• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 14:50

Detail zákazky Z20244801

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2024 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2024 14:50

Základné údaje

Z20244801

OF-289799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9426621

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36029203

SAFETRONICS a.s.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trezory mobilné certifikované

trezor, mobilný

  • 44421300-0 - Trezory
  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trezor na spisy dvojdverový, 4poličky, certifikovaný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojdverová trezorová skriňa na archiváciu spisov a dokumentov. Certifikát bezpečnostnej triedy I. podľa STN EN 1143-1 Stupeň utajenia podľa NBÚ (Zák. 215/2004 Z.z.) : "TAJNÉ" Steny trezoru sú dvojplášťové, vyplnené izolačným materiálom. Čelná doska dverí je vyrobená z oceľovej platne hrúbky 10mm. V štandardnej výbave: - 2 vnútorné uzamykateľné schránky - 3 prestaviteľné police Farebné prevedenie: antracit Otvory pre ukotvenie - 2 v spodnej stene (ø 19 mm) a 2 v zadnej stene (ø 12,5 mm). Otočné madlá dverí navyšujú hĺbku trezoru o 21 mm. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Vrátane dopravy na miesto plnenia. • Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. • Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. • Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. • Na faktúre uviesť aj miesto dodania. • Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. • Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. • Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. • Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. • Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. • Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. • Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. • Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
-dodanie tovaru v pracovné dni od 7.00 do 14.00, kontaktná osoba je slob. Lenka KLIMOVÁ 0910 349 025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kpt. Nálepku 1, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

24.06.2024 12:33 — 08.07.2024 12:33

1,00 zákazka

2 803,20

2 803,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2024 12:34

21.06.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2024 15:16 - Vstupná ponuka 2 766,00 € Cena s DPH
20.06.2024 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 2 758,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS