• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2024 14:10

Detail zákazky Z20244722

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2024 14:10

Základné údaje

Z20244722

OF-289774

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9420679

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, zariadenie kancelárií a spoločenských miestností

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stoličky
Funkcia
Nábytok určený na zariadenie kancelárií a spoločenských miestností na AOS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenská stolička AIDA alebo produkt s minimálnymi tech. parametrami: ks 100
- výška stoličky cm 102
- šírka stoličky cm 43
- hĺbka sedenia cm 44
- výška setu cm 45
- váha produktu kg 6
- nosnosť kg 120
Kancelárske kreslo LUGO TEX alebo produkt s minimálnymi tech. parametrami: ks 22
- nosnosť kg 150
- šírka sedadla cm 50
- hĺbka sededla cm 53
- výška operadla cm 72
- výška sedadla cm 47 57
- výška opierky rúk nad sedadlom cm 22
Stolička konferenčná ISO NE s pultíkom na písanie alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 10
- hĺbka sedenia cm 42
- nosnosť kg 120
- šírka sedenia cm 47
- výška operadla cm 40
- výška celkom cm 84
- šírka celkom cm 54
- výška sedenia cm 48
Sklápací pultík na konferenčnú stoličku ISO NE ks 1
- plastové podrúčky so sklopným stolíkom na pravej strane - -
Kancelárske kreslo HALF alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 13
- nosnosť kg 150
- min. výška sedadla cm 52
- hĺbka sedadla cm 51
- šírka sedadla cm 53
- výška operadla cm 72
- výška opierky rúk nad sedadlom cm 19
- šírka vrátane opierky rúk cm 65
Komoda so zásuvkou Flarken ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 2
- šírka cm 160
- hĺbka cm 40,30
- výška cm 83
- váha s obalom výrobcu kg 59
- hrúbka korpusu drevotriesky má rozmery mm 16 18
- predné dosky mm 16
Vešiakový panel Flarken HP ks 1
- šírka cm 80,1
- hĺbka cm 27,6
- výška cm 105,90
- váha s obalom kg 14
Botník (skrinka na topánky) Flarken SU alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 1
- šírka cm 80,10
- hĺbka cm 33,80
- výška cm 45
- váha s obalom výrobcu kg 20
Sedací vak - polyester ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jedálenská stolička AIDA alebo produkt s minimálnymi tech. parametrami: -
- bukové drevo - masív -
- sedák a operadlo čalúnené -
- dodanie zmontované -
látka čalunenia Antracite -
Kancelárske kreslo LUGO TEX alebo produkt s minimálnymi tech. parametrami: -
- hojdacia mechanika -
- aretácia mechaniky v základnom bode -
- opierky rúk čalunené -
- oceľový kríž -
- výplň sedadla : Pur pena -
- farba modrá -
- materiál poťahu látka -
Stolička konferenčná ISO NE s pultíkom na písanie ale ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- pevná pohodlná stolička so širším operadlom a sedadlom a sklápateľným pultíkom na písanie -
- kostra kov, čierny komaxit, čalúnený sedák aj operadlo -
- látka C06 modrá -
Sklápací pultík na konferenčnú stoličku ISO NE s podrúčkami -
- plastové podrúčky so sklopným stolíkom na pravej strane -
- rozmery dosky stolíku: 34,5 x 26 cm (v zúžení 20 cm) -
Kancelárske kreslo HALF alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- poťah z pravej kože -
- hojdacia mechanika s nastavením protiváhy -
- čalúnené podrúčky pre opierku lakťov -
- oceľový kríž -
- kolieska na tvrdé podlahy -
- výplň sedadla a operadla PUR pena -
- aretácia mechaniky v základnom bode -
Komoda so zásuvkou Flarken alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- dub artisan -
- hrany ABS (0,5) -
- kovanie dvierok Häfele -
- materiál DTD -
Vešiakový panel Flarken HP alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- materiál DTD -
- farba dub artisan -
-hrany ABS (0,5) -
Botník (skrinka na topánky) Flarken SU alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- farba dub artisan -
-hrany ABS (0,5) -
Sedací vak - polyester -
- Pevný, prispôsobivý, drží tvar, stálofarebný, menšia nasiakavosť vody ako bežný textil, nie je chladivý ani hrejivý, jednoduchá údržba, hladký, vhodný pre alergikov -
- Zo spodnej strany je impregnovaný polyuretánom („pogumovaný“), ktorý sedací vak spevní. Impregnácia zabezpečí ochranu granulátu, ktorý tvorí výplň vaku. -
- Sedací vak je vybavený dvojitým zipsom, vďaka čomu sa granulát nedostane von. -
- Pohodlný veľký sedací vak poskytuje vďaka svojej veľkosti špičkový komfort na sedenie ale aj ležanie. -
- Vak určený pre dospelých ľudí. -
- ako výplň sú používané len tie najkvalitnejšie polystyrénové guličky, na ktoré je požadovaná záruka 6 mesiacov -
- farba tmavo modrá NC8 -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením v pracovné dni, v čase od 07,00 – 13,00 hod. -
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy -
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vynosenie nábytku do priestorov skladu. -
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. -
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov -
Dodať nový, nepoužívaný tovar. -
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu nábytku prostredníctvom vystavenej objednávky. -
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. -
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

24.06.2024 07:00 — 30.07.2024 13:00

1,00 zákazka

18 407,15

15 339,29

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2024 10:07

20.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 263
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2024 15:31 - Vstupná ponuka 18 407,14 € Cena s DPH
18.06.2024 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 18 406,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS