• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2024 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2024 10:40

Detail zákazky Z20244766

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2024 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2024 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2024 10:40

Základné údaje

Z20244766

OF-289825

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9420695

Objednávateľ

00165654

Okresný súd Levice

Kalvínske námestie 7, Levice, 93431, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej aj "OM") objednávateľa od 01.01.2025 do 31.12.2025 vrátane. Tolerancia odberu ± 15 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacoch v MWh na odbernom mieste (od 01.01.2025 do 31.12.2025), OM POD SKSPPDIS000310303495, ČOM 4100022738, zaradenie odberu: MO MWh 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP ako aj prednosť pred internými predpismi dodávateľa.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do odberného miesta objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa distribučnej sústavy a Prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“), ku ktorej je odberné miesto odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberného miesta.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia je špecifikované odberné miesto objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberného miesta objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, od 01.01.2025 do 31.12.2025 vrátane.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako konečná cena, ktorá musí zahŕňať všetky zložky ceny plynu podľa všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä cenu za dodávku plynu, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
5.3 Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané. Tolerančné pásmo odberu je +/- 15 % z predpokladaného zmluvného množstva.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená v mene: EUR.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Faktúry budú zasielané poštou na adresu odberateľa alebo elektronicky na e-mail odberateľa: podatelnaoslv@justice.sk .
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Objednávateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného dodávateľom v rovnomernej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej platby zákazky za dodávku plynu, počas lehoty plnenia zmluvy.
6.5 Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roka alebo k dátumu ukončenia zmluvy.
6.6 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.2 Dodávateľ má PLATNÚ zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: Podrobný rozpočet - štruktúru ceny, t. zn. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby, ktoré tvoria zmluvnú cenu.
7.4 Porušenie povinností podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného odberného miesta objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Informácia pre nového dodávateľa: pôvodný dodávateľ je MET Slovakia, a.s. a plnenie zmluvy je do 31.12.2024.
9. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa kontaktnú osobu, s ktorou bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok predmetu zákazky.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11. Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kalvínske námestie č.7, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

250,00 MWh

23 750,00

19 792,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2024 09:29

20.06.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2024 10:38 - Vstupná ponuka 23 646,31 € Cena s DPH
20.06.2024 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 22 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS