• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 10:25

Detail zákazky Z20244883

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.06.2024 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2024 10:25

Základné údaje

Z20244883

OF-289982

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9456731

Objednávateľ

00596825

"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice

Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK

Dodávateľ

48294454

Limas s.r.o.

Obchodná ul. 1667, Krupina , 96301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

potraviny, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bravčová krkovička čerstvá bez kosti kg 270
bravčové karé čestvé bez kosti kg 800
bravčové kosti kg 300
bravčové plece bez kosti kú.čerstvé kg 2290
bravčové stehno bez kosti kú.čerstvé kg 500
hovädzie zadné bez kosti čerstvé kg 60
jaternice čerstvé,podiel bravčového mäsa min 45%,ryža min 25% kg 40
udená klobása ,podiel mäsa min. 60% kg 300
oškavky kg 100
párky bratislavské,podiel bravčového mäsa min 60%,hov.mäsa min 21% kg 350
Bravčová pečeň kg 90
pečeňový syr,podiel bravčovej pečene min.38%,bravč,mäso min 34% kg 75
parizer saláma kg 70
saláma jemná - so zeleninou kg 120
Párky obyčajné kg 30
bravčová šunka podiel bravčového mäsa min 50% kg 350
Šunka bravčová - nárez 100g, podiel mäsa min 75% ks 390
slanina údená Iberia kg 60
špekačky,podiel bravčového mäsa min 54% hovädzie mäso min 26% kg 200
údená krkovička bez kosti podiel min. 75% brav. mäsa kg 100
Tlačenka svetlá kg 50
Šunka debrecínska kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trida
Množstvá tovarov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Pri položkách 8,14,15 a 19 sa pripúšťa ekvivalent v názve výrobku pri dodržaní požadovaného zloženia.
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 7,00 - do 14,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. Pri každej dodávke čerstvého mäsa žiadame priložiť doklad o pôvode mäsa (chov), zabití a delení.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek aj bez DPH aj s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doložiť doklad opravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 1033/29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súhrn položiek zákazky

34 820,90

34 820,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.06.2024 08:21

28.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 122
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2024 14:39 - Vstupná ponuka 34 820,90 € Cena s DPH
25.06.2024 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 28 690,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS