• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 14:15

Detail zákazky Z20245087

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 14:15

Základné údaje

Z20245087

OF-289816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9443743

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54002702

PEK-TK Slovakia, o.z.

Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

Oprava chladiarenských agregátov, doplnenie chladiva

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia chladiarenských agregátov
Funkcia
Diagnostikovať poruchy chladiarenskom kontajnery ISO 1C a nacenenie následnej opravy
Vykonanie opravy porúch a doplnenie chladiva v cene daného rozpočtu na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chladiarenský kontajner ISO 1C  - revízia, výmena filtrov, kontrola/doplnenie chladiva ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsahuje: chladiaci agregát CARRIER OASIS 250
ev. č. 5408YH00027. č. 5408YH00029. č. 5408YH00024. č.  5408YH00025, č. 5408028. Diagnostika a celková oprava a výmena častí technológie podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny: revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva
ev. č. POHREBACI3., č. POHREBACI2. č. 002YH00003. č. 002YH00002. č. 001YH00003. č. 001YH00002., Diagnostika a celková oprava a výmena častí technológie podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny: revízia, výmena filtrov, kontrola chladiva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z
je požadovaný Certifikát pre prácu s F-plynmi, kategória 1. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2024 13:20 — 30.09.2024 13:20

8,00 ks

15 000,00

12 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2024 13:21

26.06.2024 13:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2024 13:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 16:18 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
25.06.2024 16:18 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS