• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 10:25

Detail zákazky Z20244887

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 10:25

Základné údaje

Z20244887

OF-289635

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431371

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

44137761

EUROGASTROP s.r.o.

Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické zariadenia stravovacích prevádzok

Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technologické zariadenia stravovacích prevádzok
Funkcia
Vybavenie kuchyne spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy ks 2
Rošt nerezový GN 2/1 ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ohrevný transportný banketový vozík na výdaj stravy Rozmer: 77,5x94,5x151 cm Príkon el.: 2,1 kW Napätie: 230 V
- Kapacita: 15x GN 2/1
- Regulácia teploty: 30-85°C  Dvojplášťový, izolovaný
- Ohrev: ventilovaný, Termostat: digitálny
- Otvorenie dverí: 270°
- 4 x koliesko z toho 2 x koliesko s brzdovým systémom
- S možnosťou naparovania, 5-stupňový parný systém
- Samozatváracie dvere
- Ochranné gumené kryty proti nárazom okolo zariadenia
- Tepelná izolácia skrine pre úsporu energie
Rošt nerezový GN 2/1 rozmery : 65x53 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa doložiť do 2 dní od uzavretia zmluvy certifikáty a technické listy k vysúťaženým zariadeniam z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
V prípade dodania ekvivalentu žiadame pred dodaním tovaru kontaktovať objednávateľa ohľadom dodania vzorky ekvivalentu, a schváleniu dodaného ekvivalentu,
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Vrátane inštalácie / uvedenia do prevádzky / a zaškolenia personálu
Dodanie tovaru do 10 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

26.06.2024 08:55 — 10.07.2024 08:55

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

7 304,00

6 086,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 08:48

24.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 31
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2024 09:56 - Vstupná ponuka 5 280,00 € Cena s DPH
18.06.2024 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 5 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS