• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 12:40

Detail zákazky Z20244733

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 12:40

Základné údaje

Z20244733

OF-289796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9415319

Objednávateľ

00156850

Výskumný ústav vodného hospodárstva

Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava, 81249, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál (552_549_268_24)

páska, etiketa, strúhadlo, guma, obálka, zakladač, tlačivo

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Použitie v kancelárii, archivácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zakladač na dokumenty A4  (stojan). šírka chrbta  9 cm (+-5 mm), s chrbtovým krúžkom ks 300
Zakladač na dokumenty A4 (stojan). šírka chrbta 7 cm (+-5 mm), s chrbtovým krúžkom ks 70
Páska do popisovača Dymo 1868751, 12 mm x 7 m, čierna tlač/biely podklad, vinyl ks 10
Páska do popisovača Dymo 1868752, 19 mm x 7 m, čierna tlač/biely podklad, vinyl ks 10
Etikety, univerzálne 38,1 x 21,2 mm, A4, 100 hárkov v balení bal 1
Pečiatka, dátumová, stláčací mechanizmus, nastaviteľná ks 1
Strúhadlo na ceruzky, kovové, jednodierové ks 10
Guma PVC 62x21x11 mm (+-5 mm) ks 10
Euroobaly A4, široké, 25 ks v balení bal 4
Poštové obálky C5 s páskou, biele, 100 ks v balení bal 5
Poštové obálky B4 s páskou, 90g, biele 250 ks v balení bal 2
Visačky zatvorené bez úchytu 90x60mm,  ohybné, horizontálne, 20 ks v balení bal 1
Poštové obáky C6 s páskou, biele, 1000 ks v balení bal 1
Zakladač na dokumenty A4 (stojan). šírka chrbta 10 cm (+-5 mm), s chrbtovým krúžkom ks 50
Spony listové, 26-28 mm, 100 ks v balení bal 30
Kancelársky papier, formát A4, biely, 80g,  100 ks v balení bal 800
Žiadanka na prepravu osôb, formát A6, vyhotovenie blok, lepené v chrbte, ofsetový, rozsah 100 listov ks 30
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, formát A5, vyhotovenie blok, lepené v chrbte, ofsetový, rozsah 100 listov ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní.
Pokiaľ vyplýva zo špecifikácie predmetu zákazky priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré musia spĺňať kvalitatívne, úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú požadované tovary určené a to na rovnakej, resp. vyššej úrovni, ako je uvedené v špecifikácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie armádneho generála L. Svobodu 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

24.06.2024 09:00 — 04.07.2024 14:00

1,00 Celý rozsah špecifikácie

4 385,01

4 385,01

Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Preloží aj popis a uvedie výrobcu tak, aby bolo jasné, že sa jedná o produkty s technickými parametrami podľa požiadaviek objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.06.2024 12:13

19.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 60
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2024 22:49 - Vstupná ponuka 4 385,01 € Cena bez DPH
19.06.2024 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 385,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS