• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:42
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 12:55

Detail zákazky Z20245075

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:42
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 12:55

Základné údaje

Z20245075

OF-279829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9443727

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36440884

VALIN s.r.o.

Pri Celulózke 1376, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier

toaletný papier

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier JUMBO
Funkcia
na osobu hygienu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2400
návin m 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priemer kotúča 190mm, dvojvrstvový, 100% recyklovaný papier, belosť min 70%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa prevzatia predmetu zákazky
Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku. Dňom porušenia tohto záväzku dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa objednávateľa,
pokračovanie: vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti. Neakceptovaním týchto podmienok zmluva zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôverných informáciách s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá aj po skončení tejto zmluvy.
V prípade reklamácie túto vybaviť v sídle objednávateľa. Prípadná preprava na náklady dodávateľa
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.07.2024 10:42

2 400,00 ks

2 500,00

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2024 10:45

26.06.2024 11:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2024 11:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 59
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2024 09:18 - Vstupná ponuka 2 499,60 € Cena s DPH
25.06.2024 21:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 479,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS