42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31670873
UNIKOL spol. s r.o.
Tehelná 53/1142, Vranov nad Toplou, 09303, SVK
Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov – 4 ks
prívesný vozík
Tovar, Služba
|
1. Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dvojnápravový brzdený prepravník na prepravu stavebných strojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prívesný vozík | ks | 4 | ||
| Rok výroby | rok | 2023 | ||
| Celková hmotnosť | kg | 2500 | ||
| Úžitková hmotnosť | kg | 2050 | ||
| Ložná plocha (dxš) | mm | 2930x1420 | ||
| Oporné kolieska | ks | 1 | ||
| Zakladacie kliny | ks | 2 | ||
| Rezervné koleso s úchytom | ks | 1 | ||
| Nájazdová rampa - odľahčená | ks | 1 | ||
| Náprava | kg | 2x1350 | ||
| Úchyt pre upevnenie prepravovaných strojov | ks | 4 | ||
| Vybavený blatníkmi | ks | 2 | ||
| Konštrukčná rýchlosť | km/hod | 80 | ||
| Záruka | rok | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Podlaha | preglejka protišmyková |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je stredisko Liptovský Mikuláš. |
| Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
| Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k jeho riadnemu užívaniu. |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Súčasťou dodania v zmysle zmluvy kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku prívesy v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. |
| Predmetom zmluvy je aj zaškolenie obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenia. |
| Odovzdanie a a prebranie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozíka. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie vozíka. |
| Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod. |
| Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
| Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
| Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
| V prípade, ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať. |
| V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
31.07.2024 12:00
1,00 predmet zákazky
15 287,88
15 287,88
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2024 08:01
24.06.2024 09:45
24.06.2024 10:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.06.2024 08:42 - Vstupná ponuka | 15 287,00 | € | Cena bez DPH |
| 24.06.2024 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 800,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: