• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 11:50

Detail zákazky Z20244753

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2024 11:50

Základné údaje

Z20244753

OF-289413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9443645

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36174874

KONIMPEX, spoločnosť s ručením obmedzeným

Jantárova 32, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre MŠ

nábytok, kancelársky nábytok, pracovný stôl, uzamykateľný kontajner, kancelárske kreslo, šatníková skriňa, skriňa policová, konferenčný stôl, kreslo, stolička, ležadlo

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45255400-3 - Montážne práce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stôl s výsuvným držiakom na klávesnicu
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka mm 1400
šírka mm 700
výška stola mm 750
hrúbka stolovej dosky (aj boky stola) mm 18
ABS hrany hrúbky mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia pracovného stola výsuvný držiak na klávesnicu, zadné čelo do 2/3 hornej výšky stola
materiál dosky stola obojstranne laminátová drevotrieska
materiál dosky bokov stola plne laminovaná drevotrieska
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
voliteľná priechodka na kabeláž (60 mm) pod stolom bude umiestnený kontajner, určenie polohy priechodky na mieste dodania
plastové klzáky na nohy stola
ilustračný obrázok v prílohe
 2. Uzamykateľný kontajner 4-zásuvkový na kolieskach I. - umiestnenie pod pracovným stolom
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 450
hĺbka mm 550
výška korpusu mm 600
hrúbka dosky korpusu a čielok mm 18
ABS hrany hrúbky mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia kontajnera kontajner 4-zásuvkový na 4 plastových kolieskach, uzamykateľný centrálne (všetky zásuvky jedným kľúčom), zásuvky s tichým chodom (kovový mechanizmus), kovové úchytky
materiál obojstranne laminátová drevotrieska
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
umiestnenie pod pracovným stolom (položka č.1)
ilustračný obrázok v prílohe
 3. Uzamykateľný kontajner 4-zásuvkový na kolieskach II. - umiestnenie vedľa pracovného stola
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 450
hĺbka mm 600
výška korpusus mm 700
výška korpusu spolu s kolieskami mm 750
hrúbka dosky korpusu a čielok mm 18
ABS hrany hrúbky mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia kontajnera kontajner 4-zásuvkový na 4 plastových kolieskach, uzamykateľný centrálne (všetky zásuvky jedným kľúčom), zásuvky s tichým chodom (kovový mechanizmus), kovové úchytky
umiestnenie vedľa pracovného stola (položka č.1)
materiál korpusu a čielok obojstranne laminátová drevotrieska
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
ilustračný obrázok v prílohe
 4. Uzamykateľný kontajner 4-zásuvkový na kolieskach III. - biely - umiestnenie vedľa pracovného stola
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 450
hĺbka mm 600
výška korpusus mm 500
výška korpusu spolu s kolieskami mm 550
hrúbka dosky korpusu a čielok mm 18
ABS hrany hrúbky mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia kontajnera kontajner 4-zásuvkový na 4 plastových kolieskach, uzamykateľný centrálne (všetky zásuvky jedným kľúčom), zásuvky s tichým chodom (kovový mechanizmus), kovové úchytky
umiestnenie vedľa stola pre pedagógov (položka č.14)
materiál korpusu a čielok obojstranne laminátová drevotrieska hrúbky 18 mm
farba biela (k stolu pre pedagógov)
ilustračný obrázok v prílohe
 5. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárska otočná stolička bude slúžiť na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
nosnosť kg 120
výška sedu cm 41 50
výška operadla cm 67 69
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1ks kancelárska otočná stolička na kolieskach odolná a vhodná na každodenné použitie
vyhotovenie operadla a sedadla operadlo z textilnej sieťoviny a imitácie kože, sedadlo potiahnuté látkou, farba čierna
chrómový kríž
hojdací mechanizmus
ilustračný obrázok v prílohe
 6. Šatníková skriňa jednodverová so zásuvkou
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
výška mm 1950
šírka mm 600
hĺbka mm 400
výsuvný kovový vešiak ks 1
polica ks 1
zásuvka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šatník jednodverový , drevené dvere pravé alebo ľavé
korpus materiál laminovaná drevotrieska hrúbky 16 - 22 mm
materiál prednej plochy skrine vyrobená zo stredne tvrdej drevovláknitej dosky s hrúbkou 16 mm
zásuvka má bočný výsuv s nosnosťou max 15 kg
farba korpusu a prednej plochy dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
ilustračný obrázok v prílohe
 7. Skriňa policová dvojdverová malá
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
šírka mm 800
hĺbka mm 400
výška korpusu mm 1122
rozostup políc mm 350
počet políc ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál korpusu, políc (2 ks), dvierok obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm
ABS hrany hrúbky 2 mm
materiál chrbta skrine DTD , doska v odtieni korpusu hrúbky 18 mm
police prestaviteľné v rozostupe 25 mm
kovové úchytky
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
ilustračný obrázok v prílohe
 8. Skriňa policová otvorená
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 800
hĺbka mm 382
výška korpusu mm 1122
rozostup políc mm 350
počet políc ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál korpusu a políc (2 ks) obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm
ABS hrany hrúbky 2 mm
materiál chrbta skrine DTD doska v odtieni korpusu, hrúbky 18 mm
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
skriňa bude umiestnená na položke č.7
ilustračný obrázok v prílohe
 9. Konferenčný stolík
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
výška mm 450
hĺbka mm 550
šírka mm 550
počet nôh stola ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál DTD doska, hrúbky 18 mm
horná doska v štvorcovom pôdoryse 55x55 cm
dolná odkladacia doska hrúbka dolnej odkladacej dosky 18 mm
farba dub gladston pieskový - výber podľa vzorkovníka
ilustračný obrázok v prílohe
 10. Kreslo
Funkcia
Kreslo bude slúžiť na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
hmotnosť kresla kg 13
výška sedenia cm 45 49
šírka cm 66 70
výška cm 78 82
hĺbka cm 58 62
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohodlné celočalúnené kreslo potiahnuté látkou bude slúžiť na každodenné použitie.
vnútorná konštrukcia: DTD dosky v kombinácii s masívnym bukom, čalúnicky papier, molitán
sedadlo: drevotrieska s hustotou min. 35kg/m3, molitán, hrúbka peny sedáku min. 6cm
noha umelohmotné podlahové klzáky
farba poťahovej látky KAMEL
ilustračný obrázok v prílohe
 11. Šatníková skriňa 1 miestna s dlhými dverami - biela
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
šírka cm 42
hĺbka cm 52
výška cm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál dvere a korpus z laminátovej dosky s hrúbkou 18 mm a s ABS hranou
zadná stena zadná stena z HDF dosky s vetracími otvormi
spodný rám spodný rám je z kovovej konštrukcie 40x20 mm
kovové nohy materiál joklovina, 30x30 mm, ukončené s rektifikovateľnými pätkami
vybavenie skrine tyč na zavesenie, polica
uzamykateľná bezpečnostný zámok + 2 kľúče
farba biela
ilustračný obrázok v prílohe
 12. Okrúhly stôl
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
priemer cm 120
výška cm 59
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nohy z masívu
materiál dosky doska laminovaná drevotrieska
dekor javor
ilustračný obrázok v prílohe
 13. Detská drevená stolička
Funkcia
Detská drevená stolička slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
výška sedáku cm 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie stvrdené bukové drevo s pevným spojom na čap a dlab, stolička má zaoblené rohy
operadlo tvarované operadlo je z ohýbanej preglejky
dekor javor
ilustračný obrázok v prílohe
 14. Stôl pre pedagógov I.
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 125x70x75 cm
materiál Laminovaná drevotrieska so zaoblenými hranami.
nohy Okrúhle biele nohy: oceľ, prášková farba z polyesterového epoxidu
farba biela
ilustračný obrázok v prílohe
 15. Stôl pre pedagógov II.
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 100x60x75 cm
materiál Laminovaná drevotrieska so zaoblenými hranami.
nohy Okrúhle biele nohy: oceľ, prášková farba z polyesterového epoxidu.
farba biela
ilustračný obrázok v prílohe
 16. Stolička ku katedre
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
nosnosť kg 120
výška sedáka cm 45 46
výška opierky cm 81 82
hĺbka sedáka cm 41 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička ku katedre
materiál sedadla z polypropylénu
nohy Nohy sú z bukového dreva.
farba farba sedáka a operadla - biela
ilustračný obrázok v prílohe
 17. Detské ležadlo so sklopnými nohami vrátane matraca
Funkcia
Nábytok slúži na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozkladacie ležadlo má konštrukciu z masívneho dreva s vysokou pevnosťou.
rozmer ležadla 1300x550x250 mm
Matrace sú z nepremokavej difúznej látky s hrúbkou 8cm.
drevený rošt
Ležadlo je možné stohovať.
ilustračný obrázok v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Použitý materiál a náterové látky, farby a laky na nábytok musia byť certifikované, hygienicky nezávadné a zdraviu neškodlivé s ohľadom na zaistenie zdravia detí v MŠ.
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia,
- identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, vrátane jeho vyobrazenia tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa,
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 1. a  II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie a navrhovanej ceny nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený.
9. Dodávateľ prekonzultuje druh materiálu potrebný pre výrobu so zodpovednou osobou objednávateľa. Pred výrobou nábytku predloží dodávateľ technickú dokumentáciu k výrobe na odsúhlasenie zodpovednej osobe objednávateľa. V prípade nejasností dodávateľ konzultuje so zodpovednou osobou objednávateľa.
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
III. Realizácia dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 5 (päť) pracovných dní pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu osobou poverenou na prevzatie.
2. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, vrátane montáže, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
4. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy.
5. Objednávateľ požaduje, aby bol tovar dodaný zmontovaný alebo kompletizovaný z prepravného stavu do stavu užívateľského podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, umiestnený na stanovené miesto, príp. uvedený do funkčného stavu (ak to bude relevantné) na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom, vrátane odvozu prebytočných ochranných obalov. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
8. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad - faktúru. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.07.2024 08:00 — 01.08.2024 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

8 585,00

7 154,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2024 14:36

26.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 876
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2024 14:57 - Vstupná ponuka 8 584,80 € Cena s DPH
26.06.2024 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 8 583,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS