• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 09:00

Detail zákazky Z20245097

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 09:00

Základné údaje

Z20245097

OF-289086

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9449340

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

34137921

Teleflex Medical, s.r.o.

Nitrianska 5, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál pre potreby kardiochirurgie

kardiochirurgia, cievny klip, klipovač, organizér

  • 33141120-7 - Svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)
  • 33141126-9 - Podväzovací materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cievne klipy
Funkcia
Atraumatické titánové cievne klipy používané pri preparácii a.mammaria na hemostázu - ligovanie bočných cievnych vetiev pri získavaní cievneho štepu na revaskularizáciu myokardu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. cievne klipy small - malá veľkosť cartridge 174x30
1a. cievne klipy small - malá veľkosť each 24x25
- celková dĺžka uzatvoreného klipu small - malá veľkosť mm 3,5 4,0
- celková výška otvoreného klipu small - malá veľkosť mm 2,5 3,0
- celková šírka otvoreného klipu small - malá veľkosť mm 2,0 2,5
2. cievne klipy medium - stredná veľkosť cartridge 96x30
2a. cievne klipy medium - stredná veľkosť each 12x25
- celková dĺžka uzatvoreného klipu medium - stredná veľkosť mm 5,5 6,0
- celková výška otvoreného klipu medium - stredná veľkosť mm 4,5 5,0
- celková šírka otvoreného klipu medium - stredná veľkosť mm 3,0 3,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vysoká kvalita materiálu titan
klip v tvare podkovy, ktorý zabezpečí uzavretie klipu najskôr na konci a potom v strede, čím sa predíde vytlačeniu cievy z klipu počas jej zaklipovania áno
drôt klipu v priereze v tvare srdca, čím predchádza skĺznutiu klipu z cievy áno
klip vnútorne drážkovaný pozdĺžne aj priečne pre zachovanie mikrocirkulácie krvného obehu v cieve áno
pozdĺžne drážky klipu chránia pred nožnicovým efektom áno
priečne drážky klipu zvyšujúce bezpečnosť klipu proti skĺznutiu, zároveň sú prevenciou rýchlej nekrotizácie tkaniva v mieste prestrihnutia cievy áno
špeciálna lepivá spodná časť zásobníka umožňuje jeho zafixovanie k sterilnej ploche a pohodlné nabitie klipu do klipovača áno
trojuholníkový tvar klipu na priereze umožňuje jeho lepšie uchytenie do klipovača a zabraňuje jeho vypadnutiu áno
zásobník má retenčný pružinový systém uchytenia klipu áno
farebné balenia klipov zodpovedajú farebnému značeniu klipovačov áno
sterilné balenie po 6 klipov v 1 zásobníku áno
 2. Cievne klipovače
Funkcia
Cievne klipovače určené k používaniu atraumatických titánových cievnych klipov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- cievny klipovač medium - stredná veľkosť ks 9
- cievny klipovač small - malá veľkosť ks 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
klipovače určené k používaniu výhradne s adekvátnymi klipmi áno
 3. Organizér šitia
Funkcia
Organizér šitia určený k chirurgickému použitiu počas výkonov, kde sa šije veľkým počtom stehov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Organizér šitia ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
určený k chirurgickému použitiu počas výkonov, kde sa šije veľkým počtom jednotlivých stehov áno
organizácia a možnosť počítania až do 16 stehov áno
pohodlné umiestnenie stehov prišívanej chlopne počas postupu výmeny chlopne áno
konce stehov s ihlou držané organizovaným spôsobom, s rovnakým napätím, bez potreby ďalších nástrojov áno
trojoblúková súprava napodobňujúca tvar chlopne uľahčuje orientáciu v počte stehov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb
5. Termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
6. Za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom
7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky
9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru  najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
10. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr
11. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy:
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií,
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru,
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.
12. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
13. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
15. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

40 299,00

40 299,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2024 08:07

27.06.2024 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2024 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 16:59 - Vstupná ponuka 40 299,00 € Cena bez DPH
26.06.2024 19:23 - Najvýhodnejšia ponuka 40 298,91 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS