• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 13:15

Detail zákazky Z20244896

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 13:15

Základné údaje

Z20244896

OF-289850

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9426726

Objednávateľ

55930611

Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky

Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, 81008, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovačky

Skartovací stroj, skartovačka

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovačka do kancelárie
Funkcia
Spoľahlivá a komfortná skartovačka s rezaním na častice s osobitným rezacím mechanizmom na CD určená na používanie na pracovisku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skartovačka ks 8
Rezací výkon max. (DIN A4 80 g/m²) ks 6
Šírka pásu / veľkosť častíc mm 2x15
Záchytný objem l 20
Pracovná šírka mm 220
Výška mm 445
Hĺbka mm 245
Šírka mm 345
Výkon motora pri max. počte listov Watt 160
Hladina hluku dB(A) 58
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rezania častice
Typ zásuvky EU
Skartovaný materiál papiet áno
Skartovaný materiál svorky áno
Skartovaný materiál sponky áno
Skartovaný materiál CD/DVD áno
Skartovaný materiál plastové karty áno
Vypnutie pri prehriatí/preplnení áno
Vyberateľný kôš áno
Funkcia zabraňujúca nahromadeniu papiera áno
Vyberateľný kôš áno
Osobitný rezací mechanizmus na CD áno
LED indikácia áno
Automatika štart/stop so svetelnou závorou áno
• Priehľadné okienko na indikáciu stavu naplnenia áno
Bezpečnostný stupeň podľa ISO / IEC 21964 (DIN 66399) F-2 E-2 T-2 O-1 P-5 áno
Trieda ochrany podľa DIN 66399 áno
 2. Plnoautomatická skartovačka
Funkcia
Plnoautomatická skartovačka s jedinečnou funkciou čistého vyprázdňovania nádoby na odpad. Spoľahlivá bezpečnosť a vynikajúci výkon s tichou funkciou Autofeed, bez hromadenia papiera a s dlhým chodom (1 hodina). Skartuje automaticky 300 listov A4 naraz do nádoby s objemom minimálne 60 litrov. Nepretržitý čas prevádzky jedna hodina, maximálny počet listov v komore na papier možno skartovať na jeden prechod. Energeticky úsporný režim spánku ECO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnoautomatická skartovačka ks 4
Rezací výkon funkcie Autofeed max ks 300
Záchytný objem l 50
Pracovná šírka mm 230
Výška mm 735
Šírka mm 415
Hĺbka mm 465
Výkon motora pri max. počte listov Watt 400
Hladina hluku dB(A) 55
Rezací výkon max. (DIN A4 80 g/m²) ks 10
Šírka pásu / veľkosť častíc mm 4 x 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• Jedinečná funkcia čistého vyprázdňovania nádoby na odpad (rezacie  hriadele sa po každom skartovaní nakrátko presunú dozadu), aby sa zabránilo padaniu papierových útržkov za nádobu pri jej vyťahovaní áno
• Technológia proti zaseknutiu papiera na nepretržité skartovanie - automaticky zastaví a vráti papier späť, keď sa ho vloží príliš veľa áno
• Infračervený indikátor plnej nádoby na odpad: Keď je nádoba na odpad plná na 80%, aktivuje sa blikajúce svetlo, ktoré používateľa upozorní, aby nádobu na odpad čoskoro vyprázdnil áno
• Jednoduché a intuitívne používanie s komorou na papier  zabezpečenou zámkom s PIN kódom pre úplnú dôvernosť a bezpečnosť áno
• Veľmi tichá prevádzka – pre nerušené pracovné prostredie áno
• Vďaka štyrom otočným kolieskam možno skartovačku ľahko  premiestňovať áno
Rezaný materiál kreditné kartyzošívacie svorky a kancelárske sponky áno
Typ produktu skartovačky s funkciou Autofeed áno
Trieda ochrany podľa DIN 66399 áno
Bezpečnostný stupeň podľa ISO / IEC 21964 (DIN 66399) P-4 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 (dvanásť) mesiacov, počet jednotlivých položiek uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet položiek uvedený v tejto Rámcovej dohode.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 pracovných dní
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru.
Uvedené množstvá sú orientačné.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v zmluve. Neodobranie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
V prípade, ak predmetom Rámcovej dohody je opakované plnenie spočívajúce v dodaní Tovaru na základe Čiastkových výziev, je Objednávateľ oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre každú Čiastkovú výzvu počas trvania Rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú Čiastkovú výzvu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu.
Obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase ich zisťovania existujú.
Pokiaľ Dodávateľ vo vzťahu ku konkrétnej Objednávateľom doručenej Čiastkovej výzve nepristúpi na úpravu ceny Tovaru podľa takej Čiastkovej výzvy na cenu určenú na základe bodu predchádzajúcich dvoch bodov, je Objednávateľ, ktorý je verejným obstarávateľom, oprávnený písomne vypovedať Rámcovú dohodu. Výpovedná doba je 3 mesiace od doručenia výpovede.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

24.06.2024 10:00 — 02.07.2024 11:00

1,00 celok

7 113,07

5 927,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 10:36

21.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 109
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2024 13:50 - Vstupná ponuka 7 113,07 € Cena s DPH
21.06.2024 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 7 112,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS