• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 14:00

Detail zákazky Z20244926

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 14:00

Základné údaje

Z20244926

OF-290027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431389

Objednávateľ

31873154

Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv

Biovetská 34, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CO2 inkubátor

inkubátor

  • 33152000-0 - Inkubátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CO2 inkubátor
Funkcia
CO2 inkubátor na použitie pri kultivácii bunkových kultúr a v mikrobiológii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem komory l 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah teploty minimálne + 5 °C nad teplotou okolia až + 50 °C s nastavením 0,1 °C
Teplotná variabilita v komore pri 37 °C maximálne +/- 0,3°C, teplotné výkyvy v čase pri 37 °C maximálne +/- 0,1 °C
Sterilizačný program Sterilizačný program bez nutnosti odstránenia senzorov: 60 minút pri 180 °C
Počet teplotných senzorov minimálne dva teplotné senzory typu Pt100
CO2 nastavenie CO2 v rozsahu minimálne 0 až 20% s presnosťou nastavenia 0,1%
Kontrola CO2 kontrola CO2, s duálnym systémom NDIR s akustikou aj vizuálnou signalizáciou poruchy
Ohrev ohrev zo 6 strán: ohrev na štyroch stranách s prídavným ohrevom sklenených dverí a zadnej časti pre zabránenie tvorby kondenzácie
Vlhkosť regulácia vlhkosti pomocou misky s destilovanou vodou , obmedzenie vlhkosti pomocou Peltier technologie na 93% rv +/- 2,5%
Zariadenie vrátane senzora na meranie vlhkosti Vyžaduje sa.
Iné funkcie Funkcia zabezpečujúca spustenie programu až po dosiahnutí nastavenej teploty
Príslušenstvo Membránový filter pre filtráciu vzduchu pred vstupom do komory
Interiér Interiér z nerezovej ocele typu ASTM 304 alebo lepšia
Exteriér vonkajší kovový plášť a dvere dvojbodovým uzamykaním
Ovládanie zariadenia ovládanie pomocou adaptívneho PID-mikroprocesorového regulátora s 2 farebnými TFT displejmi s vysokým rozlíšením
Jazyk minimálne angličtina
Pripojenie pripojenie minimálne ethernet LAN, USB
Napájanie napájanie štandardné: 230V, 50/60Hz
Certifikát o kalibrácii súčasťou je certifikát o kalibrácii pri 37 °C, 5% CO2
Súčasť balenia Balenie obsahuje CO2 indikátor, nerezovú nádobu na vodu, nerezové police aspoň 2 ks, HEPA filter
Rozmery Maximálne vonkajšie rozmery (šxhxv): 72 x 65x 85 cm vrátane kľučky dverí pre ergonomické umiestnenie v laboratóriu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Inštalácia na mieste plnenia vrátane zaškolenia dvoch osôb.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, a to: a) podrobný technický opisponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametreponúkaného tovaru. b) certifikát, resp. vyhlásenie o zhode.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy , pred samotnou dodávkou predmetov zákazky predloží objednávateľovi cenu predmetovzákazky.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotnou dodávkou predmetuzákazky predloží objednávateľovi podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s vedením obchodného názvu, resp. typu označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre zariadenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu ekonomika@uskvbl.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv Nitra, Biovetská 34, 949 01 Nitra
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biovetská 34, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2024 12:47 — 02.09.2024 12:47

1,00 ks

8 170,00

8 170,00

Požadujeme dodržať osobitné požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 12:49

24.06.2024 12:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 13:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2024 13:30 - Vstupná ponuka 8 169,96 € Cena s DPH
20.06.2024 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka 8 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS