30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Školenie podľa ADR
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Služba
1. Školenie podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 1 | ||
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia ) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží zoznam účastníkov školenia. |
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 10. 12. 2024 |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
29.07.2024 08:47 — 29.11.2024 14:47
1,00 podľa technickej špecifikácie
2 424,33
2 020,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2024 08:52
26.06.2024 08:50
26.06.2024 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2024 08:30 - Vstupná ponuka | 2 424,30 | € | Cena s DPH |
25.06.2024 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 424,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: