• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 09:00

Detail zákazky Z20244956

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 09:00

Základné údaje

Z20244956

OF-290049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437505

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

51689839

LIMEX ČR, s.r.o., organizačná zložka

Kamenné pole 4557/12, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena podlahovej krytiny

laminátová podlaha , lišta, lepidlo

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a montáž podlahových krytín
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny D2.25 a D2.26 budova V2.  Nová laminátová podlaha
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena podlahovej krytiny D2.25 a D2.26 budova V2 kpl 1
Podložka pod parkety 2 mm dodavka + montáž m2 27
Laminátová podlaha AC4 trieda záťaže min 32 hr.8mm - 10mm m2 32,4
Laminátová podlaha AC4 trieda záťaže min 32 hr.8mm - 10mm        montáž m2 27
Podlahová lišta soklová MDF 19 x 58 x 2400mm vrátane doplnkov bm 36
Podlahová lišta soklová MDF 19 x 58 x 2400mm vrátane doplnkov             montáž bm 36
Prechodová lišta nerez 60mm šírka 800mm dĺžka ks 3
Prechodová lišta nerez 60mm šírka 800mm dĺžka              montáž ks 3
Akryl biely ks 1
Silikón transparent ks 1
lepidlo v kartuši /napríklad Mamut/ ks 2
úprava dverí k novej výške podlahy ks 3
vyrezanie drážky do linolea pre FTP kábel  - šírka 10mm dĺžka 6000mm kpl 1
pesun hmôt kpl 1
odvoz a likvidácia odpadu t 0,01
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výmena podlahovej krytiny. Plocha miestností je 27m2. Nová laminátová podlaha s parametrami: minimálne AC4, trieda záťaže minimálne 32, hrúbka 8mm až 10mm. Dekor podlahy a soklov  -  výber verejným obstarávateľom  podľa vzorkovníka dodávateľa, vzorkovník musí obsahovať aspoň 1 dekor DUB viď príloha. áno
Prevedenie: „V“ drážka po celom obvode! Montáž bude prevedená priamo na jestvujúce linoleum. Po montáži dodávateľ upraví 3ks dverné krídlo k novej výške podlahy. Prístup k pracovisku je výťahom. Ostatné práce spojené s výmenou sú špecifikované vo výkaze výmer. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú celkovú cenu  za celý predmet zákazky podľa  riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2024 14:10

1,00 kpl

1 500,00

1 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.06.2024 08:19

25.06.2024 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2024 16:07 - Vstupná ponuka 1 499,00 € Cena bez DPH
19.06.2024 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS