• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 10:50

Detail zákazky Z20244707

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2024 10:50

Základné údaje

Z20244707

OF-289602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9437475

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

63073242

VWR International s.r.o.

Pražská 442, Stříbrná Skalice, 28167, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne prístroje

laboratórium, prístroj, merač bunkových vrstiev, laminárny box

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne prístroje
Funkcia
výskumné účely -  plnenie úloh pokračujúceho výskumu pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Automatický merač TEER bunkových vrstiev, vrátane elektródového setu a notebooku ks 1
2. Laminárny box s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Automatický merač TEER bunkových vrstiev, vrátane elektródového setu a notebooku
Rozmery (D׊×V) Ovládač  min. 26 cm × 6 cm × 27 cm, Bunkový modul  min. 32 cm × 24 cm × 7 cm
Požadovaný priestor v inkubátore 40 cm × 29 cm × 9 cm,
Konektorový kábel Dĺžka min.  150 cm, Prierez (Š × H)  min. 35 mm × 4 mm  - plochý kábel  s možnosťou vedenia cez predné dvierka inkubátora
Parametre merania Frekvenčný rozsah -  min.  1 Hz až 100 kHz,
Parametre merania Čas merania pre 24 jamiek - Štandardné rozlíšenie (1 Hz – 100 kHz, jemné frekvenčné rozlíšenie) ~ 18 min, Znížené rozlíšenie (‡ 5 Hz – 100 kHz, hrubé frekvenčné rozlíšenie) ~ 4 min
Bunkový modul Počet jamiek 24 (4 riadky, 6 stĺpcov) - vhodné aj pre meranie inzertov v 6, 12 a 24 jamkových kultivačných platničkách
Napájanie 100 – 240 Vac; 0,8 A; 47 – 63 Hz
Riadiaci počítač min. QuadCore s rýchlosťou procesora 1,6 GHz, 8 GB RAM, USB 2.0 port, SSD, Kompatibilný OS Microsoft Windows® 7/8/10/11.
2. Laminárny box s príslušenstvom
flow box II. triedy áno
rozmery min. vonkajšie rozmery Š x Hl x V: 1350 x 760 x 1250 mm,    max. vonkajšie rozmery Š x Hl x V: 1360 x 770 x 1270 mm
rozmery min. vnútorné rozmery Š x Hl x V: 1255 x 600 x 575 mm,    max. vnútorné rozmery Š x Hl x V: 1260 x 605 x 585 mm
predné okno pod uhlom 10° áno
pracovný priestor z nerezovej ocele AISI 304L so zaoblenými rohmi áno
bočnice s presklením - tvrdeného bezpečné sklo, áno
hermeticky uzatvárateľné tesnenie okolo predného okna, áno
bezpečnostné antireflexné predné okno s UV ochranou áno
mikroprocesorové riadenie so samokompenzáciou zaťaženia filtrov áno
hlavná obrazovka zobrazujúca rýchlosť laminárneho prúdenia a úroveň zanesenia filtrov áno
funkcia ECO módu áno
ovládací panel s medzinárodným farebným kódom / podsvietením pre označenie aktuálneho stavu boxu áno
manuálne posuvné okno s plynovými miestami pre možnosť úplného vyklopenia, ľahké čistenie a vloženie objemného zariadenia áno
UV svetlo a ventilátory s časovačom, možnosti naprogramovania áno
ovládanie v (španielčine, angličtine, francúzštine a Nemčine), áno
prístup do všetkých oblastí údržby cez čelnú stranu boxu áno
rýchlosť laminárneho prúdenia m/s: 0,33 – 0.35 / m3/h: 880 – 882
osvetlenie min. 1000 lux
hlučnosť max. 58 dB
hmotnosť max 200 kg
filtre HEPA H14 podľa EN 1822: účinnosť 99,995 % MPPS a 99,999 % DOP áno
vrátane kovového profilového podstavca pod box áno, fixný podlahový stojan s výškou pre prácu v sede, výšková rektifikácia pre vyrovnanie nerovností podláh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu ( max. 3 osôb  v rozsahu max. 1 hodiny) a likvidácie obalových častí.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
20.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
21. Predmet  tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "Kapitálový booster na podporu výskumu a vývoja" , Kód Zmluvy 09I03-03-V06-00006/2024/VA.
22. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

27.06.2024 08:00 — 30.08.2024 14:00

1,00 súbor

49 272,00

41 060,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2024 09:19

25.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2024 09:10 - Vstupná ponuka 49 272,00 € Cena s DPH
21.06.2024 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka 49 260,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS