00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW
odpora, údržba, support
Služba
1. Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova podpory existujúcich (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW na obdobie od 18.07.2024 do 31.12.2024 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CPCES -CO-PREMIUMPRO support for software Gateway | ks | 1 | ||
CPCES -CO-PREMIUMPRO-ADD support for appliance Gateway | ks | 1 | ||
CPCES -CO-PREMIUMPRO1550-ADD support for appliance Gateway | ks | 12 | ||
CPCES -CO-PREMIUMPRO1570-ADD support for appliance Gateway | ks | 36 | ||
CPSB-EVS-50 Annuity Blades | ks | 1 | ||
CPSB-NGFW- 1550 Annuity Blades | ks | 12 | ||
CPSB-NGFW-1570 Annuity Blades | ks | 36 | ||
CPSB-NGTP-6200-PLUS Annuity Blades | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka. | Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal) |
V rámci služieb podpory a údržby SLA poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry, návrh riešení technologických požiadaviek, riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), poskytovanie nepretržitej služby Help Desk. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA: Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA: P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou. | áno |
V rámci služieb podpory a údržby SLA: P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb | áno |
Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny | áno |
Vzhľadom na komplexnosť funkcionalít existujúcej bezp. infraštr. a jej kompatibilitu s architektúrou infor. systémov VO nebolo možné z objektívnych príčin opísať tento predmet zákazky jednoznačne a úplne bez odkazu na výrobcu daného hardvéru a obchodné označenie jeho konkrétnych komponentov. Všade tam, kde sa v týchto súťažných podkladoch uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť, alebo miesto pôvodu alebo výroby, považuje sa takýto odkaz v každom jednotlivom prípade vždy za odkaz doplnený o slová „alebo ekvivalentný“. | áno |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže:1) že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 2) že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 3) že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení CheckPoint pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 4) že disponuje certifikátmi interných zamestnancov minimálne úrovne 1x CheckPoint Certified VSX Specialist a 1x CheckPoint Certified Security Expert R81 |
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu. |
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2024 00:01 — 31.12.2024 23:59
1,00 v celom rozsahu
37 200,00
31 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2024 11:03
04.07.2024 09:00
04.07.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2024 11:33 - Vstupná ponuka | 37 008,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2024 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 008,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: