• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 10:57
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 11:50

Detail zákazky Z20244911

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 10:57
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 11:50

Základné údaje

Z20244911

OF-289927

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431379

Objednávateľ

31873154

Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv

Biovetská 34, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

31408389

Sartorius Slovensko, s.r.o.

Hlavná 26/5, Dunajská Streda, 92901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Semi-mikro váhy s internou kalibráciou

testovacie a meracie prístroje

  • 38311100-9 - Elektronické analytické váhy
  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Semi mikro váhy na 5 desatinných miest
Funkcia
Požadujeme : semi-mikro váhy. minimálna požiadavka systému – analytické váhy musia byť s internou kalibráciou, s minimálnou váživosťou 1 mg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váhy trieda presnosti I kus 1
Kapacita váh g 60 | 120 | 220
Rozlíšenie (d) mg 0,01 0.01 | 0.02 | 0.05
Maximálna váživosť g 220
Minimálna navážka, podľa smernice 2014 | 31 | EU mg 1
Odchýlka pri mimostrednom zaťažení, polohy podľa OIML R76, typická hodnota pri zaťažení 100g mg 0,1
Opakovateľnosť pri 5% zaťažení Smerodajná odchýlka hodnôt zaťaženia, tolerancia mg 0,015
Opakovateľnosť pri max. zaťažení Smerodajná odchýlka hodnôt zaťaženia, tolerancia mg 0,04
Linearita mg 0,15
Linearita typická mg 0,1
Typický čas merania s 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Shield Typ U
Rozmery 450 x 240 x 373 mm
Plnegrafický displej MCA s možnosťou použitia rôznych softwareových balíkov Q App; hardware a software konfigurácie Vyžaduje sa
Interná kalibrácia - isoCAL Vyžaduje sa
Automatická, motorizovaná nivelácia váhy Vyžaduje sa
Pripojenie PC / tlačiarne /USB kľúčik Vyžaduje sa
Protiprievanový kryt Vyžaduje sa
Adapter do elektriny Vyžaduje sa
Vysledovateľnosť váh podľa 21 CFR Part 11 a súlad s EU Annex 11 Vyžaduje sa
IQ,OQ - vrátane kompletnej dokumentácie Vyžaduje sa
Záruka Min. 24 mesiacov
Záručný a pozaručný servis po inštalácii a kvalifikacii zariadenia Vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa zaškolenie personálu na mieste inštalácie
Zabezpečenie servisu vyškoleným servisným technikom zo SR ( doložiť certifikát o zaškolení )
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy a to: a) podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. b) certifikát, resp. vyhlásenie o zhode.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv Nitra, Biovetská 34, 949 01 Nitra
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Názov Upresnenie
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy , pred samotnou dodávkou predmetov zákazky predloží objednávateľovi cenu predmetov zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží objednávateľovi podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s vedením obchodného názvu, resp. typu označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre zariadenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biovetská 34, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2024 10:56 — 26.08.2024 10:57

1,00 ks

12 300,00

12 300,00

Požadujeme dodržať osobitné požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 11:07

24.06.2024 10:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 11:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2024 10:19 - Vstupná ponuka 12 300,00 € Cena s DPH
20.06.2024 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 12 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS