00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 28
toner, obrazový valec, odpadová nádoba
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92K (AE1Y150) čierny (6000 strán) originál | ks | 5 | ||
2. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92Y (AE1Y250) žltý (6000 strán) originál | ks | 3 | ||
3. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92C (AE1Y450) modrý (6000 strán) originál | ks | 3 | ||
4. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92M (AE1Y350) červený (6000 strán) originál | ks | 3 |
2. Obrazové valce
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MB461dn/OKI MB472/OKI B432 - OKI 44574302 (25000 strán) | ks | 2 |
3. Odpadové nádoby
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNA odpadová nádoba od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta odpadová nádoba WB-P11 (AE21WY1) originál | ks | 5 |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený). |
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Canon, Xerox, Kyocera, Brother, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru. |
6. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa. |
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitých požiadaviek podľa bodov 1. až 9. a nedodanie tovaru ani v primerane poskytnutej dodatočnej dobe plnenia, bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
10. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný prevziať tovar na svoje náklady od objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní. Termín prevzatia je potrebné avizovať (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.06.2024 07:00 — 28.06.2024 13:00
1,00 celý rozsah
2 000,00
1 666,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2024 12:41
25.06.2024 09:15
25.06.2024 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2024 14:16 - Vstupná ponuka | 1 999,20 | € | Cena s DPH |
20.06.2024 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: