54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok
Elektronické stravovacie karty, Elektronické stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania v počte 30 ks kariet po dobu 12 (dvanásť) mesiacov od 01.07.2024 do 30.06.2025. |
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maximálny počet aktívnych užívateľov elektronických stravovacích kariet za požadované obdobie | ks | 30 | ||
Maximálny počet stravovacích jednotiek za požadované obdobie | ks | 7470 | ||
Možnosť platby kartou v rozmedzí bezkontaktne po zadaní PIN od | EUR | 50,01 | ||
Možnosť platby kartou v rozmedzí | EUR | 0,01 | 50 | |
Predpokladaná nominálna hodnota stravovacej jednotky | EUR | 7,80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta musí najmä: | |
obsahovať číselný kód karty | |
obsahovať názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa; | |
byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, ktoré uchádzač vo svojej ponuke popíše; | |
byť bezkontaktná; | |
obsahovať číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50 EUR; | |
byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti); | |
mať platnosť minimálne 12 mesiacov a obsahovať dátum exspirácie (vyznačený rok a mesiac); verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť platnosť elektronických stravovacích kariet aj počas 3 mesiacov po skončení rámcovej dohody; | |
umožniť individuálne overenie zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu a na webovom portáli uchádzača, kde sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty po každej transakcii; | |
umožniť doplatiť zostatkovú účtovanú cenu v hotovosti, v prípade ak je uhrádzaná cena vyššia ako zostatok finančných prostriedkov na karte | |
umožniť presun zostatkových stravných jednotiek na karte do nasledujúceho mesiaca | |
byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia. V prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty Objednávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu nahradzujúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu, a to najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty a zabezpečiť, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, | boli prenesené na novo-vydanú elektronickú stravovaciu kartu nahrádzajúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu; |
byť akceptovateľná v stravovacích zariadeniach a v predajniach potravín, pričom v mieste, kde je umiestnené pracovisko Objednávateľa, t. j. :- Tomášikova 14366/64A, 831 04 Bratislava,- Piešťanská 8188/3, 917 01 Trnava- Novozámocká 3976/67D, 949 05 Nitra- Brnianska 2038/1, 911 01 Trenčín Partizánska cesta 6626/3, 974 01 Banská Bystrica- Uhoľná 571/1, 010 01 Žilina | - Žriedlová 3366/13, 040 01 Košice - Kúpeľná 6663/6, 080 01 Prešov, SA musí nachádzať v dostupnosti do 1 000 metrov minimálne 5 stravovacích zariadení. |
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 (dvanásť) mesiacov odo dňa 01.07.2024 do 30.06.2025, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu; |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu |
Množstvo aktívnych užívateľov elektronických kariet a stravovacích jednotiek za požadované obdobie je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností; |
Presné množstvá aktívnych užívateľov elektronických stravovacích kariet, stravovacích jednotiek a nominálne hodnoty stravovacej jednotky uvedie Objednávateľ každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach; |
Elektronická stravovacia karta musí byť bezodplatne prevedená do vlastníctva Objednávateľa momentom dodania; |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Objednávateľa); |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov; |
Celková cena je tvorená ako súčin predpokladanej nominálnej hodnoty stravovacích jednotiek a maximálneho počtu stravovacích jednotiek za požadované obdobie a jej súčtom s výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je Dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 (dve) desatinné miesta; |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z predpokladanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v čase uzatvorenia Rámcovej dohody a je nemenná počas celej doby platnosti Rámcovej dohody; |
V provízii Dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa spojené s poskytovaním služieb, a to najmä týkajúce sa: vydania kariet, prevydania nových kariet po uplynutí platnosti pôvodnej karty a/alebo blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov; |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v Rámcovej dohode |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a zaslanej Objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích jednotiek priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť Objednávateľovi faktúry na pravidelnej mesačnej báze do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca, v ktorom bola poskytnutá služba. |
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní od jej doručenia Objednávateľovi, pričom v prípade doručenia faktúry po 15. decembri príslušného kalendárneho roka nebude Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa úhradu úrokov z omeškania za oneskorenú úhradu faktúry; |
Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v okolí pracovísk Objednávateľa; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú stravovacie zariadenia, reštaurácie, zariadenia rýchleho občerstvenia, potravinové reťazce, obchody s potravinami; |
Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi e-mailom kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu s Objednávateľom; |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej jednotky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR) a DPH; |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 2 (dvoch) pracovných dní od vystavenia objednávky Objednávateľom po schválení návrhu plnenia kritérií (rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane provízie); |
Dodávateľ vyhlasuje, že v prípade, ak mu povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o RPVS“), túto povinnosť bude mať splnenú počas celej doby trvania Rámcovej dohody, |
Dodávateľ zároveň vyhlasuje, že jeho subdodávatelia, ktorí sa podieľajú na plnení Rámcovej dohody a majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o RPVS, majú riadne zapísaných konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora. |
Tomášiková 64/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
30,00 ks
58 266,00
58 266,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2024 14:41
24.06.2024 09:00
24.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2024 14:48 - Vstupná ponuka | 58 266,00 | € | Cena s DPH |
19.06.2024 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 265,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: