• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 12:55

Detail zákazky Z20244953

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.06.2024 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 12:55

Základné údaje

Z20244953

OF-289827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9480347

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie subskripcie - nástroj na skenovanie zraniteľnosti a manažment IT aktív

Softvérový balík, informačné systémy

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie subskripcie - nástroj na skenovanie zraniteľnosti a manažment IT aktív:
Funkcia
Skenovanie zraniteľností a správa aktív je dôležitou súčasťou pre správne fungovanie bezpečnostného IT tímu, ktorému poskytuje ucelený prehľad o stave bezpečnosti IT infraštruktúry, pomáha zabezpečovať súlad so štandardmi, legislatívou a internými politikami. Dôvodom realizácie projektu je, aby systémy, ktoré spravuje organizácia boli pravidelne skenované a výsledky bolisystematicky spracované, čím sa prispeje ku posilneniu kybernetickej bezpečnosti v organizácii, zlepšenie procesov a predchádzaniu incidentom.
Skener identifikuje systémy a časti IT infraštruktúry, na ktoré aplikuje sadu testov. Výsledky z týchto testov odhalia bezpečnostné zraniteľnosti, a tieto informácie je potrebné využiť a snažiť sa odstrániť nájdené bezpečnostné zraniteľnosti skôr, ako by mohli byť zneužité potencionálnym útočníkom. Zabezpečenie pravidelného skenu zraniteľností je nevyhnutné na zabezpečenie súladu organizácie s požiadavkami bezpečnostných štandardov a legislatívy.
Zabezpečenie pravidelného skenu zraniteľností je nevyhnutné na zabezpečenie súladu organizácie s požiadavkami bezpečnostných štandardov a legislatívy. Aktuálne organizácia nedisponuje žiadnym podobným nástrojom určeným na tieto účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tenable.sc alebo alternatívny software na vykonávanie bezpečnostných skenov a správu IT aktív, riešenie on premise – možnosť vybudovať v rámci serverovej infraštruktúry organizácie (2500 skenovaných IP adries). kus 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požadované parametre:
- on premise riešenie v rámci serverovej infraštruktúry organizácie,
- centrálny manažment aktív a skenerov,
- možnosť komplexného skenovania IP adries a vyhľadávať zraniteľnosti rôzneho charakteru – aplikačné, systémové, sieťové,
- vytvárať inventár všetkých aktív, vrátane serverov, virtuálnych serverov, kontajnerov, sieťových prvkov, počítačov,
- vytvárať informatívne záznamy o otvorených portoch, detekcia služieb, verziách operačných systémoch a ďalšie,
- možnosti komplexného hodnotenia výsledkov skenov z viacerých externých zdrojov,
- kategorizovanie zdrojov,
- priorizovanie zraniteľnosti na základe skutočného rizika - scoring,
- poskytovať odporúčaný spôsob nápravy,
- vytváranie správ/reportov o všetkých objavených zraniteľnostiach,
- preddefinované šablóny skenovania,
- možnosť vytvorenie používateľských účtov na základe rolí (administrátor, viewer, operátor, scan manager a pod.),
- flexibilná a škálovateľná architektúra, kt. sa vie jednoducho prispôsobiť rastúcim potrebám,
- pokročilé možnosti filtrovania pri vyhľadávaní,
- plánovanie úloh/záloh,
- e-mailové upozornenia,
- auditné a diagnostické logovanie,
- zobrazovanie štatistík, časového trendu a ďalších filtrov definovaných podľa konkrétnej potreby,
- webové rozhranie umožňujúce prístup a prácu pre používateľov,
- programovateľné API rozhranie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY:
1.3.1.1 Cena je stanovená vrátane všetkých nákladov spojených s dodávkou služby (elektronicky).
1.3.1.2 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.3 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie poskytovateľovi v EKS.
1.3.1.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list alebo e-mail o potvrdení dodania predmetu zákazky (pri elektronickom dodaní).
1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.6 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.7 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.8 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 OSTATNÉ DOJEDNANIA:
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa a to v lehote najneskôr do troch (3) pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky naraz, nie čiastkovo, elektronickou formou do jedného (1) týždňa od dátumu účinnosti Zmluvy v EKS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný zaslať potvrdenie o predĺžení podpory u výrobcu softvéru. Dodávateľ toto potvrdenie zašle na kontaktné e-maily objednávateľa uvedené v Zmluve.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára s uvedením presného názvu softvéru a špecifikácie (parametrov). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.5.4 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa jej uzavretia, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi poskytovateľovi, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak objednávateľ v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi poskytovateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptované objednávateľom a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

15.07.2024 16:00

2 500,00 kus

62 910,06

52 425,05

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkanej služby predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétnu ponúkanú službu (obstaranie subskripcie ), ktorú Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií uvedenej v Prílohe č.1 - tabuľke Vlastného návrhu, t. j. ponúkanú službu dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod. tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkanú službu a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanej službe. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanej službe musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaná služba spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.06.2024 10:49

04.07.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2024 15:12 - Vstupná ponuka 62 910,00 € Cena s DPH
02.07.2024 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 62 800,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS