• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 12:10

Detail zákazky Z20245093

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 12:10

Základné údaje

Z20245093

OF-290207

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9443749

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft 365

softvér, licencia, Microsoft 365

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft 365
Funkcia
Nákup licencií Microsoft 365 pre pracovné účely zamestnancov objednávateľa na obdobie 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie Microsoft 365 Business Basic ks 10
Licencie Microsoft 365 Business Standard ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronické licencie Microsoft 365 s ročnou viazanosťou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužívaný, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy (napr. záručný list, návod na používanie a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy od dodávateľa v prípade, ak predmet zmluvy nie je dodaný v súlade s požadovanými technickými vlastnosťami predmetu zmluvy a podľa podmienok uvedených v tejto zmluve.
Dodaný predmet zmluvy byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom objednávateľa. Dodanie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom objednávateľa je vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.
Dohodnutá kúpna cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetom zmluvy.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe pri ročnej viazanosti v rovnakej sume podľa zmluvných jednotkových cien licencií za predpokladu riadneho a včasného plnenia predmetu zmluvy.
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Pokiaľ sa v objednávkovom, resp. opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. Obchodný názov, patent alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre tovaru.
Pri dodaní ekvivalentu sú v celkovej zmluvnej cene zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa. ako aj náklady na nevyhnutý upgrade alebo odstránenie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného tovaru. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi SR.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári a v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2024 08:00 — 02.07.2024 16:00

70,00 ks

10 915,20

9 096,00

Dodávateľ predloží technický/produktový list alebo iný ekvivalentný doklad k ponúkanému tovaru, ktorý bude obsahovať úplný názov a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2024 15:36

26.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 47
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2024 13:09 - Vstupná ponuka 10 900,00 € Cena s DPH
24.06.2024 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka 10 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS