• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 11:05

Detail zákazky Z20244997

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 11:05

Základné údaje

Z20244997

OF-290064

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437539

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52358666

H61 GROUP, s.r.o.

Flöglova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia odpadových vôd z poľných sociálnych zariadení, poľných kontajnerov na zber odpadových vôd, žúmp, septikov

poľné sociálne zariadenia, poľné kontajnery na zber odpadových vôd, žumpy, septiky, likvidácia

  • 90513500-1 - Spracovanie a likvidácia páchnucich tekutín
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vytiahnutie, odvoz a likvidácia odpadu zo žúmp a septikov
Funkcia
Likvidácia odpadových vôd ( z poľných sociálnych zariadení, poľných kontajnerov na zber odpadových vôd, žúmp, septikov) v zmysle vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 365/2015 Z. z., ktorou sa stanovuje katalóg odpadov (kal zo septikov k. č. 20 03 04 a odpad z čistenia kanalizácie k. č. 20 03 06).
Zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia odpadových vôd u autorizovaného likvidátora.
Celkové maximálne predpokladané množstvo 600 m3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem približne 10 m3 denne do 31.8. 2024, periodicita dovozu odpadových vôd záleží od množstva vyprodukovaných odpadových vôd za deň. m3 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Likvidáciu odpadových vôd vykonávať v pracovných dňoch, poprípade v dňoch pracovného pokoja (podľa potreby a telefonického spresnenia) v čase od 7,00 h. do 17,00 h.
Prevoz odpadových vôd si objednávateľ zabezpečí vlastnými silami a prostriedkami.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail).
V celkovej cene musí byť zahrnuté:  spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia, prípadné poplatky za chemické rozbory odpadových vôd.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť jednotkovú cenu bez DPH za jeden m3 a jednotkovú cenu s DPH za jeden m3 odpadu. Do 3 pracovnych dní požadujeme predložiť aj jednotkovú cenu za 1 km odvozu a 1 minútu výkonu práce bez DPH a aj s DPH.
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na príslušnom orgáne štátnej správy na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi predložiť objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude spracovávať a viesť predpísanú dokumentáciu a doklady týkajúce sa vykonanej služby v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste odberu.
Dodávateľ sa zaväzuje pre prípadné povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred vykonaním služby oznámiť e-mailom alebo telefonicky mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. Dodávateľ sa zaväzuje podľa dohody oboch strán poskytnúť vlastné vozidlo na prepravu odpadových vôd. Maximálna hodnota prepravy na 1 km je podľa PHZ určená na 3,36 € s DPH a maximálna hodnota výkonu práce na 1 min je podľa PHZ určená na 1,18 € s DPH
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.  Súčasťou faktúry musí byť doklad o zlikvidovaní odpadu oprávnenou osobou spolu s vážnym lístkom (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedeným druhom odpadu). Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Miesto produkcie odpadových vôd: CV Lešť, Lešť 962 63 Pliešovce
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky a kritériom je najnižšia cena.
Ponuka musí byť predložená od dodávateľa, ktorý zabezpečí likvidáciu odpadových vôd v okruhu nie viac ako 45 km od CV Lešť, Lešť 0962 63 Pliešovce.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.8. 2024 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.
Zmeny v poskytovaní dohodnutých služieb bude možné vykonať len po písomnej dohode oboch strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

CV Lešť, Senohrad, Krupina, Banskobystrický, Slovenská republika

26.06.2024 14:38 — 31.08.2024 14:38

1,00 Zákazka

4 504,00

3 753,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2024 14:42

25.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2024 09:23 - Vstupná ponuka 4 503,60 € Cena s DPH
25.06.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 4 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS