00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
Technologické zariadenia stravovacích prevádzok
Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy
Tovar, Služba
1. Technologické zariadenia stravovacích prevádzok
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie kuchyne spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy | ks | 2 | ||
Rošt nerezový GN 2/1 | ks | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy | Rozmer: 77,5x94,5x151 cm Príkon el.: 2,1 kW Napätie: 230 V |
- | Kapacita: 15x GN 2/1 |
- | Regulácia teploty: 30-85°C Dvojplášťový, izolovaný |
- | Ohrev: ventilovaný, Termostat: digitálny |
- | Otvorenie dverí: 270° |
- | 4 x koliesko z toho 2 x koliesko s brzdovým systémom |
- | S možnosťou naparovania, 5-stupňový parný systém |
- | Samozatváracie dvere |
- | Ochranné gumené kryty proti nárazom okolo zariadenia |
- | Tepelná izolácia skrine pre úsporu energie |
Rošt nerezový GN 2/1 | rozmery : 65x53 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa doložiť do 2 dní od uzavretia zmluvy certifikáty a technické listy k vysúťaženým zariadeniam z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov. |
V prípade dodania ekvivalentu žiadame pred dodaním tovaru kontaktovať objednávateľa ohľadom dodania vzorky ekvivalentu, a schváleniu dodaného ekvivalentu, |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Vrátane inštalácie / uvedenia do prevádzky / a zaškolenia personálu |
Dodanie tovaru do 10 dní od uzavretia zmluvy. |
kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
26.06.2024 08:55 — 10.07.2024 08:55
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
7 304,00
6 086,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2024 08:48
24.06.2024 09:00
24.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2024 09:56 - Vstupná ponuka | 5 280,00 | € | Cena s DPH |
18.06.2024 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: