• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2024 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 12:25

Detail zákazky Z20244840

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2024 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2024 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2024 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2024 12:25

Základné údaje

Z20244840

OF-289651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9449306

Objednávateľ

00610933

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trnave

Limbová 6, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ortuťový analyzátor

jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, inštalačné kity

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách
Funkcia
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, ktorý je ovládaný prostredníctvom počítača,ktorý je dodávaný k analyzátoru
Atómová absorpčná spektrometria
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách jednolúčový prístroj, sériové usporiadanie meracích kyviet
Limit detekcie menej, nanajvýš rovné 0,01 ng Hg
Reprodukovateľnosť menšia, nanajvýš rovná 1,5 % menšia, nanajvýš rovná 1,5 %
Typická doba analýzy maximálne 7 minút
Pracovný rozsah  merania menej alebo rovné 0,05 -600 ng Hg
Zdroj žiarenia nízkotlaková ortuťová výbojka
Stanovenie ortuti z priamej návažky vzorky áno
Analýza kvapalných a pevných vzoriek bez nutnosti zmeny nastavenia prístroja áno
Súčasťou prístroja je interferenčný filter áno
Počet pracovných rozsahov, na ktorých prístroj pracuje 2 pracovné rozsahy
automatické prepínanie medzi rozsahmi áno
Počet kalibračných bodov neobmedzený
Kalibrácia možná roztokom Hg alebo tuhým referenčným materiálom, počet kalibračných bodov neobmedzený
Nosný plyn kyslík
Detektor kremíková UV fotodióda
Ovládací softvér musí obsahovať algoritmus založený na reálnom matematickom modely analytickej krivky AAS áno
Súčasťou dodávky musí byť:
Riadiaci PC áno
Procesor minimálne i5 rada vyššie
RAM pamäť min 8 GB
HD disk SSD minimálne  240GB
Vstupné/výstupné porty minimálne: 4xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, video port, seriál port, 2xPCI-E, 1xPCI-Ex16
Príslušenstvo USB klávesnica US/SK Win, optická myš,tlačiareň
Grafická HD karta, zvuková karta, sieťová karta minimálne integrované
Monitor minimálne 24´´ FHD
Operačný systém licencovaný predinštalovaný Windows 11 pro
Štartovacia sada 2 sady spotrebného materiálu, CRM- Hg 1000 ppm,SRM 1515 APPLE Leaves 50g
Softvér pre riadenie všetkých častí prístroja, zberu a uchovávanie nameraných dát áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia plne v réžii dodávateľa.
Montáž a validácia Jednoúčelového analyzátora ortuti na mieste u objednávateľa v cene.
Vrátane zaškolenia 2 osôb v potrebnom rozsahu.
Odborná pomoc pri návrhu postupu analýz, resp. prípravy vzorky
Opakované zaškolenie na prianie objednávateľa pri výmene obsluhy a pod.
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania.
Dodávateľ zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže  splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám  objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné  porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s  dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do  piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od   jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Dodávateľ zapožičia objednávateľovi náhradný prístroj v prípade, že nie je možné opraviť poruchu na mieste a je nutný prevoz prístroja k dodávateľovi resp. výrobcovi, po celú dobu opravy prístroja.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje. Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne  záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania.
V prípade, že predmet kúpy bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na predmete kúpy, kupujúci je oprávnený uplatniť si nároky z vád predmetu kúpy v zmysle § 499 nasl. ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obč. zákonník“).
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá predávajúci iba vtedy, ak boli preukázateľne zavinené nesprávnym používaním predmetu kúpy kupujúcim, ktoré predávajúci nezapríčinil.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady predmetu kúpy sa predávajúci zaväzuje dodať kupujúcemu náhradný predmet kúpy zodpovedajúcej kvality.
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu kupujúceho na vady predmetu kúpy, dodaného podľa tejto zmluvy, najneskôr do 15 pracovných dní od jej uplatnenia, t. j. odo dňa odoslania oznámenia o vadách predmetu kúpy elektronickou formou. Servisný technik je povinný nastúpiť na opravu do 48 hodín. V prípade nedodržania lehôt je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy a uplatniť si náhradu škody voči predávajúcemu podľa platných právnych predpisov.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodu dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Na súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, môže kupujúci vystaviť faktúru na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátuEÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnúsadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátaneDPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a budepovinný odviesť DPH v SR.
Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy ak proces obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa, alebo ak nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa, ktorým je Ministerstvo zdravotníctva SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 6, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2024 10:52 — 30.09.2024 10:59

1,00 ks

36 900,00

30 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2024 11:54

27.06.2024 10:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2024 10:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 702
 106
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2024 16:57 - Vstupná ponuka 36 900,00 € Cena s DPH
27.06.2024 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 36 888,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS