• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 10:25

Detail zákazky Z20244706

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 10:25

Základné údaje

Z20244706

OF-289751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9415311

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

36413186

GASTROLUX, s.r.o

Bytčická 72, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konvektomat elektrický

Konvektomat, podstavec pod konvektomat, sprcha ku konvektomatu

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konvektomat elektrický s príslušenstvom
Funkcia
pre potreby hromadného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konvektomat elektrický 10xGN1/1 ks 1
Podstavec pod konvektomat ks 1
Sprcha ku konvektomatu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 910 x 810 x 1050 mm (šxhxv)
príkon elektro 12,6kW/400V
kapacita min. 10 x GN 1/1
tvorba pary nástrekom
ovládanie elektronické programovateľné
počet automatických umývacích cyklov minimálne 4
počet rýchlosti ventilátora minimálne 3
Funkcie horúci vzduch 50 - 300°C, kombinovaný cyklus 50-270°C, naparovanie 50-120°C, nízkoteplotné pečenie, manuálne privlhčenie, vnútorné osvetlenie
Funkcie 7" dotykový grafický ovládací displej v CZ alebo SK jazyku, s možnosťou minimálne 1000 uložiteľných programov, minimálne 9 prednastavených OneTouch programov na hlavnej obrazovke.
Fukncie Teplotná pokrmová sonda, USB port pre HACCP výstup/ alarm monitoring, delta T systém, Cook&Hold program udržiavania, program časovania zásuvov MultiLevelCooking a EasyService.
Funkcie autoreverz ventilátora, nastavenie času, teploty a prevlhčenia v percentách. Elektronické ovládanie odvetrávacej klapky, predohrev komory, rýchle schladenie komory.
PRÍSLUŠENSTVO
- sprcha ku konvektomatu kompatibilná s konvektomatom
- podstavec pod konvektomat kompatibilný s konvektomatom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Liečebno-rehabilitačné stredisko ZVJS Omšenie, inštalácia na mieste plnenia, zaškolenie personálu.
Požaduje sa doklad, odborná spôsobilosť na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle § 19, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., (fotokópia osvedčenia).
Požaduje sa dodanie konštrukčnej technickej dokumentácie výrobku v zmysle § 5, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky
Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu v SK alebo CZ jazyku. Je potrebné doložiť vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.
Záručný servis poskytovaný do 12 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení.
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ má právo neodobrať tovar a vystaviť negatívnu referenciu.
Požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru ( Liečebno-rehabilitačné stredisko ZVJS Omšenie).
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom verejným obstarávateľom.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Ceny sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien s DPH. Faktúra je splatná minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia alebo podľa dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany jeho nadriadeného orgánu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Omšenie 826, Omšenie, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.06.2024 15:00 — 31.07.2024 08:47

1,00 kompletná dodávka tovaru podľa opisného formulára

6 374,28

5 311,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2024 09:06

19.06.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2024 10:24 - Vstupná ponuka 6 373,20 € Cena s DPH
18.06.2024 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 5 869,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS