• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 14:40

Detail zákazky Z20244966

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 14:40

Základné údaje

Z20244966

OF-290058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437509

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

54959381

MultiverzeM s. r. o.

Záhradnícka 46/A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby inšpektorátov Slovenskej obchodnej inšpekcie

upratovacie služby, čistiace služby, čistiace pomôcky, hygienické potreby

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického materiálu a upratovacích služieb v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v období 01.07.2024 – 30.09.2025, v pracovnom čase Objednávateľa (08:00 – 15:00) na základe dohody s príslušným riaditeľom inšpektorátu v nasledovnej periodicite: denné, týždenné a ročné upratovanie.  Miesto poskytovania služby: Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica - prízemie, 1. (prvé) a 2. (druhé) nadzemné podlažie budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaný priestor – celková výmera, z toho: m2 540
kobercová podlahová krytina % 65
podlahová plocha (PVC, dlažba a pod.) % 35
Vnútorné priestory, z toho: m2 450
kancelárie počet 11
zasadačka počet 1
kuchynky počet 2
sociálne zariadenia vrátane spŕch počet 5
chodby počet 9
Vonkajšie priestory: hlavné schodisko z prízemia na poschodie, terasa a 2 vonkajšie chodby m2 90
Plocha okien na umývanie, z toho: m2 53,5
Prízemie – 12 okien m2 18
1. nadzemné podlažie – 16 okien m2 28,5
2. nadzemné podlažie – 7 okien m2 7
Počet zamestnancov na inšpektoráte osoba 20
DODÁVKA HYGIENICKÉHO MATERIÁLU: . .
Toaletný papier – JUMBO 19 cm, minimálne 2-vrstvový (tissue – biely, prípadne ekvivalent) ks/mesiac 10
Papierové skladané utierky TORK Z-Z biele (1 balenie = 5000 ks) balenie/mesiac 2
Tekuté mydlo do dávkovačov na mydlo značky BELT liter/mesiac 2
Tablety (vôňa) do pisoárov ks/mesiac 4
Závesné voňavé WC bloky ks/mesiac 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denné a týždenné upratovanie kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačka
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: PERIODICITA:
Vyprázdňovanie odpadkových košov a košov skartovačov, vrátane výmeny vriec v odpadkových košoch podľa potreby, vynášanie smetí do zberných nádob na určené miesto. denne
Čistenie a utieranie prachu z voľných pracovných plôch (písacie stoly, pracovné stoly a kancelársky nábytok). denne
Umývanie a dezinfekcia podláh - sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy. denne
Dezinfekcia kľučiek dverí v sociálnych zariadeniach a v kuchynke. denne
Umývanie sociálnych zariadení - umývanie a čistenie sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre, umývadlá, umývanie za toaletou na zemi a umývanie obkladov v priestoroch toalety). denne
Dopĺňanie hygienického materiálu do držiakov a zásobníkov (utierky na sušenie a mydlá). denne
Utieranie prachu na parapetoch, na skriniach v bežne dostupnej výške, stolných lampách, telefónnych aparátoch. týždenne
Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku – kancelárie, zasadačka. týždenne
Vysávanie a umývanie podláh – kancelárie, zasadačka. týždenne
Umývanie a dezinfekcia kuchynky – umytie a dezinfekcia pracovnej plochy, čistenie vodovodných batérií, drezov, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. týždenne
Dezinfekcia sociálnych zariadení - hĺbková dezinfekcia sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre a umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek. týždenne
Čistenie a preleštenie výplní dverí, zárubní a kľučiek na kanceláriách a zasadačke. týždenne
Čistenie kvetináčov, vypínačov, rámov obrazov a hasiacich prístrojov. týždenne
Odstraňovanie pavučín. týždenne
Ročné upratovanie raz za rok, presný termín bude upresnený po dohode s Objednávateľom
Umývanie a čistenie radiátorov. ročne
Umývanie okien (obojstranné umytie sklenených plôch, vonkajších parapetov a rámov). ročne
Tepovanie kobercov (hĺbkové strojové čistenie kobercov). ročne
 2. Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického materiálu a upratovacích služieb v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v období 01.07.2024 – 30.09.2025, v pracovnom čase Objednávateľa (08:00 – 15:00) na základe dohody s príslušným riaditeľom inšpektorátu v nasledovnej periodicite: denné, týždenné a ročné upratovanie. Miesto poskytovania služby: Vrátna 3, 040 65 Košice - prízemie a 1. (prvé) nadzemné podlažie budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaný priestor – celková výmera, z toho: m2 745
kobercová podlahová krytina % 65
podlahová plocha (PVC, dlažba a pod.) % 35
Vnútorné priestory, z toho: m2 516
kancelárie počet 15
zasadačka počet 1
kuchynky počet 5
sociálne zariadenia počet 4
chodby počet 5
Vonkajšie priestory: hlavné schodisko z prízemia na 1. (prvé) nadzemné podlažie, pavlač, dvor s prejazdom m2 229
Plocha okien na umývanie (25 okien) m2 81
Špecifické požiadavky na upratovanie: . .
zametanie pavlače počet 1
upratanie dvora – pozametanie, odstránenie napadaného lístia počet 1
vlhké utieranie zábradlia schodiska na 1. nadzemné podlažie počet 1
Počet zamestnancov na inšpektoráte osoba 26
DODÁVKA HYGIENICKÉHO MATERIÁLU: . .
Toaletný papier – minimálne 2-vrstvový (tissue – biely, prípadne ekvivalent) ks/mesiac 92
Papierové skladané utierky TORK Z-Z biele (1 balenie = 5000 ks) balenie/mesiac 2
Tekuté mydlo do dávkovačov na mydlo značky BELT liter/mesiac 3
Tablety (vôňa) do pisoárov ks/mesiac 4
Závesné voňavé WC bloky ks/mesiac 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denné a týždenné upratovanie kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačka
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: PERIODICITA:
Vyprázdňovanie odpadkových košov a košov skartovačov, vrátane výmeny vriec v odpadkových košoch podľa potreby, vynášanie smetí do zberných nádob na určené miesto. denne
Čistenie a utieranie prachu z voľných pracovných plôch (písacie stoly, pracovné stoly a kancelársky nábytok). denne
Umývanie a dezinfekcia podláh - sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy. denne
Dezinfekcia kľučiek dverí v sociálnych zariadeniach a v kuchynke. denne
Umývanie sociálnych zariadení - umývanie a čistenie sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre, umývadlá, umývanie za toaletou na zemi a umývanie obkladov v priestoroch toalety). denne
Dopĺňanie hygienického materiálu do držiakov a zásobníkov (utierky na sušenie a mydlá). denne
Utieranie prachu na parapetoch, na skriniach v bežne dostupnej výške, stolných lampách, telefónnych aparátoch. týždenne
Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku – kancelárie, zasadačka. týždenne
Vysávanie a umývanie podláh – kancelárie, zasadačka. týždenne
Umývanie a dezinfekcia kuchynky – umytie a dezinfekcia pracovnej plochy, čistenie vodovodných batérií, drezov, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. týždenne
Dezinfekcia sociálnych zariadení - hĺbková dezinfekcia sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre a umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek. týždenne
Čistenie a preleštenie výplní dverí, zárubní a kľučiek na kanceláriách a zasadačke. týždenne
Čistenie kvetináčov, vypínačov, rámov obrazov a hasiacich prístrojov. týždenne
Odstraňovanie pavučín. týždenne
Ročné upratovanie raz za rok, presný termín bude upresnený po dohode s Objednávateľom
Umývanie a čistenie radiátorov. ročne
Umývanie okien (obojstranné umytie sklenených plôch, vonkajších parapetov a rámov). ročne
Tepovanie kobercov (hĺbkové strojové čistenie kobercov). ročne
 3. Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického materiálu a upratovacích služieb v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v období 01.07.2024 – 30.09.2025, v pracovnom čase Objednávateľa (08:00 – 15:00) na základe dohody s príslušným riaditeľom inšpektorátu v nasledovnej periodicite: denné, týždenné a ročné upratovanie. Miesto poskytovania služby: Staničná 9, 950 50 Nitra - 1. (prvé) podzemné podlažie, 1. (prvé) nadzemné podlažie a 2. (druhé) nadzemné podlažie budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaný priestor – celková výmera, z toho: m2 479
kobercová podlahová krytina m2 146
podlahová plocha (PVC, dlažba a pod.) m2 333
Vnútorné priestory, z toho: m2 479
kancelárie počet 15
zasadačka počet 1
kuchynky počet 2
sociálne zariadenia počet 2
chodby, prechodové priestory počet 7
schodisko m2 44
serverovňa m2 10
Plocha okien na umývanie (40 okien) m2 82
Špecifické požiadavky na upratovanie: . .
zametanie pavlače m2 34
upratanie dvora – pozametanie, odstránenie napadaného lístia m2 190
Počet zamestnancov na inšpektoráte osoba 18
DODÁVKA HYGIENICKÉHO MATERIÁLU: . .
Toaletný papier – minimálne 2-vrstvový (tissue – biely, prípadne ekvivalent) ks/mesiac 42
Papierové skladané utierky Z-Z biele (1 balenie = 5000 ks) balenie/mesiac 2
Tekuté mydlo do dávkovačov na mydlo liter/mesiac 3
Tablety (vôňa) do pisoárov ks/mesiac 2
Závesné voňavé WC bloky ks/mesiac 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denné a týždenné upratovanie kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačka
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: PERIODICITA:
Vyprázdňovanie odpadkových košov a košov skartovačov, vrátane výmeny vriec v odpadkových košoch podľa potreby, vynášanie smetí do zberných nádob na určené miesto. denne
Čistenie a utieranie prachu z voľných pracovných plôch (písacie stoly, pracovné stoly a kancelársky nábytok). denne
Umývanie a dezinfekcia podláh - sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy. denne
Dezinfekcia kľučiek dverí v sociálnych zariadeniach a v kuchynke. denne
Umývanie sociálnych zariadení - umývanie a čistenie sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre, umývadlá, umývanie za toaletou na zemi a umývanie obkladov v priestoroch toalety). denne
Dopĺňanie hygienického materiálu do držiakov a zásobníkov (utierky na sušenie a mydlá). denne
Utieranie prachu na parapetoch, na skriniach v bežne dostupnej výške, stolných lampách, telefónnych aparátoch. týždenne
Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku – kancelárie, zasadačka. týždenne
Vysávanie a umývanie podláh – kancelárie, zasadačka. týždenne
Umývanie a dezinfekcia kuchynky – umytie a dezinfekcia pracovnej plochy, čistenie vodovodných batérií, drezov, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. týždenne
Dezinfekcia sociálnych zariadení - hĺbková dezinfekcia sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre a umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek. týždenne
Čistenie a preleštenie výplní dverí, zárubní a kľučiek na kanceláriách a zasadačke. týždenne
Čistenie kvetináčov, vypínačov, rámov obrazov a hasiacich prístrojov. týždenne
Odstraňovanie pavučín. týždenne
Ročné upratovanie raz za rok, presný termín bude upresnený po dohode s Objednávateľom
Umývanie a čistenie radiátorov. ročne
Umývanie okien (obojstranné umytie sklenených plôch, vonkajších parapetov a rámov). ročne
Tepovanie kobercov (hĺbkové strojové čistenie kobercov). ročne
 4. Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického materiálu a upratovacích služieb v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v období 01.07.2024 – 30.09.2025, v pracovnom čase Objednávateľa (08:00 – 15:00) na základe dohody s príslušným riaditeľom inšpektorátu v nasledovnej periodicite: denné, týždenné a ročné upratovanie. Miesto poskytovania služby: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín - vstupné priestory do budovy, schodiská, kancelárie na prízemí a na 2. (druhom) nadzemnom podlaží budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaný priestor – celková výmera, z toho: m2 410
kobercová podlahová krytina % 20
podlahová plocha (PVC, dlažba a pod.) % 80
Vnútorné priestory, z toho: m2 277
kancelárie (189 m2) počet 9
zasadačka (36 m2) počet 1
sociálne zariadenia (15 m2) počet 2
chodby m2 37
Spoločné priestory: vstupný vestibul, zadný vstup, schodisko do suterénu, hlavné schodisko z prízemia na 2. (druhé) nadzemné podlažie, chodba na 1. (prvom) nadzemnom podlaží (40 m2) m2 133
Plocha okien na umývanie, z toho: m2 76
prízemie – 7 kancelárii m2 28
2. nadzemné podlažie – 9 kancelárii a zasadačka m2 48
Počet zamestnancov na inšpektoráte osoba 20
DODÁVKA HYGIENICKÉHO MATERIÁLU: . .
Toaletný papier – minimálne 2-vrstvový (tissue – biely, prípadne ekvivalent) ks/mesiac 50
Papierové skladané utierky Z-Z biele (1 balenie = 5000 ks) balenie/mesiac 2
Tekuté mydlo do dávkovačov na mydlo značky BELT liter/mesiac 3
Tablety (vôňa) do pisoárov ks/mesiac 4
Závesné voňavé WC bloky ks/mesiac 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denné a týždenné upratovanie kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy, zasadačka
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: PERIODICITA:
Vyprázdňovanie odpadkových košov a košov skartovačov, vrátane výmeny vriec v odpadkových košoch podľa potreby, vynášanie smetí do zberných nádob na určené miesto. denne
Čistenie a utieranie prachu z voľných pracovných plôch (písacie stoly, pracovné stoly a kancelársky nábytok). denne
Umývanie a dezinfekcia podláh - sociálne zariadenia, kuchynky, chodby, schodiská s podestami, vstupy do budovy. denne
Dezinfekcia kľučiek dverí v sociálnych zariadeniach a v kuchynke. denne
Umývanie sociálnych zariadení - umývanie a čistenie sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre, umývadlá, umývanie za toaletou na zemi a umývanie obkladov v priestoroch toalety). denne
Dopĺňanie hygienického materiálu do držiakov a zásobníkov (utierky na sušenie a mydlá). denne
Utieranie prachu na parapetoch, na skriniach v bežne dostupnej výške, stolných lampách, telefónnych aparátoch. týždenne
Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku – kancelárie, zasadačka. týždenne
Vysávanie a umývanie podláh – kancelárie, zasadačka. týždenne
Umývanie a dezinfekcia kuchynky – umytie a dezinfekcia pracovnej plochy, čistenie vodovodných batérií, drezov, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. týždenne
Dezinfekcia sociálnych zariadení - hĺbková dezinfekcia sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre a umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek. týždenne
Čistenie a preleštenie výplní dverí, zárubní a kľučiek na kanceláriách a zasadačke. týždenne
Čistenie kvetináčov, vypínačov, rámov obrazov a hasiacich prístrojov. týždenne
Odstraňovanie pavučín. týždenne
Ročné upratovanie raz za rok, presný termín bude upresnený po dohode s Objednávateľom
Umývanie a čistenie radiátorov. ročne
Umývanie okien (obojstranné umytie sklenených plôch, vonkajších parapetov a rámov). ročne
Tepovanie kobercov (hĺbkové strojové čistenie kobercov). ročne
 5. Zabezpečenie upratovacích služieb pre potreby Inšpektorátu Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického materiálu a upratovacích služieb v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v období 01.07.2024 – 30.09.2025, v pracovnom čase Objednávateľa (08:00 – 15:00) na základe dohody s príslušným riaditeľom inšpektorátu v nasledovnej periodicite: denné a týždenné upratovanie. Miesto poskytovania služby: Pekárska 23, 917 01 Trnava - 1. (prvé), 2. (druhé) a 3 (tretie) nadzemné podlažie budovy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaný priestor – vnútorné priestory, z toho: m2 308
kancelárie počet 11
zasadačka počet 1
kuchynky počet 2
sociálne zariadenia počet 2
prechodové chodby a balkóny počet 4
Počet zamestnancov na inšpektoráte osoba 22
DODÁVKA HYGIENICKÉHO MATERIÁLU: . .
Toaletný papier – minimálne 2-vrstvový (tissue – biely, prípadne ekvivalent) ks/mesiac 42
Papierové skladané utierky Z-Z biele (1 balenie = 5000 ks) balenie/mesiac 2
Tekuté mydlo do dávkovačov na mydlo liter/mesiac 2
Závesné voňavé WC bloky ks/mesiac 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Denné a týždenné upratovanie kancelárie, sociálne zariadenia, kuchynky, prechodové chodby, zasadačka
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: PERIODICITA:
Vyprázdňovanie odpadkových košov a košov skartovačov, vrátane výmeny vriec v odpadkových košoch podľa potreby, vynášanie smetí do zberných nádob na určené miesto. denne
Čistenie a utieranie prachu z voľných pracovných plôch (písacie stoly, pracovné stoly a kancelársky nábytok). denne
Umývanie a dezinfekcia podláh - sociálne zariadenia, kuchynky, prechodové chodby. denne
Dezinfekcia kľučiek dverí v sociálnych zariadeniach a v kuchynkách. denne
Umývanie sociálnych zariadení - umývanie a čistenie sanity na toaletách (toaletné misy, pisoáre, umývadlá, umývanie za toaletou na zemi a umývanie obkladov v priestoroch toalety). denne
Dopĺňanie hygienického materiálu do držiakov a zásobníkov (utierky na sušenie a mydlá). denne
Utieranie prachu na parapetoch, na skriniach v bežne dostupnej výške, stolných lampách, telefónnych aparátoch. týždenne
Umývanie podláh – kancelárie, zasadačka. týždenne
Umývanie a dezinfekcia kuchyniek – umytie a dezinfekcia pracovnej plochy, čistenie vodovodných batérií, drezov, zrkadiel, konzol a obkladačiek v dosahu vody. týždenne
Dezinfekcia sociálnych zariadení - hĺbková dezinfekcia sanity na toaletách (toaletné misy a umývadlá), čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol a obkladačiek. týždenne
Čistenie a preleštenie výplní dverí, zárubní a kľučiek na kanceláriách a zasadačke. týždenne
Čistenie kvetináčov, vypínačov a rámov obrazov. týždenne
Odstraňovanie pavučín. týždenne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „SOI“ alebo „Objednávateľ“) požaduje zabezpečenie upratovacích služieb (ďalej len „predmet plnenia“ alebo „služba“) pre potreby Inšpektorátov Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v krajských mestách – Banská Bystrica, Košice, Nitra, Trenčín a Trnava v období 01.07.2024 – 30.09.2025, vrátane zabezpečenia dodávky hygienického materiálu, podľa špecifikácie a v rozsahu uvedenom v Opisnom formulári.
I.2 Miestom poskytovania služieb sú priestory krajských inšpektorátov SOI v mestách: Banská Bystrica, Košice, Nitra, Trenčín a Trnava, uvedené v položkách č. 1 až č. 5.
I.3 Vrátane dopravy na miesta poskytovania predmetu plnenia zákazky.
I.4 Poskytovateľ predloží do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a zoznam osôb (zamestnancov) vykonávajúcich upratovacie služby podľa zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail, miesto pôsobenia (adresa príslušného krajského inšpektorátu). Poskytovateľ je oprávnený meniť predložený zoznam osôb len na základe predchádzajúceho písomného oznámenia Objednávateľovi.
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.5 Poskytované služby musia spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu a všetky požiadavky Objednávateľa uvedené v Opisnom formulári, resp. v zmluve.
I.6 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky na vlastnú zodpovednosť a v nasledujúcom rozsahu:
a) Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb.
b) Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb prostredníctvom osôb vykonávajúcich upratovacie služby dodržiavať všetky pracovnoprávne predpisy a všeobecne záväzné právne predpisy, najmä zákon č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, protipožiarne a bezpečnostné predpisy,...
...zohľadňujúce špecifiká miest poskytovania služieb, ktoré sa vzťahujú na predmet zmluvy a s ňou súvisiace činnosti, ako aj iné predpisy Objednávateľa, s ktorými sa oboznámi.
c) Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poskytovanie služieb len osobami spoľahlivými, odborne a zdravotne spôsobilými a vyškolenými v zmysle platných a účinných právnych predpisov, a to najmä v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi. Poskytovateľ zabezpečí primeraný počet osôb vykonávajúcich upratovacie služby tak, aby bolo možné realizovať výkon prác v primeranej kvalite a požadovanom čase.
d) Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade odôvodneného výpadku osôb vykonávajúcich upratovacie služby z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu a zabezpečiť, že uvedené skutočnosti neovplyvnia plnenie predmetu zákazky.
e) V prípade, že osoby vykonávajúce upratovacie služby opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom plnenia predmetu zmluvy, Poskytovateľ sa zaväzuje tieto osoby vymeniť do 3 (troch) pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami alebo prostredníctvom Objednávateľa) o týchto skutočnostiach.
f) Poskytovateľ je pri poskytovaní služieb prostredníctvom osôb vykonávajúcich upratovacie služby povinný chrániť majetok Objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade preukázateľného poškodenia, zničenia alebo odcudzenia majetku osobami vykonávajúcimi upratovacie služby je Poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa Poskytovateľ zaväzuje nahradiť Objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil.
g) Poskytovateľ ručí za to, že osoby vykonávajúce upratovacie služby nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste plnenia predmetu zmluvy, nad rozsah potrebný pre vykonanie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy.
h) Všetky osoby vykonávajúce upratovacie služby sú viazané mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch Objednávateľa a majú zákaz nahliadať do akýchkoľvek písomných a iných materiálov, ktoré sa nachádzajú v priestoroch Objednávateľa.
i) Ak Poskytovateľ písomne e-mailom neoznámi Objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré mu bránia, mohli by brániť, či sťažovať výkon služby alebo plnenie jeho povinností, má Objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá Poskytovateľ, nárok na náhradu a to v plnej výške tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inou okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť.
j) Poskytovateľ sa zaväzuje používať ekologické čistiace prostriedky, pri ktorých sa vyžaduje zohľadnenie plnenia úlohy zeleného verejného obstarávania v súlade s kritériom 1 a kritériom 4 environmentálnej značky pre čistiace prostriedky na tvrdé povrchy ohľadom toxicity pre vodné organizmy a látok, ktorých použitie je vylúčené alebo obmedzené. (environmentálna značka typu I podľa normy EN ISO 14024, EU Ecolabel alebo ekvivalent).
k) Osoby vykonávajúce upratovacie služby po skončení upratovacích prác v miestnostiach, v ktorých sa v čase výkonu prác nenachádzajú zamestnanci Objednávateľa, zodpovedajú za uzatvorenie okien, zhasnutie svetiel a uzamknutie priestorov.
I.7 Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie poskytovaných služieb. V prípade, ak zistí vady vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie vád.
I.8 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených vád ihneď, najneskôr do 24 (dvadsiatich štyroch) hodín od prijatia reklamácie Objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi Poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 15,00 hod., lehota na odstránenie vád začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa.
I.9 Opakované nedodržanie kvality alebo rozsahu služieb, na ktoré bol Poskytovateľ písomne e-mailom najmenej dvakrát po sebe upozornený je podstatným porušením zmluvy a pre Objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
I.10 Objednávateľ sa zaväzuje umožniť prístup do priestorov, v ktorých má Poskytovateľ službu vykonávať. Vstup do jednotlivých inšpektorátov budú mať povolené iba osoby vykonávajúce upratovacie služby, ktoré budú nahlásené v zmysle čl. I ods. I.4 písm. a) Opisného formulára.
I.11 Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre osoby vykonávajúce upratovacie služby v jednotlivých miestach plnenia predmetu zákazky miestnosť výlučne na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie osôb vykonávajúcich upratovacie služby.
I.12 Objednávateľ zabezpečí Poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby Objednávateľa. Za odvoz komunálneho a triedeného odpadu zodpovedá Objednávateľ.
I.13 Objednávateľ poskytne Poskytovateľovi na účely výkonu služby v zmysle zmluvy bezplatne studenú, teplú vodu a elektrickú energiu. Poskytovateľ sa zaväzuje, že osoby vykonávajúce upratovacie služby budú s poskytnutými energiami nakladať šetrne a hospodárne.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný predmet plnenia musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním upratovacích služieb, vrátane nákladov na dopravu, na miesto poskytovania služieb a nákladov na čistiace prostriedky, pracovné pomôcky, pracovné prostriedky a hygienický materiál.
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania zmluvy.
II.4 Celková cena v zmysle zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne poskytnutého plnenia predmetu zákazky. Uchádzač vyplní v Prílohe č. 1 všetky jednotkové ceny v EUR s DPH, zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta.
II.5 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“).
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Na účely fakturácie sa za deň plnenia predmetu zmluvy považuje posledný deň obdobia, na ktoré sa platba vzťahuje.
III.2 Poskytovateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonané služby, ktoré sa preukazujú denným záznamom služieb vedeným v Knihe evidencie služieb za obdobie 1 (jedného) kalendárneho mesiaca. Denný záznam obsahuje údaje o osobe, ktorá upratovaciu službu vykonávala a o čase, v ktorom táto osoba službu vykonávala. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v Knihe evidencie služieb oprávnenou osobou Objednávateľa Poskytovateľ vyhotoví do 15 (pätnástich) dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru.
III.3 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté služby.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za poskytnutie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na poskytovanie služieb uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú požiadavkám Objednávateľa podľa zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 (päť stotín) % z fakturovanej čiastky pre ten ktorý krajský inšpektorát a pre ten ktorý kalendárny mesiac, za každé jedno porušenie, počas ktorého nebude zabezpečovať upratovacie služby a nebude dodržaný harmonogram dohodnutých prác zo strany Poskytovateľa.
IV.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v zmluve.
V.2 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022.
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.07.2024 08:00 — 30.09.2025 15:00

15,00 mesiac

42 948,00

35 790,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2024 09:26

25.06.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 717
 106
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2024 11:36 - Vstupná ponuka 42 900,00 € Cena s DPH
25.06.2024 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 42 654,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS