42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Obstaranie subskripcie - nástroj na skenovanie zraniteľnosti a manažment IT aktív
Softvérový balík, informačné systémy
Tovar, Služba
|
1. Obstaranie subskripcie - nástroj na skenovanie zraniteľnosti a manažment IT aktív:
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skenovanie zraniteľností a správa aktív je dôležitou súčasťou pre správne fungovanie bezpečnostného IT tímu, ktorému poskytuje ucelený prehľad o stave bezpečnosti IT infraštruktúry, pomáha zabezpečovať súlad so štandardmi, legislatívou a internými politikami. Dôvodom realizácie projektu je, aby systémy, ktoré spravuje organizácia boli pravidelne skenované a výsledky bolisystematicky spracované, čím sa prispeje ku posilneniu kybernetickej bezpečnosti v organizácii, zlepšenie procesov a predchádzaniu incidentom. |
| Skener identifikuje systémy a časti IT infraštruktúry, na ktoré aplikuje sadu testov. Výsledky z týchto testov odhalia bezpečnostné zraniteľnosti, a tieto informácie je potrebné využiť a snažiť sa odstrániť nájdené bezpečnostné zraniteľnosti skôr, ako by mohli byť zneužité potencionálnym útočníkom. Zabezpečenie pravidelného skenu zraniteľností je nevyhnutné na zabezpečenie súladu organizácie s požiadavkami bezpečnostných štandardov a legislatívy. |
| Zabezpečenie pravidelného skenu zraniteľností je nevyhnutné na zabezpečenie súladu organizácie s požiadavkami bezpečnostných štandardov a legislatívy. Aktuálne organizácia nedisponuje žiadnym podobným nástrojom určeným na tieto účely. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tenable.sc alebo alternatívny software na vykonávanie bezpečnostných skenov a správu IT aktív, riešenie on premise – možnosť vybudovať v rámci serverovej infraštruktúry organizácie (2500 skenovaných IP adries). | kus | 2500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Minimálne požadované parametre: | |
| - on premise riešenie v rámci serverovej infraštruktúry organizácie, | |
| - centrálny manažment aktív a skenerov, | |
| - možnosť komplexného skenovania IP adries a vyhľadávať zraniteľnosti rôzneho charakteru – aplikačné, systémové, sieťové, | |
| - vytvárať inventár všetkých aktív, vrátane serverov, virtuálnych serverov, kontajnerov, sieťových prvkov, počítačov, | |
| - vytvárať informatívne záznamy o otvorených portoch, detekcia služieb, verziách operačných systémoch a ďalšie, | |
| - možnosti komplexného hodnotenia výsledkov skenov z viacerých externých zdrojov, | |
| - kategorizovanie zdrojov, | |
| - priorizovanie zraniteľnosti na základe skutočného rizika - scoring, | |
| - poskytovať odporúčaný spôsob nápravy, | |
| - vytváranie správ/reportov o všetkých objavených zraniteľnostiach, | |
| - preddefinované šablóny skenovania, | |
| - možnosť vytvorenie používateľských účtov na základe rolí (administrátor, viewer, operátor, scan manager a pod.), | |
| - flexibilná a škálovateľná architektúra, kt. sa vie jednoducho prispôsobiť rastúcim potrebám, | |
| - pokročilé možnosti filtrovania pri vyhľadávaní, | |
| - plánovanie úloh/záloh, | |
| - e-mailové upozornenia, | |
| - auditné a diagnostické logovanie, | |
| - zobrazovanie štatistík, časového trendu a ďalších filtrov definovaných podľa konkrétnej potreby, | |
| - webové rozhranie umožňujúce prístup a prácu pre používateľov, | |
| - programovateľné API rozhranie. |
| Názov |
| 1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY: |
| 1.3.1.1 Cena je stanovená vrátane všetkých nákladov spojených s dodávkou služby (elektronicky). |
| 1.3.1.2 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
| 1.3.1.3 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie poskytovateľovi v EKS. |
| 1.3.1.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list alebo e-mail o potvrdení dodania predmetu zákazky (pri elektronickom dodaní). |
| 1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 1.3.1.6 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
| 1.3.1.7 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
| 1.3.1.8 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| 1.3.2 OSTATNÉ DOJEDNANIA: |
| 1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa a to v lehote najneskôr do troch (3) pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| 1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky naraz, nie čiastkovo, elektronickou formou do jedného (1) týždňa od dátumu účinnosti Zmluvy v EKS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.3 Dodávateľ je povinný zaslať potvrdenie o predĺžení podpory u výrobcu softvéru. Dodávateľ toto potvrdenie zašle na kontaktné e-maily objednávateľa uvedené v Zmluve. |
| 1.3.2.4 Dodávateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára s uvedením presného názvu softvéru a špecifikácie (parametrov). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.5.4 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa jej uzavretia, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi poskytovateľovi, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak objednávateľ v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi poskytovateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptované objednávateľom a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy objednávateľom. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
15.07.2024 16:00
2 500,00 kus
62 910,06
52 425,05
Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkanej služby predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétnu ponúkanú službu (obstaranie subskripcie ), ktorú Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií uvedenej v Prílohe č.1 - tabuľke Vlastného návrhu, t. j. ponúkanú službu dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod. tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkanú službu a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanej službe. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanej službe musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaná služba spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2024 10:49
04.07.2024 12:00
04.07.2024 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 01.07.2024 15:12 - Vstupná ponuka | 62 910,00 | € | Cena s DPH |
| 02.07.2024 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 800,73 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: