• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.06.2024 10:03

Detail zákazky Z20244981

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.06.2024 10:03

Základné údaje

Z20244981

OF-290055

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická kontrola vozidiel kategórie M3 - autobus

autobus, stk, technická kontrola

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 34121000-1 - Autobusy a autobusy na diaľkovú prepravu
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK na vozidlách M3
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly vozidiel kategórie M3 - autobus
Technická a emisná kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická a emisná kontrola vozidla kategórie M3 (Iveco Rošero, Iveco Crossway) + osvedčenie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín plnenia - Iveco Rošero júl
Termín plnenia - Iveco Crossway december
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - okres Trenčín
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie emisných kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024 s termínom plnenia júl a december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní služby.
Konkrétne termíny vykonania STK a EK budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa - do 3 dní.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.06.2024 07:00 — 31.12.2024 12:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

258,00

215,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2024 12:34

24.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 726
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS