• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 13:45

Detail zákazky Z20244928

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 13:45

Základné údaje

Z20244928

OF-290026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431391

Objednávateľ

31873154

Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv

Biovetská 34, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hlbokomraziaci box s príslušenstvom

hlbokomraziaci box, mraznička

  • 42500000-1 - Chladiace a ventilačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlbokomraziaci box s príslušenstvom
Funkcia
Hlbokomraziaci box pre dlhodobú úschovu biologického materiálu a referenčných látok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplotný rozsah °C -40 -86
Objem l 120 140
mraziaca kapacita W 720
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vnútorný priestor vnútorný priestor rozdelený na 2 samostatné priestory so samostatnými dvierkami
Ovládanie ovládanie pomocou min. 5" farebného dotykového displeja
Ochrana nastavení ochrana zmeny nastavení pomocou hesla
Použivateľské účty možnosť definovania používateľských účtov zariadenia
Export dát možnosť exportu dát pomocou USB
Alarm pre nízku teplotu, vysokú teplotu, zlyhanie napájania, zlyhanie teplotného senzoru, poruchu batérie, otvorené dvere
Zálohová batéria zálohová batéria pre hlásenie alarmov do 48h
Rozmery maximálne vonkajšie rozmery zariadenia (v x š x h) 135 x 90 x 83 cm
Izolácia izolácia z polyuretánu s vysokou hustotou (40 kg / m3), hrúbka izolácie minimálne 120 mm
Chladenie "zelená" chladiaca zmes spĺňajúca reguláciu EU 517/2014
Interiér interiér a police z nerezovej ocele typu AIS 304 alebo lepšia
Napájanie 230 V
Príslušenstvo Súčasťou dodávky je úložný systém -kompatibilné stojany 6 ks do celého priestoru hlbokomraziaceho boxu pre krabičky so skúmavkami vrátane krabičiek
Príslušenstvo Súčasťou dodávky sú úložné stojany z nerezovej ocele s kapacitou uloženia 6 x 12 krabičiek s maximálnymi rozmermi krabičky 136 x 136 mm, výška 53 mm
Príslušenstvo Súčasťou dodávky je 72 ks plastových krabičiek pre skúmavky objemu 1,5 až 2 ml. Krabička vrátane rozdeľovača 9x9 pozícií
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Inštalácia na mieste plnenia vrátane zaškolenia dvoch osôb.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, a to: a) podrobný technický opisponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametreponúkaného tovaru. b) certifikát, resp. vyhlásenie o zhode.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy , pred samotnou dodávkou predmetov zákazky predloží objednávateľovi cenu predmetov zákazky.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotnou dodávkou predmetuzákazky predloží objednávateľovi podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s vedením obchodného názvu, resp. typu označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre zariadenia.
Záručný a pozaručný servis po inštalácii a kvalifikacii zariadenia.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv Nitra, Biovetská 34, 949 01 Nitra
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biovetská 34, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2024 12:51 — 02.09.2024 12:51

1,00 ks

8 980,00

8 980,00

Požadujeme dodržať osobitné požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 12:51

24.06.2024 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 33
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2024 13:34 - Vstupná ponuka 8 979,96 € Cena s DPH
21.06.2024 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 8 952,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS