30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) injekčného dávkovača SINO SN50 a pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T
prehliadka, servis, btk, sino, dávkovač, injekčný, sn50, ventilátor, sirio, pľúcny, s2/t
Služba
1. Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) injekčného dávkovača SINO SN50
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50 podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Diagnostika/výmena akumulátora jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednokanálový injekčný dávkovač SINO SN50 | ks | 15 | ||
Akumulátor NiMH jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50 | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednokanálový injekčný dávkovač SINO SN50 | zdravotnícky prístroj/BTK, servis, výmena NiMH, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
2. Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Diagnostika/výmena akumulátora prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T. | ks | 6 | ||
Akumulátor prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T. | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T | zdravotnícky prístroj/BTK, servis, diagnostika aku, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
Názov |
Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený prístroj. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb. |
Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi. |
Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 10 pracovných dní vopred na jeho emailovú adresu. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy o poskytovaní služieb" z EKS. |
Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie servisného protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla prístroja. |
Pri výmene akumulátora požaduje sa výhradne originálne diel, ale v prípade, že dodávateľ ponúkne náhradný diel, ktorý je ekvivalentom navrhovaného dielu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy o poskytovaní služieb. |
Názov | Upresnenie |
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: | názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa stupňa ochrany pred úrazom elektrickým prúdom (B, BF alebo CF) |
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: | výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu |
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: | správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka) |
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: | vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný |
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: | presnú špecifikáciu poruchy/nefunkčnosti prístroja |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
24.06.2024 07:00 — 29.11.2024 14:00
21,00 ks
4 435,20
3 696,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2024 08:19
20.06.2024 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2024 11:07 - Vstupná ponuka | 4 435,20 | € | Cena s DPH |
12.06.2024 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 435,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: