• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 08:51
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 10:35

Detail zákazky Z20245069

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 08:51
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 10:35

Základné údaje

Z20245069

OF-289004

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9456755

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

00692972

INTERTEC s.r.o.

Hronská 6 , Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

UV-VIS spektrofotometer

spektrofotometer

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38433000-9 - Spektrometre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. UV-VIS spektrofotometer
Funkcia
Jednoduchý monochromátor, dvojlúčový optický systém ,   zdroj žiarenia: deutériová a wolfrám-halogénová lampa.
Režim merania:   Absorbancia, transmitácia, kvantitatívna analýza s možnosťou kalibračnej krivky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozsah vlnových dĺžok nm 190 1100
spektrálna šírka nm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Presnosť  vlnových dĺžok ± 0,5 nm
Správnosť nastavenia vlnových dĺžok ±1 nm
Rozptyl  svetla 0,1 %
Fotometrická presnosť (0-0,5 AU) ± 0,002 AU
Kyvety sklenené hranaté 1, 2, 3, 5 cm
Kyvety kremenné hranaté 1 cm
Kyvety plastové hranaté 1, 2, 3, 5 cm
Držiak kyviet Variabilný pre referenčnú  a porovnávaciu kyvetu
Digitálny LCD display vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Manuál v slovenskom, resp. českom jazyku
Plne integrovaný softvér pre riadenie a kontrolu prístroja – výstup na tlačiareň
Záznam kalibračných kriviek tabuľkový a grafický
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť záručný servis riadne zaškoleným servisným technikom na predmet obstarávania.  Dodávateľ sa zaručuje zabezpečiť nástup servisného technika do 48 hodín od požiadania.
Objednávateľ nie je platca DPH.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Dodávateľ sa zaväzuje dodať systém so všetkými náležitosťami potrebnými k inštalácii
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za predpokladu, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nerepasovaný, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak Objednávateľovi ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

08.07.2024 08:51 — 31.07.2024 08:51

1,00 ks

30 129,71

30 129,71

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2024 08:53

28.06.2024 08:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2024 09:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 111
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2024 16:41 - Vstupná ponuka 30 129,60 € Cena s DPH
28.06.2024 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 27 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS