Z20244936
OF-290039
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Softvér a licencie
softvér, licencia
Tovar
1. Štatistický softvér
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je nákup štatistického softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Štatistický softvér | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Štatistický softvér | použitý pri výskumoch a sumarizácii väčších databáz kvantitatívnych výskumov |
1.2. Rýchla analýza údajov | áno |
1.3. Identifikácia podozrivých a neplatných prípadov, premenné a hodnoty údajov | áno |
1.4. Sumarizácia distribúcie premenných | áno |
1.5. Automatická kontrola údajov | áno |
1.6. Funkcie | príprava dát, tvorba tabuliek, regresia, pokročilá štatistika, prognostické a rozhodovacie stromy, priamy marketing, neurálne siete |
1.7. Licencia | od novembra 2024 do apríl 2025 (6 mesiacov) |
1.8. Napr. | IBM SPSS |
1.9. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
2. Softvér na analýzu kvalitatívnych údajov pre kvalitatívne výskumy a výskumy zmiešanými metódami
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je nákup softvéru na analýzu kvalitatívnych údajov pre kvalitatívne výskumy a výskumy zmiešanými metódami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Softvér na analýzu kvalitatívnych údajov pre kvalitatívne výskumy a výskumy zmiešanými metódami | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Softvér na analýzu kvalitatívnych údajov pre kvalitatívne výskumy a výskumy zmiešanými metódam | áno |
2.2. Analýza údajov z oblasti vzdelávania, psychológie, sociológie, spoločenských vied, prieskumu trhu a pod. | áno |
2.3. Softvér s podporou Open AI | áno |
2.4. Funkcie: zdieľanie úloh tímu, prístup k desktopovým aplikáciám pre Mac a Windows | áno |
2.5. Licencia | od decembra 2024 do novembra 2025 (1 rok) |
2.6. Napr. | ATLAS.TI – multi user licence |
2.7. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
3. Licencia na vytvorenie, realizáciu a vyhodnotenie dotazníkového výskumu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je nákup licencie na vytvorenie, realizáciu a vyhodnotenie dotazníkového výskumu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Licencia na vytvorenie, realizáciu a vyhodnotenie dotazníkového výskumu | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. Neobmedzený počet dotazníkov | áno |
3.2. Neobmedzený počet otázok | áno |
3.3. Počet dotazníkov za mesiac | 2.000 |
3.4. Export odpovedí | excel |
3.5. Zálohy na cloudové úložisko | áno |
3.6. Licencia | od októbra 2024 do novembra 2024 (2 mesiace) |
3.7. Napr. | SURVIO – pro business |
3.8. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
6. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
8. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
12. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
13. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
16. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.06.2024 08:00 — 10.07.2024 15:00
1,00 súbor
483,33
402,78
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2024 14:33
21.06.2024 14:54
21.06.2024 15:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: