• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 08:50

Detail zákazky Z20244954

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2024 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 08:50

Základné údaje

Z20244954

OF-290019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437503

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske a zdravotné stoličky

stolička, zdravotná stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárske stoličky pre každodenné používanie, napr. MARKUS Vissle
Ergonomické kancelárske stoličky, výškovo nastaviteľné sedadlo, synchronizovaný mechanizmus sklápania, otočné, vhodné na použitie v kanceláriách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
šírka cm 62
hĺbka cm 60
minimálna výška cm 129
maximálna výška cm 140
minimálna výška sedadla cm 46
maximálna výška sedadla cm 57
šírka sedadla cm 53
hĺbka sedadla cm 47
nosnosť kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
opierky rúk: áno
plastová časť: polypropylénový plast, poletylénový plast
Zadný rám/rám operadla/zadná podpora: oceľ, epoxidový/polyesterový práškový náter
Vankúš operadla: polypropylénový plast
Výplň: polyuretánová pena 35kg/m3
Rám sedadla: dyha lepená po vrstvách
Kríž: hliník, epoxidový/polyesterový práškový náter
Farba: tmavosivá
Vlastnosti: funkcia nastavenia sklonu s aretáciou, bezpečnostné kolieska s brzdovým mechanizmom, nastaviteľná výška sedadla, zabudovaná podpora bedrovej oblasti, sieťovaný materiál operadla
Testovaná: normy EN 1335 a ANSI/BIFMA x5.1.
 2. Zdravotná stolička
Funkcia
Zdravotná stolička napr. Evora plus, s HO, nízky piest. Univerzálny model určený pre postavy štíhle, stredné aj silnejšie s výškou 160 až 190 cm. Musí mať nastaviteľné podrúčky v troch smeroch, nastaviteľnú opierku hlavy a chrbta. Adaptívny sedák na pružine, ktorý aktivuje chrbtové, brušné a hlboké stabilizačné svaly okolo chrbtice. Vhodná do kancelárií, pracovní a ďalších prevádzok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výška postavy: 160 – 190 cm
typ postavy: štíhla, priemerná, silnejšia
Výška postavy pre nízky piest: do 170 cm
Nastavenie: výška sedadla, 3D podrúčok, bedrovej a hlavovej opierky
Farba: kráľovská modrá M322
Nosnosť: 120 kg
Kríž: 5 ramenný
Kolieska: štandard
Vlastnosti: mäkčený pohodlný sedák, priedušná chrbtová opierka z poťahu mesh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom v zmontovanom stave.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly použité pri dodaní  na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru požadujeme uviesť číslo zmluvy z EKS. Požadujeme 30 dňovú splatnosť faktúry.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcu splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania aktualizovaného rozpočtu, ponúknutý tovar odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
Miestom dodania je - Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

21.08.2024 00:00

1,00 celý predmet zákazky (kpl.)

985,00

820,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2024 08:13

25.06.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2024 09:34 - Vstupná ponuka 985,00 € Cena s DPH
19.06.2024 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 985,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS