of Life/Support. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dňí od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
|
|
---|---|
Funkcia |
IFP-20000PRO-SFP+ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hardwarová Flowmon sonda | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkonné autonómne zariadenie na monitoring, štatistiky a export údajov o toku dát na sieti | |
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. | Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému. |
Keďže sa jedná o generačnú obnovu, tak pôvodný HW, ktorý dosiahol End of Life/Support sa po nasadení a sfunkčnení nového HW, vráti vendorovi riešenia Flowmon, kt. zabezpečí jeho ekologickú likvidáciu | Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom. |
2. NOVÝ HW: Generačná obnova existujúceho Flowmon HW, ktorý dosiahol End of Life/Support. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
|
|
---|---|
Funkcia |
IFC-R5-48000PRO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Flowmon collector | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Samostatné zariadenie na zber, uloženie a analýzu údajov zo sondy o toku dát na sieti | |
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. | Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému. |
Keďže sa jedná o generačnú obnovu, tak pôvodný HW, ktorý dosiahol End of Life/Support sa po nasadení a sfunkčnení nového HW, vráti vendorovi riešenia Flowmon, kt. zabezpečí jeho ekologickú likvidáciu | Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom. |
3. NOVÝ HW: Doplnenie existujúceho Flowmon HW. Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
|
|
---|---|
Funkcia |
10G-SFP-SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Transceiver modul SFP pre sondu | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vstupno / výstupné zariadenie s možnosťou výmeny za prevádzky | |
Dodanie nového Flowmon HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. | Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému. |
4. Predĺženie licencie a podpory k novým Flowmon prvkom a modulom, ktoré slúžia na monitorovanie a diagnostiku sieťovej prevádzky, sa obstarajú kompatibilné k novému HW. Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov)
|
|
---|---|
Funkcia |
GS-IFP-20000PRO-SFP+ |
GS-FPC-ADS-C |
GS-IFC-R5-48000PRO |
GS-FP-APM-E |
GS-FP-FPI-B |
GS-IFP-20000-VA |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Gold Support: IFP-20000PRO-SFP+ | ks | 1 | ||
Gold Support: Flowmon ADS Corporate | ks | 1 | ||
Gold support: IFC-R5-48000PRO | ks | 1 | ||
Gold support: Flowmon APM Enterprise (+ APM Transaction Generator) | ks | 1 | ||
Gold support : Flowmon Packet Investigator Business | ks | 1 | ||
Gold support: IFP-20000-VA | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov). | Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému |
Gold Support (Standard): Licencie a podpora k produktom Flowmon. Záruka Next Business Day. Pravidelné aktualizácie a upgrady produktov zadarmo. Predĺžená hw záruka. Podpora v českom jazyku – zahŕňa prístup k webovému zákazníckemu centru, podporu na telefóne a e-maile, vzdialenú podporu cez SSH a konzultácie sieťového / bezpečnostného technika v režime 8/5 poskytovanú výrobcom. Threat intelligence pro Flowmon ADS. Zákaznícke školenia zadarmo. |
Názov |
Obnova existujúceho HW a predĺženie licenčnej podpory k modulom a prvkom Flowmon musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. Vzhľadom na uvedené nie sú prípustné ekvivalenty. |
I. CENA: |
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 4. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena poskytovateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia zazmluvnú cenu. |
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave. |
. |
III. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dvoch poskytovateľom vyhotovených a doručených faktúr. Cena za predmet zmluvy, položky označené č. 1. až č. 4., uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky bude fakturovaná ako 1. faktúru vo výške 100% z celkovej sumy poskytovateľ vystaví a doručí do 10 dní od dodania licencie. |
2. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Prílohou faktúry bude akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude poskytovateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ poskytovateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, |
objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
6. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004Z. z. |
. |
IV. PODMIENKY ÚČASTI: |
a) Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodávať predmet zákazky. |
b) Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy túto skutočnosť preukázať čestným vyhlásením alebo potvrdením, v ktorom dodávateľ uvedie registračné číslo alebo webový link s prepojením na zoznam partnerov. |
. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení |
zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada poskytovateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom |
obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak poskytovateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť"Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, poskytovateľ sa už samotnou |
registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu ,ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
6. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno, priezvisko, mailovú adresu, telefóne číslo..). |
7. Úspešný uchádzač je povinný do dvoch (2) pracovných dní po podpise zmluvy predložiť potvrdenie, že je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v opise predmetu zákazky a zároveň je partnerom s kompetenciami pre implementáciu, servis a podporu pre všetky ponúkané súčasti, o čom predloží adekvátny doklad, prípadne čestné prehlásenie. |
Názov | Upresnenie |
A) Verejný obstarávateľ požaduje dodať: nový HW do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. | Dodávateľ zabezpečí odvoz a navrátenie starého HW k ekologickej likvidácii podľa pokynov vendora. Najneskôr do 31.12.2024 čo sa potvrdí samostatným preberacím protokolom. |
B) Verejný Obstarávateľ požaduje poskytovanie služieb servisnej podpory a maintenance po dobu 12 mesiacov od dodania licencie. | Licencia a podpory budú poskytnuté do štyroch (4) pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu - (na 12 mesiacov) |
Predmet zákazky sa považuje za splnený: Podpísaním preberacích protokolov oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, v ktorých sa potvrdí celý rozsah poskytnutia služby s detailným popisom poskytnutých služieb a dodaním tovaru vrátane cenovej kalkulácie. |
Slovenská republika
01.07.2024 11:00 — 30.06.2025 11:00
1,00 ks
128 374,00
128 374,00
Vlastný návrh na plnenie zákazky sa nepovoľuje. Plnenie na základe opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2024 09:13
28.06.2024 10:00
28.06.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2024 11:28 - Vstupná ponuka | 128 370,00 | € | Cena bez DPH |
27.06.2024 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 327,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: