• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 09:25

Detail zákazky Z20245011

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 09:25

Základné údaje

Z20245011

OF-289693

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437547

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34134379

SAŠA, s.r.o.

M. Rázusa 2892/42, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny zo skupiny „C“ na skupinu „CE“,

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny zo skupiny „C“ na skupinu „CE“,

  • 80411000-8 - Autoškoly

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia
Funkcia
Vzdelávanie, ktoré vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- (vodič) v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „C“ na skupinu „CE“ osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení na skupiny „CE“  podľa platných právnych predpisov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdania vodičských oprávnení prostredníctvom DI PZ SR pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky.
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa.
Počet účastníkov kurzu, požadované miesta a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky dodávateľovi.
Miestom plnenia kurzu stanovujem do 40km od mesta Hlohovec.
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom prostredníctvom DI PZ SR vystaviť a doručiť platné vodičské oprávnenie na adresu uchádzača kurzu.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie vodičského oprávnenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Vykonať záverečné skúšky príslušníkom Dopravného inšpektorátu PZ SR v najbližšom možnom termíne po ukončení školenia podľa upresnenia ODI PZ SR a pred záverečnou skúškou vykonať opakovanie a zdokonaľovanie vedomostí účastníkov školenia v autoškole.
Po úspešnom skončení školenia na rozšírenie vodičských oprávnení vyhotoviť a odovzdať objednávateľovi do 7 dní po skončení školenia protokol s vyhodnotením priebehu kurzu a dochádzky účastníkov
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

02.09.2024 08:31 — 13.12.2024 08:31

2,00 osoba

1 693,33

1 411,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2024 08:32

25.06.2024 08:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 08:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2024 06:20 - Vstupná ponuka 1 692,00 € Cena s DPH
25.06.2024 06:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 692,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS