30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31439446
Dräger Slovensko, s.r.o.
Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov
Dräger, opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov, IDP pre hasičov
Služba
1. Revízia a oprava individuálnych dýchacích prístrojov pre hasičov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a revízia individuálneho dýchacieho prístroja DRÄGER PSS 4000, vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky vysokotlakového vzduchového kompresora ASTRA 160 B. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompresor ASTRA 160 B(max. prev. Tlak 33 MPa, výr. číslo bloku: *0196*B, výkon motora 8 HP, spaľovací motor: HONDA GX 240 v.č. GC04-3488188) | ks | 1 | ||
DRÄGER PSS 4000 (nosič, pľúcna automatika ,ochranná maska, kompozitná fľaša 6,8 l/300 BAR CC | súprava | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | áno |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Náklady spojené s dopravou z a do miesta plnenia budú zahrnuté v cene služby. |
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Vranovská 68, 51. krídlo Prešov , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.07.2024 08:00 — 29.11.2024 12:00
1,00 ks
7 000,00
5 833,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2024 08:22
27.06.2024 10:00
27.06.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2024 22:04 - Vstupná ponuka | 6 574,54 | € | Cena s DPH |
25.06.2024 22:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 574,54 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: