00226840
Domov dôchodcov
Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK
48009156
Donášková služba s.r.o.
Prievozská 34, Bratislava, 82105, SVK
Rozvoz stravy
rozvoz stravy
Služba
1. Rozvoz stravy pre klientov Domova dôchodcov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je rozvoz stravy po území Mestskej časti Bratislava - Ružinov |
Dodávateľ okrem rozvozu zabezpečuje administratívne úkony (šeky, zmluvy, dodatky, oznamy) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet obedov | ks | 93 | 150 | |
Rozvoz stravy sa koná denne v pracovných dňoch (pondelok až piatok) počas celého kalendárneho roka, okrem štátom uznaných sviatkov, ak budú vychádzať na pondelok až piatok a dni pracovného voľna a pokoja | hod. | 09:30 | 13:00 |
Názov |
1) Dodávateľovi budú zverené kľúče alebo čipy od vchodov do spoločných priestorov bytoviek poberateľov sociálnej služby |
2) Rozvoz bude prebiehať v pracovných dňoch od 09:30 do 13:00 hod po území Mestskej časti Bratislava - Ružinov |
3) Dodávateľ zodpovedá za počet prevzatých porcií. |
4) Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie zásad BOZP |
5) Dodávateľ zabezpečuje nakladanie a vykladanie prepravných nádob. |
6) Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť škodu, ktorá vznikne na prepravovanej zásielke v čase od prevzatia na prepravu až do vydania. |
7) V prípade, prekážok dovozu stravy na strane dodávateľa, je tento povinný zabezpečiť plnohodnotnú náhradu a za plnenie tejto zmluvy zodpovedá, akoby ju plnil sám. |
8) Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa jej riadneho doručenia verejnému obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9) Ďalšie Osobitné požiadavky na plnenie: |
10) Účastník musí mať minimálne 3 roky skúsenosti s doručovaním 100 a viac jedál denne |
11) Údaje o kvalifikácii pracovníkov, ktorí budú prichádzať do styku s potravinami. Dodávateľ preukáže zoznamom týchto pracovníkov a predloží zároveň kópie platných zdravotných preukazov a osvedčení o epidemiologickej spôsobilosti. Dodávateľ k uvedeným dokladom predloží čestné vyhlásenia týchto pracovníkov, že budú k dispozícii Poskytovateľovi na plnenie zmluvy v prípade jeho úspešnosti :1.a) čestné vyhlásenie musí byť podpísané pracovníkom uvedenom v zozname, 1.b) originál alebo overená kópia dokladu. |
12) Doklad preukazujúci, že Dodávateľ má oprávnenie pripravovať a prepravovať stravu. Dodávateľ predloží príslušné rozhodnutia Regionálneho úradu zdravotníctva na prípravu a prepravu stravy, resp. iným ekvivalentným dokladom v súlade s platnou legislatívou v zmysle zákona 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania. Dodávateľ predloží doklad ako originál alebo overenú kópiu. |
13) Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu stravy. V prípade, ak prepravu stravy bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, overenú kópiu tejto zmluvy a potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o spôsobilosti týchto vozidiel na prepravu stravy. |
14) Podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť nasledujúce doklady: | Podľa bodov 10, 11, 12, 13, Osobitných požiadaviek na plnenie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2024 07:00 — 30.06.2025 16:00
1,00 ks
38 500,00
32 085,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2024 09:58
26.06.2024 10:00
26.06.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2024 09:53 - Vstupná ponuka | 38 400,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2024 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: