• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 10:55

Detail zákazky Z20245111

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 10:55

Základné údaje

Z20245111

OF-290161

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9449360

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámový detektor kovov

detektor kovov

  • 35124000-9 - Detektory kovov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámový detektor kovov
Funkcia
Nákup, dodanie, inštalácia nového, nepoužívaného rámového detektora kovov štandardnej technickej úrovne na detekovanie nepovolených kovových predmetov u osôb vstupujúcich do objektu, nastavenie zariadenia na určenom stanovišti, uvedenie zariadenia do prevádzky, zaškolenie obsluhy, vykonávanie predpísaných prehliadok a garancia bezplatnej opravy poruchy počas záručnej doby zariadenia.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rámový detektor kovov  na detekovanie nepovolených kovových predmetov štandardnej technickej úrovne na detekovanie kovových predmetov vstupujúcich osôb do objektu
1a. Detekčné zóny Min. 12 nezávislých detekčných zón.
1b. Signalizačné zóny Min. 12  signalizačných zón.
2. Regulácia citlivosti detekcie Áno; odolnosť voči rušeniu zaručujúcu stabilnú prevádzku. Musí byť rozdelené na celkovú citlivosť a citlivosť jednotlivých zón. Citlivosť musí byť nastaviteľná manuálne alebo automaticky.
2.1. Regulácia citlivosti detekcie Po zapnutí alebo voľbe príslušnej funkcie, musí byť detektor schopný automaticky vyhľadať vhodnú pracovnú frekvenciu pre elimináciu vonkajšieho rušenia.
3. Detekcia Súčasná viac zónová detekcia a alarm. Musí obsahovať programy pre detekciu zbraní podľa medzinárodných požiadaviek, rovnako tak ako materiálovo orientované detekčné programy.
4. Detekcia - ukázanie miesta príčiny poplachu/alarmu Áno; napr. na pozadí siluety človeka alebo iným vhodným spôsobom identifikácie miesta príčiny poplachu, t.j. polohu detekovaného predmetu.
5. Detekcia Počítanie priechodov a poplachov/alarmov, ktorý umožní sledovať štatistiku prechádzajúcich osôb.
6. Detekcia Definovanie kritérií filtrovania kovových prvkov – napr. možnosť nastavenia hmotnosti, objemu a rozmerov kvôli vylúčeniu predmetov, ktoré nemajú spustiť poplach (napr. kľúče, šperky, opaskové pracky).
7. Poplach/Alarm Áno; optická - zvuková signalizácia.
8. Nastavenie hlasitosti alarmu Áno.
9. Trvanie alarmu Nastaviteľné.
10. Pracovná frekvencia Nastaviteľná.
11. Diagnostika Automatická kalibrácia zariadenia. Komplexný autodiagnostický systém, ktorý trvalo monitoruje prevádzku detektora.
12. Konfigurácia - ochrana pred neoprávneným zásahom Nastavenie parametrov musí byť chránené proti samovoľnej manipulácii, napr. zadaním kódu.
13. Napájanie 240 V AC, 50 / 60 Hz; možnosť napájania zariadenia z oboch strán, t.j. sprava aj zľava. Alarmové hlásenia a záložné napájanie batériou po dobu min. 2 hod. od straty napájania.
14. Prevádzkové vlastnosti Okolitá prípustná prevádzková teplota v rozsahu -5 ° C do + 50 ° C, okolitá prípustná prevádzková vlhkosť v rozsahu 0 až 95%.
15. Ovládanie zariadenia Áno; intuitívne rozhranie pre ľahké ovládanie a obsluhu zariadenia.
16. Vnútorné rozmery Výška = min. 2000 mm x šírka = min. 700 mm.
17. Bezpečnosť Detektor musí vyhovovať všetkým štandardom a medzinárodným predpisom pre prevádzku v SR a EÚ  a  mať zhodu s príslušnými normami.
17.1. Bezpečnosť Prevádzka detektora nesmie mať negatívny vplyv na ľudský organizmus ani na magnetické nosiče dát (diskety, pásky, kreditné karty a pod.)
17.2. Bezpečnosť Detektor musí byť bezpečný pre osoby s kardiostimulátorom a tehotné ženy.
18. Záruka Minimálne 2 roky odo dňa uvedenia do prevádzky.
19. Pozáručný servis Minimálne 5 rokov odo dňa ukončenia záručnej doby.
20. Dostupnosť náhradných komponentov vrátane softvérového vybavenia Minimálne 5 rokov odo dňa uvedenia do prevádzky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia predmetu zmluvy vrátane dopravy: Špecializovaný trestný súd, Suvorovova 5/A, 902 01  Pezinok.
2. Zmluvné plnenie je vrátane dopravy, inštalácie, uvedenia do prevádzky, kalibrácie a nastavenia zariadenia na mieste plnenia.
3. Termín plnenia predmetu zmluvy: do 31.08.2024.
4. Zmluvné plnenie vrátane zaškolenia obsluhy v počte min. 3 osôb do 2 pracovných dní od uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami, vrátane sprievodnej technickej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku - atest/certifikát výrobcu, dodacie listy a v slovenskom alebo českom jazyku návod na použitie, inštalačný a konfiguračný manuál a východiskovú revíznu správy. Nesplnenie uvedenej osobitnej požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
6. Dodávateľ dodá zariadenie aj vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
7. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky potvrdeného v preberacom protokole a vzťahuje sa ako na zariadenie, tak aj inštaláciu zariadenia.
8. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať bezplatný servis a bezplatné technické prehliadky v intervaloch stanovených výrobcom počas záručnej doby.
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní pred dodaním zariadenia predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb s uvedením telefonických a mailových kontaktov , ktoré budú súčinné pri dodaní zariadenia, zabezpečení technických prehliadok, servisov, opráv, ako aj pri riešení problémov vzniknutých pri prevádzkovaní zariadenia.
10. V cenách plnenia zmluvy v EUR bez a s DPH musia byť’ zahrnuté všetky oprávnené náklady poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s dodaním zariadenia, inštaláciou zariadenia, uvedením do prevádzky, zaškolením obsluhy v počte min. 3 osôb a poskytnutím technickej služby (prehliadok, servisu, opráv, odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia) vrátane dopravných nákladov alebo režijných nákladov v objekte objednávateľa.
11. V nadväznosti na bod 10. dodávateľ do troch /3/ pracovných dní od uzavretia zmluvy elektronicky zašle objednávateľovi značku, typ, parametre a fotografiu výrobku, cenu za jeden kus v EUR bez DPH, cenu za jeden kus v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH a rozpočet po položkách jednotlivých nákladov spojených s kúpou, dodaním, montážou a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj bezplatnými predpísanými kontrolami a vykonaním bezplatnej odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia.
12. Dodávateľ je povinný pri výkone technickej služby (prehliadok, servisu, opráv) prostredníctvom ním určených osôb v objekte objednávateľa dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, príslušné technické normy, interné vnútorné predpisy a riadiť sa pokynmi objednávateľa.
13. O vykonaných technických služieb (prehliadok, servisu, opráv) na zariadení dodávateľ vyhotoví písomne a ním potvrdené dvoje (2) paré príslušnej správy alebo dvoje (2) paré príslušného protokolu a jedno (1) paré servisno/montážného listu pre objednávateľa, ktoré bezodkladne po vykonaní tej - ktorej technickej služby zašle objednávateľovi na schválenie, alebo predloží na mieste oprávnenej osobe za objednávateľa.
14. Oprávnená osoba za objednávateľa správu, protokol a servisno/montážny list na znak schválenia podpíše a výtlačky určené pre dodávateľa odovzdá dodávateľovi. Takto potvrdené výstupy z jednotlivých položiek technických služieb sú spôsobilé byť podkladom k úhrade fakturácie dohodnutých činností podľa tejto zmluvy.
15. Každý výstup z kontroly (správa, protokol, servisno/montážny list a iné) musí obsahovať okrem zákonných náležitostí aj presné a podrobné vyšpecifikovanie nedostatkov a uvedenie možných spôsobov odstránenia závad a nedostatkov. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
16. Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie, u ktorého garantuje podporu (dostupnosť) softvéru a hardvéru min. 5 rokov odo dňa uvedenia do prevádzky.
17. Objednávateľ požaduje dodávku predmetu zákazky zrealizovať v pracovných dňoch v čase od 08.00 - do 13:00 hod. alebo podľa vzájomnej dohody.
18. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude mať počas záručnej doby všetky požadované vlastnosti. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť dodávateľovi reklamáciu tovaru bezodkladne po zistení vady. Reklamácia musí obsahovať: a/ číslo kúpnej zmluvy, b/ podrobný popis vady alebo spôsob ako sa vada prejavuje, c/ zápis o zistení vady vykonaný objednávateľom. Dodávateľ je povinný v záručnej dobe odstrániť vadu bezplatne do 14 dní odo dňa prevzatia/doručenia reklamácie objednávateľa. Dodávateľ akceptuje aj reklamáciu doručenú emailom.
19. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom alebo treťou osobou nesprávnou manipuláciou s tovarom.
20. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené v technických vlastnostiach, bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
21. Na faktúre sa požaduje uviesť cenu za jeden kus v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH zahrňujúcu všetky jednotlivé položky spojené s plnením predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry je odovzdanie dokumentácie k predmetu zmluvy, t.j. všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru ako je dodací list, servisno/montážny list, manuály a zápis o odovzdaní/prevzatí a uvedení predmetu plnenia do prevádzky potvrdený objednávateľom.
22. Požaduje sa predložiť dokumentáciu v slovenskom jazyku, v ktorej bude uvedený výrobca, výrobné číslo a dátum výroby zariadenia.
23. Úhrada za poskytnuté plnenie Predmetu zmluvy sa uskutoční na základe doručenej riadnej faktúry s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi do sídla uvedeného v záhlaví tejto zmluvy.
24. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a poskytovateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis.
25. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo:-písomným odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zml.podmienok spôsobených dodávateľom/poskytovateľom, resp. jeho zamestnancami alebo subdodávateľmi, na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zml. strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s dvojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.
26. Za podstatné porušenie predmetu zmluvy zo strany dodávateľa/poskytovateľa sa považuje aj :- nenastúpenie zamestnanca poskytovateľa na dohodnutý výkon technickej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok,- porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa,- nedodržanie stanovených postupov pri výkone technickej služby s následným vznikom škody. V takom prípade objednávateľ zabezpečí výkon technickej služby na vlastné náklady s následnou fakturáciou dodávateľovi.
27. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
28. Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu výrobku pre väznice, súdy a pod., resp. ekvivalentu v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Nesplnenie uvedenej osobitnej požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota 1a. Detekčné zóny Min. 12 nezávislých detekčných zón.
Navrhnutá hodnota 1a. Detekčné zóny Min. 9 nezávislých detekčných zón.

Nie je známe, že by bol na trhu k dispozícii detektor renomovaných výrobcov ktorý má viac ako 10 detekčných zón. Pozor niektorí výrobcovia deklarujú ako detekčné zóny paramater ktorý je v skutočnosti signalizačnou zónou tj pozície v ktorých vie detektor detekovaný predmet signalizovat. Parameter "Min. 12 nezávislých detekčných zón" diskriminačný

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2024 10:00 — 31.08.2024 10:00

1,00 ks

5 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2024 09:01

27.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2024 10:19 - Vstupná ponuka 4 999,99 € Cena s DPH
27.06.2024 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS