• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2024 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 09:50

Detail zákazky Z20245023

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2024 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 09:50

Základné údaje

Z20245023

OF-290122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9480340

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW

odpora, údržba, support

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW
Funkcia
Obnova podpory existujúcich (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW  na obdobie od 18.07.2024 do 31.12.2024
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CPCES -CO-PREMIUMPRO   support for software Gateway ks 1
CPCES -CO-PREMIUMPRO-ADD support for appliance Gateway ks 1
CPCES -CO-PREMIUMPRO1550-ADD support for appliance Gateway ks 12
CPCES -CO-PREMIUMPRO1570-ADD support for appliance Gateway ks 36
CPSB-EVS-50 Annuity Blades ks 1
CPSB-NGFW- 1550 Annuity  Blades ks 12
CPSB-NGFW-1570  Annuity  Blades ks 36
CPSB-NGTP-6200-PLUS  Annuity Blades ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka. Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal)
V rámci služieb podpory a údržby SLA poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry, návrh riešení technologických požiadaviek, riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), poskytovanie nepretržitej služby Help Desk. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA: Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA: P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou. áno
V rámci služieb podpory a údržby SLA: P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb áno
Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny áno
Vzhľadom na komplexnosť funkcionalít existujúcej bezp. infraštr. a jej kompatibilitu s architektúrou infor. systémov VO nebolo možné z objektívnych príčin opísať tento predmet zákazky jednoznačne a úplne bez odkazu na výrobcu daného hardvéru a obchodné označenie jeho konkrétnych komponentov. Všade tam, kde sa v týchto súťažných podkladoch uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť, alebo miesto pôvodu alebo výroby, považuje sa takýto odkaz v každom jednotlivom prípade vždy za odkaz doplnený o slová „alebo ekvivalentný“. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže:1) že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 2) že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 3) že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení CheckPoint pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky.
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 4) že disponuje certifikátmi interných zamestnancov minimálne úrovne 1x CheckPoint Certified VSX Specialist a 1x CheckPoint Certified Security Expert R81
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.07.2024 00:01 — 31.12.2024 23:59

1,00 v celom rozsahu

37 200,00

31 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2024 11:03

04.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 745
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2024 11:33 - Vstupná ponuka 37 008,00 € Cena s DPH
26.06.2024 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 37 008,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS