• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 17:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 17:40

Detail zákazky Z20244929

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 17:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 17:40

Základné údaje

Z20244929

OF-289959

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431393

Objednávateľ

36724530

MH Invest, s.r.o.

Mlynské Nivy 44/A, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup IT vybavenia a príslušenství

Prenosné počítače

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30237280-5 - Napájacie príslušenstvo
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook typ 1
Funkcia
Kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka, displej: min. 15,6"
pamäť: min. 16 GB RAM DDR4
úložisko: 512 GB SSD
grafická karta: min. NVIDIA GeForce MX550 2GB, alebo ekvivalent
Procesor: min. Intel Core i7
bezdrôtové technológie: WiFi 6
Ďalšie vybavenie Numerická klávesníca, podsvietená klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, zabudovaná webkamera, taška k notebooku
Podpora operačného systému: Windows 11 Pro
 2. Notebook typ 2
Funkcia
Kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka, displej: min. 15,6"
pamäť: RAM 16 GB  GB  DDR5
úložisko: min. 1000 GB SSD
grafická karta: dedikovaná grafická karta 4 GB
Procesor: min. Intel Core i7
bezdrôtové technológie: WiFi 6
Ďalšie vybavenie Numerická klávesníca, podsvietená klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, zabudovaná web kamera, taška k notebooku
Podpora operačného systému: Windows 11 Pro
 3. Tablet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť displeja: 11"
Rozlíšenie displeja: 1920 x 1200 (Full HD+)
Veľkosť uložiska 128 GB
Pamäť 8GB RAM
Operačný systém: Android
Kamera: Rozlíšenie hlavného objektivu: min 8Mpx, Rozlíšenie prednej kamery 5Mpx
 4. Powered USB-C Travel Hub
Funkcia
Powered USB-C Travel Hub
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Powered USB-C Travel Hub ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky Replikátor portov – pripojenie cez USB-C, ďalšie konektory: 1ksD-Sub DE-15 (VGA) , 1ks HDMI HDMI 2.0, 1ksRJ-45 , 1ksUSB-C , 1ks USB-A USB 2.0, 1ks USB-A USB 3.2 Gen 1
 5. USB-C AC Adaptér
Funkcia
Adaptér vhodný pre nabíjanie notebookov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10
 6. Počítačová Myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požiadavky bezdrôtová, USB a bezdrôtový USB prijímač, symetrická, optická, 8 tlačidiel, zmena DPI, viacfarebné podsvietenie, 1200DPI, vymeniteľné kryty, veľkosť M
 7. Klávesnica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požiadavky: Slovenská klávesnica, numerická klávesnica
 8. Licencia Microsoft 365 Business
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia Microsoft 365 Business ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: Microsoft 365 Business Premium (Full Office Apps) MS Teams , Intune, Azure Information Protection Priradenie Licencie do tenanta MH Invest s.r.o ( Platnosť Licencie 1 rok)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať pre objednávateľa nové, zariadenia uvedených v položkách 1-7 a predinštalovaného softvéru a udelenia licencií k softvéru, podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) ako aj licencie  licencie uvedenej v položke 8 . Údaje uvedené v rámci podrobnej technickej špecifikácie predmetu zmluvy sú uvedené ako minimálne.
1.2 Zároveň sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi tovar do miesta plnenia predmetu zmluvy, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa (na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, prípadne prepravné prostriedky).
1.3 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodnýnázov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými,respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikáciepredmetu zákazky
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
b) Podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov s uvedením cien bez DPH ak aj cien vrátene DPH
c)  funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov , ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
3. Miesto a termín plnenia
3.1 Miestom plnenia je Bratislava, Trnavská cesta 100
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
4. Spôsob dodania plnenia:
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa najneskôr jeden pracovný deň vopred o dodaní predmetu zmluvy.
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi trojročnú záruku tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedených v položkách 1-3 podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy.
4.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa článku 7. OPNP tejto zmluvy.
5. Prevzatie predmetu zmluvy:
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom.
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – text Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa,
5.3 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa.
Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa
6. Osobitné ustanovenie, Udelenie licencií
6.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.3 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie 103 ks licencií pre softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami autora softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka.
6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške.
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA
7.1. Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
7.2 Reklamácie vady tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa.
7.3 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
8. OSTATNÉ USTANOVENIA - Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

26.06.2024 15:01 — 04.07.2024 13:01

1,00 ks

13 009,02

13 009,02

Uchádzač predloží technické a katalogové listy, z ktorých verejný obstarávateľ bude môct identifikovať funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.06.2024 13:11

24.06.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 580
 220
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2024 17:43 - Vstupná ponuka 13 009,02 € Cena bez DPH
24.06.2024 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 13 008,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS