• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 10:40

Detail zákazky Z20244686

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2024 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2024 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2024 10:40

Základné údaje

Z20244686

OF-289694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9431351

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31670873

UNIKOL spol. s r.o.

Tehelná 53/1142, Vranov nad Toplou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov – 4 ks

prívesný vozík

  • 34223310-2 - Univerzálne prívesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov
Funkcia
Dvojnápravový brzdený prepravník na prepravu stavebných strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prívesný vozík ks 4
Rok výroby rok 2023
Celková hmotnosť kg 2500
Úžitková hmotnosť kg 2050
Ložná plocha (dxš) mm 2930x1420
Oporné kolieska ks 1
Zakladacie kliny ks 2
Rezervné koleso s úchytom ks 1
Nájazdová rampa - odľahčená ks 1
Náprava kg 2x1350
Úchyt pre upevnenie prepravovaných strojov ks 4
Vybavený blatníkmi ks 2
Konštrukčná rýchlosť km/hod 80
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podlaha preglejka protišmyková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je stredisko Liptovský Mikuláš.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k jeho riadnemu užívaniu.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Súčasťou dodania v zmysle zmluvy kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku prívesy v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenia.
Odovzdanie a a prebranie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozíka. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie vozíka.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
V prípade, ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

31.07.2024 12:00

1,00 predmet zákazky

15 287,88

15 287,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.06.2024 08:01

24.06.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 21
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2024 08:42 - Vstupná ponuka 15 287,00 € Cena bez DPH
24.06.2024 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS