• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 10:50

Detail zákazky Z20244884

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 10:50

Základné údaje

Z20244884

OF-289670

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9426700

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36382124

OKV, spol.s r.o. Martin

Kratinova 52, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy, ošetrovanie a revízie lokomotív

Technická kontrola, revízia, odborná prehliadka lokomotív

  • 50221000-0 - Opravy a údržba lokomotív
  • 50221400-4 - Opravy a údržba bŕzd lokomotív a ich častí
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelná technická kontrola, revízia a odborná prehliadka lokomotívy T-742
Funkcia
- vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. -2x, (1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO - 2x,(1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - odborná prehliadka tlakových nádob -1x,( do 28.6.2024 ) - MM – malá periodická prehliadka -2x,(1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - revízia elektrických zariadení -1x,( do 28.6.2024 )
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Termín prvej kontroly do 28.6.2024
vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Termín druhej kontroly do 26.11.2024
pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO. Termín prvej kontroly do 28.6.2024
pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO. Termín druhej kontroly kontroly do 26.11.2024
odborná prehliadka tlakových nádob. Termín prehliadky do 28.6.2024
MM – malá periodická prehliadka. Termín prvej prehliadky do 28.6.2024
MM – malá periodická prehliadka. Termín prvej prehliadky do 26.11.2024
revízia elektrických zariadení . Termín revízie do 28.6.2024
Protokol o vykonanej technickej kontrole dráhového vozidla v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Správu o revízii elektrického zariadenia dráhového vozidla v rozsahu vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z., STN 33 1500 a STN 33 2000-6, Zápis o vykonaní tlakovej skúšky tlakových nádob hnacieho dráhového vozidla. požadujeme
 2. Pravidelná technická kontrola, revízia a odborná prehliadka lokomotívy T-730
Funkcia
- vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. -2x, (1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO - 2x,(1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - odborná prehliadka tlakových nádob -1x,( do 28.6.2024 ) - MM – malá periodická prehliadka -2x,(1x do 28.6.2024 a 1x do 26.11.2024) - revízia elektrických zariadení -1x,( do 28.6.2024 )
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Termín prvej kontroly do 28.6.2024
vykonanie technickej kontroly v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z. Termín druhej kontroly do 26.11.2024
pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO. Termín prvej kontroly do 28.6.2024
pravidelná prehliadka ( revízia ) lokomotív podľa predpisu V25a Zborníkov opráv – MO. Termín druhej kontroly kontroly do 26.11.2024
odborná prehliadka tlakových nádob. Termín prehliadky do 28.6.2024
MM – malá periodická prehliadka. Termín prvej prehliadky do 26.11.2024
MM – malá periodická prehliadka. Termín prvej prehliadky do 28.6.2024
revízia elektrických zariadení . Termín revízie do 28.6.2024
Protokol o vykonanej technickej kontrole dráhového vozidla v rozsahu prílohy č. 3 vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z., Správu o revízii elektrického zariadenia dráhového vozidla v rozsahu vyhlášky MDPT SR č. 351/2010 Z. z., STN 33 1500 a STN 33 2000-6, Zápis o vykonaní tlakovej skúšky tlakových nádob hnacieho dráhového vozidla. požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Vykonanie služby je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43. zásobovacia základňa, Pod Horou , Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

26.06.2024 07:00 — 26.11.2024 13:00

1,00 súbor jednotiek

17 816,00

14 846,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 08:27

21.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2024 13:43 - Vstupná ponuka 16 560,00 € Cena s DPH
20.06.2024 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 16 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS